Mistä itselle kiltti ja kunnollinen mies?

Iso.Vittunen

Olen lueskellut palstaa jo vuosia, ja huomannut että täällä mainostetaan niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Olen hakeutunut suhteisiin niiden rumimpien ja lähimpänä seinänvierustoja lymyävien arkojen miesten kanssa, mutta vain todetakseni että nämä syrjäytyneet miehet ovat kaikkein heikointa ainesta traumojensa tähden.

Mistäpä sellaisen oikean kiltin ja kunnollisen miehen voi löytää, ja mistä tunnistaa ettei ole taas tekemisissä tyypillisen epäsosiaalisen mulkeron kanssa.

63

775

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ainakin mitä tätä palstaa on lukenut, niin varsinkin ne sitä omaa "kilttäyttä ja kunnollisuutta" kaikkein eniten mainostavat miehet eivät edes oikeasti ole koskaan mitään kilttejä ja kunnollisia.

Oikeasti just he ovat vaan niitä katkeroituneita ja naisvihasta kärsiviä luuserimiehiä, joilla ei ole koskaan minkäänlaista ymmärrystä ja empatiaa naisia kohtaan ja just nämä miehet vaan nauttivat siitä, jos joku nainen on joutunut esim. parisuhdeväkivallan tai muun kärsimyksen uhriksi, eli kannattaa todellakin välttää just tollaisia miehiä.

Muutamia nimimerkejä mainitakseni mm. naisasialuuseri, kiltti ja kunnollinen, kaisanoasaa, ujoatm, nhhhhhh ovat just näitä miehiä.

• Näin.on

Ja sitten on tämä DarkFear joka on erittäin katkera elämälle sen takia kun menetti hiuksensa jo nuorena poikana. Hän kärsii myös vaikeasta autismista :(

• lihavihatipunen
        Näin.on kirjoitti:

Ja sitten on tämä DarkFear joka on erittäin katkera elämälle sen takia kun menetti hiuksensa jo nuorena poikana. Hän kärsii myös vaikeasta autismista :(

Niinpä DarkFearista on tullut pahainen trolli, jonka ainoa funktio on komppailla periksen unettavan tylsiä mielikuvitusolentoja.

• Näin.on kirjoitti:

Enhän mä ole mistään katkera, sillä mulla itselläni kun sitä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös erinomaiset, toisin kun sulla autistilla.

Helppo arvata tollaisen sun kaltaisen naisettomuudesta kärsivän kaljuuntuneen juntin puoluekanta, sillä sehän on tietysti se perussuomalaiset, kuten kaikilla teillä muillakin ätmiluusereilla.

• lihavihatipunen kirjoitti:

Niinpä DarkFearista on tullut pahainen trolli, jonka ainoa funktio on komppailla periksen unettavan tylsiä mielikuvitusolentoja.

Mä en ole kyllä mikään trolli, että tiedä sä se.

• Tämä on kyllä hankala kysymys. Tottakai tämä syrjäytyminen jo peruskouluajoilta voi jättää voimakkaita kipuja, jotka sitten ilmenevät jollain tavoin ei toivottuna käytöksenä myös aikuisena muodotetuissa uusissa ihmissuhteissa. Olen itse kyllä vuosien aikana kehittynyt, mutta kyllä myönnän, että ehkä olen ollut myös mulkerokin, jonka takia tapaamisvaiheessa ilmeni erilaisia ongelmia. Eihän suhdetta tietenkään syntynyt. Toki on ollut aivan pakko nöyrtyä ja tutkia asioita, mistä kaikki johtuu. Tämä kehittyminen sitten vaatiikin valtavaa työtä, joten tämän takia myös paljon pohdin sitä, että miten vois hyvissä ajoin välttyä syrjinnältä.

• Erittäin hienoa että huomaa itse asian, että pystyy kehittyä.🤗

• Kiltit ja kunnolliset ovat yleensä nimenomaan epäsosiaalisia ja myöskin kuolettavan tylsiä. Monesti tämä voi johtua siitä että he pelkäävät sitä sun tätä. Toki on sosiaalisiakin tapauksia, mutta elleivät he ole kuolettavan tylsiä luonnostaan, olet sitten vaan todella onnekas jos satut moisen helmen itsellesi löytämään. Tuntuu siltä että harva mies kykenee olemaan kiltti ja kunnollinen jos tiedostaa vetävänsä naisia puoleensa.

Todennäköisyydet ovat sinua vastaan, mutta mahdottoman rastin edessä et ole.

• ap_

Jopas tuli hiljaista tähän ketjuun....eikö palstalla ole kilttejä ja kunnollisia, vai eikö ne halua naista?

• hiljaistaon

Olet lukenut palstaa muttet muista ettei ne kurppaa halua... "Suhteisiin", siis kokemuksiakin riittää.

• älä.poika.lässytä
        hiljaistaon kirjoitti:

Olet lukenut palstaa muttet muista ettei ne kurppaa halua... "Suhteisiin", siis kokemuksiakin riittää.

Ei kaikki ole yhtä pinnallisia kuin sinä.

• hiljaistaon
        älä.poika.lässytä kirjoitti:

Ei kaikki ole yhtä pinnallisia kuin sinä.

Palstalla ainakin ovat joten mitä sitä tänne huuteleen kiltin ja kunnollisen perään jos itse on kurppa.

• Siitä vaan laittamaan viestiä mun sähköpostiin niin katsotaan miten käy.

• ap_
        hiljaistaon kirjoitti:

Palstalla ainakin ovat joten mitä sitä tänne huuteleen kiltin ja kunnollisen perään jos itse on kurppa.

Ovatko palstan kiltit ja kunnolliset muka niitä jotka kurpittelevat ja haistattelevat naisväelle?

• hgfhfghfg
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Siitä vaan laittamaan viestiä mun sähköpostiin niin katsotaan miten käy.

Luuletko että aloittaja mitään etsii, kunhan louskuttaa leukojaan.

• hgfhfghfg kirjoitti:

Luuletko että aloittaja mitään etsii, kunhan louskuttaa leukojaan.

Eiköhän se jossain vaiheessa selviä.

• ap_
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Eiköhän se jossain vaiheessa selviä.

Katsotaan nyt hetki, tämä keskustelu sai yllättäen aggressiivisen sävyn.

Voi olla, että tällä palstalla on mulle vääränlaisia miehiä.

• ap_ kirjoitti:

Aivan.

Mutta voi myös olla, että tällä palstalla on mulle vääränlaisia naisia.

• Ehkä johtuu tuosta nimimerkistä "Iso.Vittunen", siitä voi päätellä että on niin monen miehen jynssäämä ettei edes ätmejä kiinnosta.

• ap_
        Harmaaritari kirjoitti:

Ehkä johtuu tuosta nimimerkistä "Iso.Vittunen", siitä voi päätellä että on niin monen miehen jynssäämä ettei edes ätmejä kiinnosta.

Nyt vähän nolottaa..

Miehellä pitää silti olla huumorintajua eikä homma saa kaatua myöskään pelkoon oman pilin riittävyydestä. Tätini opetti mulle että mies joka säikähtää puhetta isosta v.itusta, kärsii alemmuudentunteesta suhteessa siittimensä kokoon ja on siitä syystä arvaamaton suhteessa.

Jos puheet pelottavat, niin on parempi vain sivuuttaa puhuja.

• ap_ kirjoitti:

Nyt vähän nolottaa..

Miehellä pitää silti olla huumorintajua eikä homma saa kaatua myöskään pelkoon oman pilin riittävyydestä. Tätini opetti mulle että mies joka säikähtää puhetta isosta v.itusta, kärsii alemmuudentunteesta suhteessa siittimensä kokoon ja on siitä syystä arvaamaton suhteessa.

Jos puheet pelottavat, niin on parempi vain sivuuttaa puhuja.

No kyllä ne tuollaset sen verran pelottaa että mieluummin sivuuttaa, tulee mieleen Rivo-Riitta:

https://crop.kaleva.fi/VusgCPtTEZMVEQxNfj79Z-iNd-A=/smart/http://kuvat.kaleva.fi/cartoons/ed3fe1618dab4917b813e3f509284385.jpg

• ap_
        Harmaaritari kirjoitti:

No kyllä ne tuollaset sen verran pelottaa että mieluummin sivuuttaa, tulee mieleen Rivo-Riitta:

https://crop.kaleva.fi/VusgCPtTEZMVEQxNfj79Z-iNd-A=/smart/http://kuvat.kaleva.fi/cartoons/ed3fe1618dab4917b813e3f509284385.jpg

Et kai ole tosikko?

Kyllähän miehellä saisi olla vähän pilkettä silmäkulmassa ettei tarvitse pelätä mistä isäntä seuraavaksi räjähtää. Ahdasmielisyys on jo puolimatkassa fyysiseen väkivaltaan, toinen puolikas voi tulla sopimattomasta vitsistä.

• ap_ kirjoitti:

Et kai ole tosikko?

Kyllähän miehellä saisi olla vähän pilkettä silmäkulmassa ettei tarvitse pelätä mistä isäntä seuraavaksi räjähtää. Ahdasmielisyys on jo puolimatkassa fyysiseen väkivaltaan, toinen puolikas voi tulla sopimattomasta vitsistä.

En tosikko mutta toi se nimierkki vaan herättää mielikuvia jotka ei houkuta paritteluun, ei siinä mistään räjähtämisestä kyse ole vaan että ällöttää, Oisit osoittanut huumorintajua valitsemalla nimnimerkiksi "kokematonhoikkanainen" mielikuvat olis ihan erilaisia :)

• ap_
        Harmaaritari kirjoitti:

En tosikko mutta toi se nimierkki vaan herättää mielikuvia jotka ei houkuta paritteluun, ei siinä mistään räjähtämisestä kyse ole vaan että ällöttää, Oisit osoittanut huumorintajua valitsemalla nimnimerkiksi "kokematonhoikkanainen" mielikuvat olis ihan erilaisia :)

Kuten totesin, tätini teorian mukaan pikkupiliset kavahtavat puheita isoista v.tuista ja siksi tein aloituksen tuolla nikillä.

• ap_ kirjoitti:

Kuten totesin, tätini teorian mukaan pikkupiliset kavahtavat puheita isoista v.tuista ja siksi tein aloituksen tuolla nikillä.

Tätisi on ilmeisen käytetty nainen jolle ei enää normaalikokoinen mies riitä, ronskeilla puheilla yrittää haalia saaviinsa jättikokoisia luonnonoikkuja.

• 12121212121212
        ap_ kirjoitti:

Ketju sai aggressiivisen sävyn jo avausviestissä.

Vahvasti syntyy mielikuva "räväkästä" naisesta joka haluaa tosimiehen "josta on jotain vastusta".

Kielenkäyttökin on tasoa vittunen, mulkero, jne.

• ap_ kirjoitti:

Ovatko palstan kiltit ja kunnolliset muka niitä jotka kurpittelevat ja haistattelevat naisväelle?

Ovat he, just sellaisia ne palstan "kilti ja kunnolliset" miehet ovatkin.

• kaksinaismoralistiämtit
        Harmaaritari kirjoitti:

Ehkä johtuu tuosta nimimerkistä "Iso.Vittunen", siitä voi päätellä että on niin monen miehen jynssäämä ettei edes ätmejä kiinnosta.

Tää on niin ätmiä. Ensin valitetaan, että ei saa "pillua" ja sit kun olis tarjolla niin ei kelpaa. Kun pitäis olla koskemattoman 50-luvun neidon impi häpy, joka muuttuu sitten heti hirveäksi speramviemäriksi kun joku mies (epäilemättä heti paha jännämiespaska) siihen koskee. Muuttuuko mieskin samalla sitten jännämiespaskaiksi kun saa?

• kaksinaismoralistiämtit kirjoitti:

Tää on niin ätmiä. Ensin valitetaan, että ei saa "pillua" ja sit kun olis tarjolla niin ei kelpaa. Kun pitäis olla koskemattoman 50-luvun neidon impi häpy, joka muuttuu sitten heti hirveäksi speramviemäriksi kun joku mies (epäilemättä heti paha jännämiespaska) siihen koskee. Muuttuuko mieskin samalla sitten jännämiespaskaiksi kun saa?

Tän palstan perusteella miehiä on vain kahdenlaisia: ätmineitseitä ja jännämiespaskoja.

Kumpi mahdat olla, mies?

• 12121212121212

Niin, tuossahan on kyse siitä miten nainen määrittelee _kiltteyden_ ja _kunnollisuuden_.

Minäkin voin sanoa että katselin vain niitä pyöreitä seinäruusuja ja petyin kun yksikään ei ollut kiltti (supersosiaalinen) ja kunnollinen (vartaloltaan).

Ap:lle kiltteys tarkoittaakin sosiaalisuutta ja kunnollisuus maskuliinista itsevarmuutta. Tuo ei vastaa sitä miten nuo termit yleisesti käsitetään.

• ap_

Onko palstan kiltteys epäsosiaalisuutta ja kunnollisuus epävarmuutta?

• 12121212121212
        ap_ kirjoitti:

Onko palstan kiltteys epäsosiaalisuutta ja kunnollisuus epävarmuutta?

Eivät nuo kerro mitään siitä onko mies kiltti ja kunnollinen. Kiltti ja kunnollinen mies voi olla epäsosiaalinen ja epävarma, tai sosiaalinen ja itsevarma.

Olisit voinut kertoa jo avauksessa ettet ollut etsimässä kilttiä ja kunnollista miestä, vaan sosiaalista ja itsevarmaa miestä. Olet epärehellinen. Tuo on kuin minä sanoisin etsiväni "kilttiä ja kunnollista" naista, vaikka todelliset kriteerit olisivat alle 23v ikä ja timmi vartalo.

• ap_
        12121212121212 kirjoitti:

Eivät nuo kerro mitään siitä onko mies kiltti ja kunnollinen. Kiltti ja kunnollinen mies voi olla epäsosiaalinen ja epävarma, tai sosiaalinen ja itsevarma.

Olisit voinut kertoa jo avauksessa ettet ollut etsimässä kilttiä ja kunnollista miestä, vaan sosiaalista ja itsevarmaa miestä. Olet epärehellinen. Tuo on kuin minä sanoisin etsiväni "kilttiä ja kunnollista" naista, vaikka todelliset kriteerit olisivat alle 23v ikä ja timmi vartalo.

Etsin kilttiä ja kunnollista miestä joka ei kärsi heikosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kuten aikaisemmat kilteiksi ja kunnollisiksi luulemani miehet.

Osaatko sinä neuvoa mistä minä voin varmuudella päätellä että kohtaamani mies on varmuudella kiltti ja kunnollinen? Oletko sinä kenties kiltti ja kunnollinen...

• 12121212121212
        ap_ kirjoitti:

Etsin kilttiä ja kunnollista miestä joka ei kärsi heikosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kuten aikaisemmat kilteiksi ja kunnollisiksi luulemani miehet.

Osaatko sinä neuvoa mistä minä voin varmuudella päätellä että kohtaamani mies on varmuudella kiltti ja kunnollinen? Oletko sinä kenties kiltti ja kunnollinen...

"Etsin kilttiä ja kunnollista miestä joka ei kärsi heikosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kuten aikaisemmat kilteiksi ja kunnollisiksi luulemani miehet."

Kumpikaan noista asioista ei poissulje kiltteyttä ja kunnollisuutta,

"Osaatko sinä neuvoa mistä minä voin varmuudella päätellä että kohtaamani mies on varmuudella kiltti ja kunnollinen? Oletko sinä kenties kiltti ja kunnollinen..."

Olen kyllä.

Oletko itse kiltti ja kunnollinen? Olen törmännyt kilteiksi ja kunnollisiksi luulemiini naisiin jotka paljastuivat yli-ikäisiksi (25 ), ylipainoisiksi/laihaläskeiksi, tyylittömästi pukeutuviksi, liian värikkään seksuaalisen historian omaaviksi, seksissä passiivisiksi, tms.

Mistä voi varmuudella tietää että nainen on kiltti ja kunnollinen?

• vinkkisinulle
        ap_ kirjoitti:

Yksi vinkki: älä missään nimessä ota miestä, joka mainitsee erikseen olevansa kiltti & kunnollinen. Ne on pahinta laatua.

• ap_

"Etsin kilttiä ja kunnollista miestä joka ei kärsi heikosta itsetunnosta ja alemmuudentunteesta kuten aikaisemmat kilteiksi ja kunnollisiksi luulemani miehet."

Kumpikaan noista asioista ei poissulje kiltteyttä ja kunnollisuutta,

"Osaatko sinä neuvoa mistä minä voin varmuudella päätellä että kohtaamani mies on varmuudella kiltti ja kunnollinen? Oletko sinä kenties kiltti ja kunnollinen..."

Olen kyllä.

Oletko itse kiltti ja kunnollinen? Olen törmännyt kilteiksi ja kunnollisiksi luulemiini naisiin jotka paljastuivat yli-ikäisiksi (25 ), ylipainoisiksi/laihaläskeiksi, tyylittömästi pukeutuviksi, liian värikkään seksuaalisen historian omaaviksi, seksissä passiivisiksi, tms.

Mistä voi varmuudella tietää että nainen on kiltti ja kunnollinen?

Heikko itsetunto ja alemmuuskompleksit kyllä poissulkevat tehokkaasti kiltteyden ja kunnollisuuden, noista aineksistahan ns. jännämiehet rakentavat identiteettinsä.

Jätit vastaamatta kysymykseeni siitä mistä tunnistan kiltin ja kunnollisen miehen...aistinko sinussa piiloaggressiivisuutta vai ylimielisyyttä?

Kiltiksi sinua tuskin voisi kutsua..

• ap_
        vinkkisinulle kirjoitti:

Yksi vinkki: älä missään nimessä ota miestä, joka mainitsee erikseen olevansa kiltti & kunnollinen. Ne on pahinta laatua.

Taidat olla oikeassa, tässäkin ketjussa oli muutama tosi hyytävä otus kommentoimassa.

• korttiherttua

Kiinnostaisi tietää miten määritellään kiltti mies?
      Mun mies on kohtelias, hyvätapainen, hauska, tunteellinen ja tunnollinen suhteessa. Ei ole syrjäytynyt eikä ruma. Hän on nyös urheilullinen, aktiivinen ja harrastaa joitain extreme-lajeja.
      Hän osaa keskustella, olla hiljaa, ymmärtää mutta sanoo jos on eri mieltä ja osaa elää omaa elämäänsä. Hänellä on paljon hyviä ystäviä jne... onko hän kiltti mies? Ainakaan hän ei ole ilkeä eikä välinpitämätön ihmisiä kohtaan ja hän kunnioittaa luontoa ja elämää. Vissiin hän on kiltti ja kunnollinen. On niitä olemassa, toivottavasti semmoinen sattuu kohdalle.

• ap_

Huoh!

Kuulostaa siltä että sulla on käynyt tuuri, mutta luulen ettei tuollaisia miehiä ole näillä palstoilla.

• ätmit_silppuriin

Noi syrjäytyneet miehet on kaikki täysin turhia tässä yhteiskunnassa, kai niistä voisi jauhaa vaikka rehua turkiseläimille.

• Totuus-

Täällähän meitä palstalla on montakin mutta naisille kelpaa vain komeat jännämiehet. Onhan kiltit miehet sosiaalisia jos vain joku nainen haluaa tutustua mutta en usko että naiset haluaa. Jospa nyt vaan etsit miestä vaikka poliisiaseman nurkilta koska ainahan siellä jotain jännämiehiä liikkuu.

• ap_

Minulla on kokemuksia heikkoitsetuntoisista ja alemmuuskomplekseista kärsivistä jännämiehistä, nyt kiinnostaa hyväitsetuntoiset kiltit ja kunnolliset miehet.

Onko sinulla itsetunto kohdillaan vai oletko reppana jännämies joka hakkaa naisia kun ei itsekään usko olevansa rakastettava?

• ap_ kirjoitti:

Minulla on kokemuksia heikkoitsetuntoisista ja alemmuuskomplekseista kärsivistä jännämiehistä, nyt kiinnostaa hyväitsetuntoiset kiltit ja kunnolliset miehet.

Onko sinulla itsetunto kohdillaan vai oletko reppana jännämies joka hakkaa naisia kun ei itsekään usko olevansa rakastettava?

Toi nimimerkki Totuus on myös näitä naisvihasta kärsiviä ätmejä, joka ei edes oikeasti ole mikään kiltti ja kunnolinen. Varmasti on huono itsetunto hänellä, kuten kaikilla muillakin ätmeillä aina on.

• ap_
        DarkFear kirjoitti:

Toi nimimerkki Totuus on myös näitä naisvihasta kärsiviä ätmejä, joka ei edes oikeasti ole mikään kiltti ja kunnolinen. Varmasti on huono itsetunto hänellä, kuten kaikilla muillakin ätmeillä aina on.

Totuus on jo nimimerkkinä puistattava, tuo mieleen jotenkin ihmisen psyykeen pimeän puolen. Tavallinen ihminen ei korosta puhuvansa totta/totuutta.

Olen ehkä valinnut väärän illan ulostulolleni, kiltit ja kunnolliset eivät ole nyt palstailemassa.

• ap_ kirjoitti:

Totuus on jo nimimerkkinä puistattava, tuo mieleen jotenkin ihmisen psyykeen pimeän puolen. Tavallinen ihminen ei korosta puhuvansa totta/totuutta.

Olen ehkä valinnut väärän illan ulostulolleni, kiltit ja kunnolliset eivät ole nyt palstailemassa.

Niin musta on kaikki kuvottavia nämä ätmit, jotka täällä aina väittävät olevansa niitä "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, mutta sitten vaan itse aina syyllistävät naisia heidän kokemastaan parisuhdeväkivallasta.

On täällä varmasti joitakin ihan fiksujakin miehiä, mutta he eivät just korosta jokaisessa kirjoituksessa sitä heidän omaa kiltteyttä ja kunnollisuutta, kuten ne palstan naisvihasta kärsivät ätmit aina just tekevät.

• ap_
        DarkFear kirjoitti:

Niin musta on kaikki kuvottavia nämä ätmit, jotka täällä aina väittävät olevansa niitä "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, mutta sitten vaan itse aina syyllistävät naisia heidän kokemastaan parisuhdeväkivallasta.

On täällä varmasti joitakin ihan fiksujakin miehiä, mutta he eivät just korosta jokaisessa kirjoituksessa sitä heidän omaa kiltteyttä ja kunnollisuutta, kuten ne palstan naisvihasta kärsivät ätmit aina just tekevät.

Jännä juttu, sinä joka trolliksi mainittiin, olit yksi harvoja asiallisia kommentoijia. Ne muut asialliset kommentoijat taisivat olla naisia.

Nimimerkki 121212121212 esiintyi alkuun asiantuntijana, mutta taisi ottaa ritolat kun kysyin täsmentävän kysymyksen.

Fiilis kyllä laski tämän keskustelutuokion aikana, voi olla että jätän kommentoinnit tähän iltaan ja korkeintaan lueskelen juttuja satunnaisesti kuten tähänkin asti.

• ap_ kirjoitti:

Jännä juttu, sinä joka trolliksi mainittiin, olit yksi harvoja asiallisia kommentoijia. Ne muut asialliset kommentoijat taisivat olla naisia.

Nimimerkki 121212121212 esiintyi alkuun asiantuntijana, mutta taisi ottaa ritolat kun kysyin täsmentävän kysymyksen.

Fiilis kyllä laski tämän keskustelutuokion aikana, voi olla että jätän kommentoinnit tähän iltaan ja korkeintaan lueskelen juttuja satunnaisesti kuten tähänkin asti.

No täällä nyt usein väitetään trolleiksi sellaisia kirjoittajia, jotka eivät ole näiden palstan ätmien mieleen. Tällä palstalla kun ne kaikkein pidetyimmät kirjoittajat ovat aina just vaan ne kokemattomat ja naisvihasta kärsivät persujen äänestäjät.

Muistelin että nimimerkki 121212 on myös näitä naisvihasta kärsiviä ätmejä.

Mutta jos haluat keskustella anonyymisti, niin mun sähköposti on: [email protected]

• 12121212121212
        ap_ kirjoitti:

Vastaus on: tutustumalla mieheen.

Ei ketään voi tunnistaa ensisilmäyksellä 101% varmuudella kiltiksi ja kunnolliseksi.

Paljastit myös olevasi puskista huuteleva vanha tuttu palstalla.

• 12121212121212
        DarkFear kirjoitti:

No täällä nyt usein väitetään trolleiksi sellaisia kirjoittajia, jotka eivät ole näiden palstan ätmien mieleen. Tällä palstalla kun ne kaikkein pidetyimmät kirjoittajat ovat aina just vaan ne kokemattomat ja naisvihasta kärsivät persujen äänestäjät.

Mutta jos haluat keskustella anonyymisti, niin mun sähköposti on: [email protected]

Nyt kyllä muistit väärin.

Olen kuitenkin sivistynyt eurooppalainen mies joka on käynyt useassakin maassa, enkä todellakaan äänestäisi mitään persujuntteja.

Mehän ollaan keskusteltu tällä palstalla monta kertaa rahasta ja varallisuudesta, ja joskus tyylikkyydestäkin.

• ap_
        DarkFear kirjoitti:

Kiitos sulle keskusteluseurasta, olet eri maata kuin muut palstaäijät jotka olivat takakireitä kusipäitä.

Olen toisinaan lueskellut palstaa ja nyt rohkaistuin tekemään avauksen ja keskustelemaan. Luulen että seuraavaksi paikkailen haavojani, joten älä pety hirveästi jos en vastaile ainakaan toistaiseksi.

• Totuus-
        ap_ kirjoitti:

Minulla on hyvä itsetunto. En ole koskaan tehnyt mitään rikoksia naisia kohtaan tai mitään muutakaan rikosta. Ja se on just huono juttu eikä naiset kiinnostu sen takia tälläisista kilteistä miehistä. Mitäs ne jännämiehet sitten on joiden kanssa naiset seurustelee. Onko ne reppanoita joita naiset rakastaa. Mene nyt vaikka haastattelemaan naisia jotka seurustelee jännämiesten kanssa.

• Tyydass
        ap_ kirjoitti:

Kiitos sulle keskusteluseurasta, olet eri maata kuin muut palstaäijät jotka olivat takakireitä kusipäitä.

Olen toisinaan lueskellut palstaa ja nyt rohkaistuin tekemään avauksen ja keskustelemaan. Luulen että seuraavaksi paikkailen haavojani, joten älä pety hirveästi jos en vastaile ainakaan toistaiseksi.

Ensin haet seuraa ja sitten kun joku kiinnostuu niin yllättäen paikkailet haavojasi. Jotka tuli mistä? Tästä keskustelustako?
        Kuten joku tuolla aiemmin sanoikin niin olet epärehellinen kuspää.

• kjgkjgjhgkjk
        ap_ kirjoitti:

Täällä on ollut ainoastaan yksi aidosti kiltti ja kunnollinen mies -Pete.

Eivät sen tyyppiset miehet halua olla missään s24 -keskustelupalstalla.

• nb767mnmn
        DarkFear kirjoitti:

Joo. Käy huorilla, ja pelaa äidin perintörahat. Työelämä ei kiinnosta.

• naislaasanen

Vastaus on: tutustumalla mieheen.

Ei ketään voi tunnistaa ensisilmäyksellä 101% varmuudella kiltiksi ja kunnolliseksi.

Paljastit myös olevasi puskista huuteleva vanha tuttu palstalla.

Erehdyt.

En ikinä käyttäisi tuollaista nimimerkkiä, enkä ikinä etsisi kilttiä ja kunnollista miestä.

• Et maininnut mitään että mistäpäin Suomea ja missä ikäluokassa ym. Ei mitään järkeä jos toinen asuu Hangossa ja toinen Utsjoella ellet sitten halua vain nettituttavuutta, kirjekaveruus kiinnostaa ainakin mua hyvin pitkälti 0 %.
      Mä voisin lähteä lähes koska vaan iltaisin/viikonloppuisin tapaamaan naista mutta ei kovin kauas 06 alueelta.

• Mä tietäsin yhden, mutta en tiedä onko se nykyään jo varattu? Ja sopisiko hän sinulle muuten kumppaniksi, kun ei ole mitenkään kovin suupaltti, vaikkei mykkäkään. Joitakin henkisen puolen ongelmia on, mutta ne on kai selätettävissä...

Mutta kunnollinen niin, ettei satuta, ei rähjää, ei hauku, eikä petä, tekee ahkerasti töitä niin töissä kun kotonakin, tykkää käydä tapahtumissa, istua iltaa kotona tai kylillä, kiinnostunut uusista näkemisistä. Herttainen ja kiltti, oikeasti. :)

• tgb

Onko palstapsykoosin päätepiste saavutettu. Nyt ollaan yleisö jännän äärellä. Vieläkö tulee seuraava jakso vai päättyykö tämänkin kisailijan ura tähän, niin kuin muilla on aiemmin päättynyt.

• @ ap_
      Jaa että tulit virittämään jonkun kilpailun jossa miehet tappelee sun huomiostasi? Ja sitten arvostelet heitä muutaman kirjoituksen perusteella, edes heitä näkemättä.
      "Sinä et kelpaa minulle. Etkä sinä."
      "Alkuperäinen nimimerkkini oli testi etkä sinä läpäissyt sitä."
      "Sinä olit yksi harvoja asiallisia kommentoijia."
      "Kaikki muut olivat takakireitä kusipäitä."

Nautitko kun saat tällaista huomiota osaksesi?
      Luuletko, että sinä saisit kenet tahansa haluamasi miehen - että sinun tarvitsee vain osoittaa häntä sormella, valita, ja mies on sinun?

Vähän voisit itsekin osoittaa edes jonkinasteista nöyryyttä. Tuskin ainakaan huonontaisi sun mahdollisuuksia todella löytää joku itelles.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Mikä tää aloittaja on. Joku jännämiehen käyttämä nainen vai. Ei kunnolliset miehet sinua edes halua. Löydät varmaan miehen joka on hyvännäköinen mutta kohta se onkin jännämies. Niin naisille aian käy ja sitten saamme lukee lehdistä että olet kuollut.

• morgester

Vai kiltit ja kunnolliset, hahhahhaa.

Taas nähtiin kuinka jengi haki ap:sta vain vikoja.

• Jos olet vuosia lueskellut, niin pitäisihän sinun tietää palstan naisten olevan niin itsekkäitä, etteivät kerro missä piilottelevat omaa kilttien ja kunnollisten miesten varastoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1268
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      156
      1217
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1077
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      51
      1056
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      863
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      843
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      772
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      74
      761
    Aihe