Tosiasioita

Viinamies

- Mies joka ei juo viinaa jää ikisinkuksi
- Mies joka ei juo viinaa on tylsä
- Mies joka ei juo viinaa, kukaan ei kutsu juhliin ja bileisiin
- Mies joka ei juo viinaa, saa seksiä todella harvoin ehkä kerran 10 vuodessa
- Mies joka ei juo viinaa, naiset ei tee alotteita

14

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

      Näin se on.
      Viina = ihmissuhteet, kaverit, parisuhde, perhe, lapset
      Raittius = yksinäisyys, ei lapsia, ei perhettä

    • kumoan

      Kumoan osan väitteistäsi.
      Mies, joka ei juonut viinaa (in memoriam), pääsi kanssani naimisiin.
      Mies, joka ei juonut viinaa (in memoriam), oli ihana.
      Mies, joka ei juonut viinaa (in memoriam), sai seksiä viikottain.
      Mies, joka ei juonut viinaa (in memoriam), sai kutsuja sukujuhliin ja edustustilaisuuksiin.

    • Raitismies-

      Naiset haluaa viinamiehiä.

    • Höpöhöpö. :)

      Taas kerran. Urbaania legendaa taas....ei kaikki naiset välitä alkoholia latkivista miehistä. Ja hyvin harva juopoista. Se on tilapäistä hulluutta juopon seura..jota varmasti katuu ellei ole itsekin rillumarei rai rai...tili tuli ja tili meni bai bai akka ja lapset.

    • - Mies joka ei juokse seinään jää ikikinkuksi
      - Mies joka ei juokse seinään on terävänenäinen
      - Mies joka ei juokse seinään, ei kutsuta seinäänkipaisijaksi
      - Mies joka ei juokse seinään, saa keksiä todella harvoin ehkä kerran 10 000 vuodessa
      - Mies joka ei juokse seinään, naiset ei osoita hänelle oviaukkoa.

    • Viinaton

      Ilman viinaa on elämä arvokkaampaa

    • kokemusta_löytyy

      Vanha totuus on että mikä "kulmikkaammin" naista käsittelee sen paremmin "häntä" heiluu...

    • Pykmaks

      Hienoa, kun mies on löytänyt jotakin minkä nimeen muurata elämänsä perustukset.

    • Viinamies--

      Juokss nyt viinaa niin naisetkin kiinnostuu. Mies joka on raitis ei saa parisuhdetta koskaan. Raitis mies on tylsä eikä ole sosiaalinen. Saunailtaan ei kutsuta raitista miestä ja muut pitää hauskaa naisten kanssa kun juovat viinaa.

    • Minä en aloittaisi parisuhdetta miehen kanssa, joka ei osaa olla juomatta. Eikä humalainen mies muutenkaan kiinnosta, joten viinalla ei naista saa.

    • Raitismies-

      Suurin osa naisista seurustelee alkoholisti miehen kanssa. Alkoholi on parisuhdetta yhdistävä tekijä. Naiset kun juo niin ne haluaa viinamiehen. Raittiit miehet ei saa parisuhdetta. Raitis nainenkin haluaa alkoholia kittaavan miehen. Suomessa on 500 000 alkoholistia.

    • hiivalitkut.avoid

      Viinaa kannattaa juoda aluksi hämäysmielessä ja lopettaa sitten kun nainen on jumissa kainalossa. En väitä, että tein näin itse, mutta nyt tekisin. (hähä!)

      • viinamies

        Nainen ei kauaa katsele miestä joka ei juo. Naiset haluavat juoda iltaisin punaviiniä ja siideriä. Jos mies ei juo, niin eihän sellaista miestä haluta katsella.


    • Viinamies---

      Miksei miehet ymmärrä että viinaa pitää juoda että saa naisen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe