Ei pidä paikkansa

uskollinenmies

Olen kuulut hyvinkin suoraan sanottuna että parisuhteessa oleva mies nai jokaista naista joka reitensä levittää. Aika samankaltaisia ajatuksia on naiskumppanin päässä. Kun oli seksitön vaihe muija luuli että panen jotakuta toista tai yleensäkin muita kun hänen pillunsa ei kelpaa. Toi osoittaa kuinka yksinkertaisia naiset on kun kyse miehen haluista, on sitten ON tai OF vaihe. En ole koskaan nainut muita kun kumppania sinä aikana kun yhdessä on oltu, oli sitten kyse vaikka kuukausien kuivasta kaudesta, mutta niin vain nainen sai luvan valittaa että petän kun en halua kotona ja kuitenkin käyn välillä kaveriporukassa viihteellä niin siinähän oiva tilanne harrastaa tai käydä yö panoilla jonkun luona. Kaikki miehet ei juokse vieraissa, lieneekö sitten muijan päähän iskostunut ajatus kun on kuunnellut yhtä hyvää kaveriaan jonka mies kävi vieraissa ja ovat eronneet, tää nainen oli sanonut muijalle että ootas vaan, kyllä sunkin miehes pettää kun paikka tulee tai on jo pettänyt, ois kiva tavata tää muijan kaveri ja vähän jutustella. Jos pettäisin naisessakin pitäisi olla jotain, jotain mikä sytyttää ja saa halut nousemaan, eipä ole moista tullut vastaan oman kumppanin aikana, sitä ennen kyllä. Kaikki parisuhteessa olevat miehet ei petä vaikka se tuntuu olevan naisten yleinen mielipide.

8

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioistapitääpuhua

      Olet sä koskaan yrittänyt jutella siitä miksi sua ei haluta? Jos et puhu asiasta ja ongelmastasi mitään, niin kyllä sa saat kumppanisi ajatukset laukkaamaan ja ihmettelemään tilannetta, jos aiempi seksielämänne on ollut viriiliä.

      • haaratauki

        Muijani ei yleensä puhu ongelmista, on mielummin hiljaa, siinä se naisten tyyli monesti, niin teki ex naiskumppanikin. Silla aukesi joku muu suun sijasta.


    • lyhyesti

      MIEHET ei petä, mutta keskenkasvuiset tunnevammaiset kyllä. Pettämistä ei ole ainoastaan paneminen, vaan myös seksitön salasuhde, jota puoliso ei tiedä.

      • oletkoitsekeskenkasvuine

        Ystäviä voi aina olla ja heihinkin voi olla lämpimiä tunteita kuten jopa eksääkin kohtaan. Sä taidat itse kuulua niihin liian mustasukkaisiin ja omistushaluisiin ihmisiin, jotka pitävät kumppaniaan vankilassa ja kontrolloivat heidän jokaista liikettään sekä tutkivat myös kumppaninsa perinpohjin kännykkää myöten.


      • lyhyesti

        Eiku miehelläni on naisystävä, joka ei uskalla seksiä harrastaa. Muuten tunteet käy kuulemma kuumana.


      • näinon

        Täälläisia suhteita harrastaa monesti narskut, kun ne tarvii sitä ihailua.


    • Ai_HÄH

      Minäkö muka sanonut. Ei pidä paikkaansa!

    • etsaamuauskomaan

      Se mistä tietonsa saavat pettämisestä en osaa sanoa mutta jos itse et sille idiootti kaverille kertonut niin mistä se tiesi? Niin eikö ole ikävää kun korviin tulee juttu mitä koskaan en mielestäni ole sinulle tehnyt. Oliko muuten pakko myös anelu anteeksi pyynnöistä ym. Kertoa sille? Ai niin ethän välitä mikä maine mulle tuli. Kiitos ja kumarrus kaikesta vittulusta sulle. Eikö ole ihme etten toiminut kuten kuvittelit. Toki myönnän osan keksityksi jutussa mitä kerroin mutta senkun naureskelet sen kaverisi kanssa miten haluat. Mulle ihan sama. Mutta ikävintä tietysti oli se mihin pyrin. No maaliin en niin sanotusti päässyt mutta leikki oli mitä jännittäviä kyllä. Suoraan olisi kannattanut sanoa kuinka naurat mulle ja elämälleni. No ei sulaan elämä ihan ok ole joten Ihmekös tuo mihin tämä johti. Äläkä viitsi muita syyttää. Itse leikkiin ryhdyit joten mieti sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe