Suhde varattuun naiseen!

Minulla oli suhde/salasuhde vuosia varattuun naiseen. Tapailimme aina silloin tällöin kun se oli mahdollista, siis molemmat meistä on varattuja. Tulimme hyvin juttuun viihdyimme toistemme seurassa rakastuin tähän naiseen. Tottakait tämä on väärin kumppaneitamme kohtaan mutta kukaan muu ei tiennyt tästä me vain luottamus oli 100% prosenttista. Kunnes eräänä päivänä tämä nainen tutustui veljeeni ja nyt he tapaileevat, tottakait minä tietysti olen tästä mustasukkainen, veljeni ei tiedä että meillä oli suhde, eikä tämä nainen tiedä että minä olen tietoinen heidän tapailustaan. Tämä vaivaa mieltäni mutta jos tästä rupeaisi puhumaan niin monen ihmisen välit saattaisi mennä rikki siksi olen pitänyt suuni kiinni ja tänne kirjoitin tämän jutun! Ehkä kannattaa vain unohtaa koko asia! :/

Kommentoikaa ihan vapaasti siksihän tämän jutun tänne kirjoitin kun tästä en pysty muuten puhumaan oikein kenellekkään!

T: Herrasmies-40

3

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikasurkeaaesitystä

      Mahtavaa nythän sulla on oman veljen kanssa sama patja. Voitte saunassa kun olette kysellä miten se antoi? Oliko hyvä patja jne? Mutta pitäkää suunne ettei vaimot kuule. Ajattele kuinka velipojille nauretaan no mitä tuosta sillä varatulle riittää tavaraa. Ilmankos sen tykönä oleva auto on tämän tästä eri. Oisko mahdollista että isännekin sen tykönä? Kerronko minkä merkkiset autot kyseessä? Aina kannattaa näitä patjoja hommata. Minäkin syyllistynyt kertomaan kaverille joka sen tuntee niistä käynneistä. Tiesi sekin miksi siellä kulkee ukkomiehiä.

    • justijoo

      Herrasmiehet ei käy pettämässä, olet vaan "lumppu" sinäkin, ah ha haaa

    • enkuljeilmankumppania

      Vai varattujen patja. Samoin minä tiedän tuollaisen ja kysynyt olen. Ikäviä juttuja nämä salasuhteet mutta nythän kun tunnet tilanteen voit rauhassa nauttia tuosta tunteesta miltä tuntuu varattua kun vedätetään. Toki kukin tyylillään. Muistetaan mistä jutut liikkuu. Montako varattua sen tykönä kulkee jne. Ainahan varatulla on vastapuolen ystävä jonka tykönä kulkea. Tämähän totta ja uskotaan vielä. Jatkakaa leikkejänne jotta me muut voidaan seurata traamaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe