Suhde varattuun naiseen!

Minulla oli suhde/salasuhde vuosia varattuun naiseen. Tapailimme aina silloin tällöin kun se oli mahdollista, siis molemmat meistä on varattuja. Tulimme hyvin juttuun viihdyimme toistemme seurassa rakastuin tähän naiseen. Tottakait tämä on väärin kumppaneitamme kohtaan mutta kukaan muu ei tiennyt tästä me vain luottamus oli 100% prosenttista. Kunnes eräänä päivänä tämä nainen tutustui veljeeni ja nyt he tapaileevat, tottakait minä tietysti olen tästä mustasukkainen, veljeni ei tiedä että meillä oli suhde, eikä tämä nainen tiedä että minä olen tietoinen heidän tapailustaan. Tämä vaivaa mieltäni mutta jos tästä rupeaisi puhumaan niin monen ihmisen välit saattaisi mennä rikki siksi olen pitänyt suuni kiinni ja tänne kirjoitin tämän jutun! Ehkä kannattaa vain unohtaa koko asia! :/

Kommentoikaa ihan vapaasti siksihän tämän jutun tänne kirjoitin kun tästä en pysty muuten puhumaan oikein kenellekkään!

T: Herrasmies-40

3

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikasurkeaaesitystä

Mahtavaa nythän sulla on oman veljen kanssa sama patja. Voitte saunassa kun olette kysellä miten se antoi? Oliko hyvä patja jne? Mutta pitäkää suunne ettei vaimot kuule. Ajattele kuinka velipojille nauretaan no mitä tuosta sillä varatulle riittää tavaraa. Ilmankos sen tykönä oleva auto on tämän tästä eri. Oisko mahdollista että isännekin sen tykönä? Kerronko minkä merkkiset autot kyseessä? Aina kannattaa näitä patjoja hommata. Minäkin syyllistynyt kertomaan kaverille joka sen tuntee niistä käynneistä. Tiesi sekin miksi siellä kulkee ukkomiehiä.

• justijoo

Herrasmiehet ei käy pettämässä, olet vaan "lumppu" sinäkin, ah ha haaa

• enkuljeilmankumppania

Vai varattujen patja. Samoin minä tiedän tuollaisen ja kysynyt olen. Ikäviä juttuja nämä salasuhteet mutta nythän kun tunnet tilanteen voit rauhassa nauttia tuosta tunteesta miltä tuntuu varattua kun vedätetään. Toki kukin tyylillään. Muistetaan mistä jutut liikkuu. Montako varattua sen tykönä kulkee jne. Ainahan varatulla on vastapuolen ystävä jonka tykönä kulkea. Tämähän totta ja uskotaan vielä. Jatkakaa leikkejänne jotta me muut voidaan seurata traamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      277
      2551
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1824
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      29
      1666
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1608
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      56
      1532
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1386
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1268
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      75
      1068
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    Aihe