Kiinnostaisi kuulla muitten transmiesten kokemuksia seuranhausta. Eli mistä etsitte / olette löytäneet seuraa, joko ihan puhtaasti seksiä tai jotain vakavampaakin?
Itselläni ei alakertaa ole korjailtu, eli ulkoinen miehinen olemus ja housujen sisältö eivät täsmää. Tämä aiheuttaa omat haasteensa kumppania etsiessä. Olen elänyt kohta puolet elämästäni miehenä, mutta seksuaalinen identiteettini on edelleen heteronaisen, eli olen kiinnostunut miehistä.
Toki joku bi-mies aina silloin tällöin osuu kohdalle, mutta niiden muutamankin löytäminen on yleensä aivan järkyttävän työn ja tuskan takana.
Tämä kysymyksenasettelu ei ole tarkoitettu treffi-ilmoitukseksi, vaan olen aidostin kiinnostunut muiden (miehistä kiinnostuneiden) transmiesten kokemuksista. Jos joku nyt kuitenkin innostuisi ottamaan yhteyttä, niin nimimerkillä minut löytää treffi-osiosta.
Enkä kaipaa mitään taivastelua siitä, että miksi olen korjannut sukupuoleni mieheksi vaikka haluan panna kuin nainen. Se ei nyt ole tässä lainkaan se asia.
Mistä transmiehet löytävät seuraa
1
341
Vastaukset
- Ftmgayguy
Aika outo asenne. Todella moni transmies on kiinnostut miehistä, muttei heillä todellakaan ole mitään "heteronaisen identiteettiä" vaan ovat ihan homoja, kuten kaikki miehistä kiinnostuneet miehet. Toki mies voi kiihottua ajatuksesta, että tulee esim. alistetuksi seksissä ja nyt vaikka panee kuin nainen, mutta ei homoseksi ja penetroituna olo kenestäkään sinänsä naista tee, vaan ihan btm-homomiehen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623