esim lakanoiden vaihdosta eikö naiset itse ymmärrä että olisi syytä vaihtaa ja eikö puhtaissa lakanoissa ole parempi nukkua ja vehdata ja samoin esim kylpytakeissa eli jos mies ei huolehtisi niin siko lätissä asustaisivat eli ilman miestä ei tulisi mitään
miksi suhteessa mies joutuu huomauttamaan
10
220
Vastaukset
- oletkoraukkismieheni
Lakanat vaihdetaan kyllä kun on sen aika. Jos mielipiteesi on naisesta sikolätissä asuvaksi kerro se naiselle. Täällähän se on mukavaa vittuilla asiat kun omassa suhteessa ei uskalla sanoa totuutta. Meilläkin vaihdetaan lakanat tarpeeksi usein eikä sikolätissä asuta. Toki jos minäkin olisin mitään tekemättä olisi sikolätissä kyllä. Ei minunkaan kumppani ilman kehotusta siivoa tai vaihda lakanoita jos en siitä sano. Ikävä todellisuus sulle miehelle joka ei uskalla naiselleen sanoa totuutta. Yhdessä se siivous on hauskempaa. Mutta en minäkään suostu sikolätissä asumaan joten teen ihan itse mankumatta.
- sottapytty.tyttöjä
niin sitä vaan miksi aina täytyy sanoa ja jopa määrätä eli ekana sanotaan eikö olisi aika vaihtaa lakanat ja en nuku likaisissa lakanoissa ensi yötä ja jos ei mene jakeluun niin illalla ennen nukkumaan menoa on sanottava nainen vaihda lakanat niin oliskin noin helppoa että naiset itsekkin haluaisivat tai ymmärtäisivät vaihtaa lakanat eli karu totuus jos mies ei huolehdi niin sikolätissä asuu eli miksi naiset haluu asua sikolätissä
- trollikka
sottapytty.tyttöjä kirjoitti:
niin sitä vaan miksi aina täytyy sanoa ja jopa määrätä eli ekana sanotaan eikö olisi aika vaihtaa lakanat ja en nuku likaisissa lakanoissa ensi yötä ja jos ei mene jakeluun niin illalla ennen nukkumaan menoa on sanottava nainen vaihda lakanat niin oliskin noin helppoa että naiset itsekkin haluaisivat tai ymmärtäisivät vaihtaa lakanat eli karu totuus jos mies ei huolehdi niin sikolätissä asuu eli miksi naiset haluu asua sikolätissä
No tästä nyt jo käsittää; et ole käynyt edes armeijaa. Kotona asuessasi äitisi huolehti siivouksesta ja vaatteistasi... passas varmaan kuoritut potutkin nenäsi alle.
Yks neuvo sulle... jos olet muuttanut kotoasi pois asumaan jonkun itsesikaltaisen possutyttösen kanssa: niin nyt sun olis aika ryhdistäytyä! Siivoatte yhdessä omat sotkunne, tai palkkaatte ammattitaitoisen viikkosiivoojan... edellyttäen ett on siihen varoja käytössänne.
Jokainen varmaan asuu siistissä asunnossa mieluummin, vaikka ei niin siivoamisesta pitäisikään. Se vaiva nyt vaan pitää siististä kodista maksaa... ajan mittaan asia on niin luonteva ettei siihen edes kiinnitä huomiotaan, ... kun kohentelee paikkoja; ihan ohi kulkiessaan.
Teini-ikäisenä en ikävämpää työtä tiennyt edes olevan olemassa. Nykyään panen musiikin soimaan ja siivoan siinä samalla... ihan kuin huomaamattani, joskus jopa oikein nautin siitä... ainakin sillä hetkellä nautin; kun työ on juuri tehty!
Puhdas kaunis koti...kahvi vielä tippumaan keittimestä ja pakastimesta pullaa uuniin tai mikroon... kahvin ja tuoreen pullan tuoksu juuri siivotussa asunnossa. Se on koti! - lakana.pyykki
trollikka kirjoitti:
No tästä nyt jo käsittää; et ole käynyt edes armeijaa. Kotona asuessasi äitisi huolehti siivouksesta ja vaatteistasi... passas varmaan kuoritut potutkin nenäsi alle.
Yks neuvo sulle... jos olet muuttanut kotoasi pois asumaan jonkun itsesikaltaisen possutyttösen kanssa: niin nyt sun olis aika ryhdistäytyä! Siivoatte yhdessä omat sotkunne, tai palkkaatte ammattitaitoisen viikkosiivoojan... edellyttäen ett on siihen varoja käytössänne.
Jokainen varmaan asuu siistissä asunnossa mieluummin, vaikka ei niin siivoamisesta pitäisikään. Se vaiva nyt vaan pitää siististä kodista maksaa... ajan mittaan asia on niin luonteva ettei siihen edes kiinnitä huomiotaan, ... kun kohentelee paikkoja; ihan ohi kulkiessaan.
Teini-ikäisenä en ikävämpää työtä tiennyt edes olevan olemassa. Nykyään panen musiikin soimaan ja siivoan siinä samalla... ihan kuin huomaamattani, joskus jopa oikein nautin siitä... ainakin sillä hetkellä nautin; kun työ on juuri tehty!
Puhdas kaunis koti...kahvi vielä tippumaan keittimestä ja pakastimesta pullaa uuniin tai mikroon... kahvin ja tuoreen pullan tuoksu juuri siivotussa asunnossa. Se on koti!anteeksi naiset no halusin vain vähän ilkeillä tai piruilla ja tiedän että naiset hoitaa kotia ja siinä kodissa on hyvä asua ja olla niin itsellä on lakanavaihto edessä
- Karvamies
Ainoastaan neitimies huomauttelee tuollaisista asioista. Tosimies vaihtaa kun kerran huomaa vaihdon olevan tarpeellinen.
- parempi.ilmanmiestä
Miksi suhteessa nainen joutuu huomauttelevat WC renkaan alaslaskemisesta? Eikö mies itse ymmärrä ettei siihen kusiselle reunalle ole kiva istua. Muutenkin WC lattia on jatkuvasti kusessa pöntön ympäriltä jos ei nainen siivoaisi sitä. Sikolätissä mies asuisi ilman naista.
- fgtrr
Tarkoitit kai renkaan ylösnostamisesta.
Miksi MINUN täytyy huomauttaa aivana JOKAISELLE, että pöntön kansi lasketaan alas ENNEN kuin vedetään? Miksi kukaan muu ei osaa käyttää vessaa oikein?
- eiköseoleihanselvää
Kyllä minä teen niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440