miksi suhteessa mies joutuu huomauttamaan

aina.määrättävä

esim lakanoiden vaihdosta eikö naiset itse ymmärrä että olisi syytä vaihtaa ja eikö puhtaissa lakanoissa ole parempi nukkua ja vehdata ja samoin esim kylpytakeissa eli jos mies ei huolehtisi niin siko lätissä asustaisivat eli ilman miestä ei tulisi mitään

10

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkoraukkismieheni

      Lakanat vaihdetaan kyllä kun on sen aika. Jos mielipiteesi on naisesta sikolätissä asuvaksi kerro se naiselle. Täällähän se on mukavaa vittuilla asiat kun omassa suhteessa ei uskalla sanoa totuutta. Meilläkin vaihdetaan lakanat tarpeeksi usein eikä sikolätissä asuta. Toki jos minäkin olisin mitään tekemättä olisi sikolätissä kyllä. Ei minunkaan kumppani ilman kehotusta siivoa tai vaihda lakanoita jos en siitä sano. Ikävä todellisuus sulle miehelle joka ei uskalla naiselleen sanoa totuutta. Yhdessä se siivous on hauskempaa. Mutta en minäkään suostu sikolätissä asumaan joten teen ihan itse mankumatta.

      • sottapytty.tyttöjä

        niin sitä vaan miksi aina täytyy sanoa ja jopa määrätä eli ekana sanotaan eikö olisi aika vaihtaa lakanat ja en nuku likaisissa lakanoissa ensi yötä ja jos ei mene jakeluun niin illalla ennen nukkumaan menoa on sanottava nainen vaihda lakanat niin oliskin noin helppoa että naiset itsekkin haluaisivat tai ymmärtäisivät vaihtaa lakanat eli karu totuus jos mies ei huolehdi niin sikolätissä asuu eli miksi naiset haluu asua sikolätissä


      • trollikka
        sottapytty.tyttöjä kirjoitti:

        niin sitä vaan miksi aina täytyy sanoa ja jopa määrätä eli ekana sanotaan eikö olisi aika vaihtaa lakanat ja en nuku likaisissa lakanoissa ensi yötä ja jos ei mene jakeluun niin illalla ennen nukkumaan menoa on sanottava nainen vaihda lakanat niin oliskin noin helppoa että naiset itsekkin haluaisivat tai ymmärtäisivät vaihtaa lakanat eli karu totuus jos mies ei huolehdi niin sikolätissä asuu eli miksi naiset haluu asua sikolätissä

        No tästä nyt jo käsittää; et ole käynyt edes armeijaa. Kotona asuessasi äitisi huolehti siivouksesta ja vaatteistasi... passas varmaan kuoritut potutkin nenäsi alle.
        Yks neuvo sulle... jos olet muuttanut kotoasi pois asumaan jonkun itsesikaltaisen possutyttösen kanssa: niin nyt sun olis aika ryhdistäytyä! Siivoatte yhdessä omat sotkunne, tai palkkaatte ammattitaitoisen viikkosiivoojan... edellyttäen ett on siihen varoja käytössänne.

        Jokainen varmaan asuu siistissä asunnossa mieluummin, vaikka ei niin siivoamisesta pitäisikään. Se vaiva nyt vaan pitää siististä kodista maksaa... ajan mittaan asia on niin luonteva ettei siihen edes kiinnitä huomiotaan, ... kun kohentelee paikkoja; ihan ohi kulkiessaan.
        Teini-ikäisenä en ikävämpää työtä tiennyt edes olevan olemassa. Nykyään panen musiikin soimaan ja siivoan siinä samalla... ihan kuin huomaamattani, joskus jopa oikein nautin siitä... ainakin sillä hetkellä nautin; kun työ on juuri tehty!
        Puhdas kaunis koti...kahvi vielä tippumaan keittimestä ja pakastimesta pullaa uuniin tai mikroon... kahvin ja tuoreen pullan tuoksu juuri siivotussa asunnossa. Se on koti!


      • lakana.pyykki
        trollikka kirjoitti:

        No tästä nyt jo käsittää; et ole käynyt edes armeijaa. Kotona asuessasi äitisi huolehti siivouksesta ja vaatteistasi... passas varmaan kuoritut potutkin nenäsi alle.
        Yks neuvo sulle... jos olet muuttanut kotoasi pois asumaan jonkun itsesikaltaisen possutyttösen kanssa: niin nyt sun olis aika ryhdistäytyä! Siivoatte yhdessä omat sotkunne, tai palkkaatte ammattitaitoisen viikkosiivoojan... edellyttäen ett on siihen varoja käytössänne.

        Jokainen varmaan asuu siistissä asunnossa mieluummin, vaikka ei niin siivoamisesta pitäisikään. Se vaiva nyt vaan pitää siististä kodista maksaa... ajan mittaan asia on niin luonteva ettei siihen edes kiinnitä huomiotaan, ... kun kohentelee paikkoja; ihan ohi kulkiessaan.
        Teini-ikäisenä en ikävämpää työtä tiennyt edes olevan olemassa. Nykyään panen musiikin soimaan ja siivoan siinä samalla... ihan kuin huomaamattani, joskus jopa oikein nautin siitä... ainakin sillä hetkellä nautin; kun työ on juuri tehty!
        Puhdas kaunis koti...kahvi vielä tippumaan keittimestä ja pakastimesta pullaa uuniin tai mikroon... kahvin ja tuoreen pullan tuoksu juuri siivotussa asunnossa. Se on koti!

        anteeksi naiset no halusin vain vähän ilkeillä tai piruilla ja tiedän että naiset hoitaa kotia ja siinä kodissa on hyvä asua ja olla niin itsellä on lakanavaihto edessä


    • Karvamies

      Ainoastaan neitimies huomauttelee tuollaisista asioista. Tosimies vaihtaa kun kerran huomaa vaihdon olevan tarpeellinen.

    • parempi.ilmanmiestä

      Miksi suhteessa nainen joutuu huomauttelevat WC renkaan alaslaskemisesta? Eikö mies itse ymmärrä ettei siihen kusiselle reunalle ole kiva istua. Muutenkin WC lattia on jatkuvasti kusessa pöntön ympäriltä jos ei nainen siivoaisi sitä. Sikolätissä mies asuisi ilman naista.

      • fgtrr

        Tarkoitit kai renkaan ylösnostamisesta.


    • Miksi MINUN täytyy huomauttaa aivana JOKAISELLE, että pöntön kansi lasketaan alas ENNEN kuin vedetään? Miksi kukaan muu ei osaa käyttää vessaa oikein?

      • eiköseoleihanselvää

        Kyllä minä teen niin.


      • Olet harvoja, jotka tajuaa, että jos kun pytyssä on myös kansi, sitä tulee käyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe