Ätmi päässyt irti

Run-bitch-run

Juoskaa helvetin lijaa pakoon.

11

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurppa-nainen

No minä asun bunkkerissa jossa on 5 metriset seinät ja metrin paksuinen teräsovi. Ei pääse ätmi ahdistelemaan.

• SelkeyttäJo

Käyttäkää normaalia kieltä. Kysynkin: Mikä on ätmi?

• Se on sellainen mies, jolla on varsin kovan tason alemmuuskompleksi. Hän luulee syystä tai toisesta olevansa jotenkin keskimääräistä huonompi mies. Ja ennen kaikkea hän luulee, että se miksi hän huonompi, on jotakin synnynnäistä. Hän uskoo, että miehekkyys on geeneissä. Hän uskoo, että jos olet saanut epäedulliset geenit, naiset eivät kiinnostu sinusta.

• Viisas_minä

Miksi ihmeessä muutama mies olettaa, ettei naiset kiinnostu hänestä? Hei, jos joskus joku paksulinssinen likinäköinen miinuslinssiensä taakse piiloutuva rillipäänainen on sanonut miehelle "Minä en pidä sinusta", niin ei se tarkoita sitä, että muut naiset käyttäytyisivät samalla tavalla. Ja miehen kannattaa olla iloinen ja ylpeä siitä, että on syntynyt mieheksi eikä kyseiseksi likinäkö-rillinaiseksi.

• 16325
        Viisas_minä kirjoitti:

Miksi ihmeessä muutama mies olettaa, ettei naiset kiinnostu hänestä? Hei, jos joskus joku paksulinssinen likinäköinen miinuslinssiensä taakse piiloutuva rillipäänainen on sanonut miehelle "Minä en pidä sinusta", niin ei se tarkoita sitä, että muut naiset käyttäytyisivät samalla tavalla. Ja miehen kannattaa olla iloinen ja ylpeä siitä, että on syntynyt mieheksi eikä kyseiseksi likinäkö-rillinaiseksi.

Ei pidä paikkansa. Jos yksi nainen ei tykkää niin silloin muutkaan naiset ei tykkää. Naisilla kun on keskenään samanlainen miesmaku.

• Jotain_nähnyt

Eri naisilla on täysin erilainen miesmaku. Jos yksi nainen ei tykkää, niin moni muu voi tykätä. Esimerkiksi jotkut naiset tykkäävät epämääräisen näköisistä hiippareista, ja jotkut taas tykkäävät vain siisteistä, sivistyneistä miehistä.

Ystävällisimpiä ovat opettajaperheissä kasvaneet naiset. Epäystävällisimmät naiset ovat usein työläiskodeissa kasvaneet.

• RumaÄtmi
        16325 kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Jos yksi nainen ei tykkää niin silloin muutkaan naiset ei tykkää. Naisilla kun on keskenään samanlainen miesmaku.

Näin asia on, koska naisen miehen valinta geenit ovat yleismaailmallisesti samat.
        Kaikki ne naiset, joita olen tavannut, eivät ole haluneet suhteeseen kanssani, koska olen ruma ätmi, niin se osoittaa, että olen kaikkien naisten silmissä ruma.
        Lisäksi olen omasta mielestäni ruma, joka on vielä vahvempi todiste siihen, että jos on omasta mielestään ruma, niin on sitä myös naisten silmissä.
        Kaupan peilejä välttelen, koska näytän niissä omasta mielestäni tosi rumalta, myös välttelen joutumasta kameran kuvaan, koska siinä vasta rumalta näytänkin.
        Ei ole siis mikään kumma, ettei yksikään nainen rumaa ääliöltä näyttävää ätmiä huoli.

• RumaÄtmi
        RumaÄtmi kirjoitti:

Näin asia on, koska naisen miehen valinta geenit ovat yleismaailmallisesti samat.
        Kaikki ne naiset, joita olen tavannut, eivät ole haluneet suhteeseen kanssani, koska olen ruma ätmi, niin se osoittaa, että olen kaikkien naisten silmissä ruma.
        Lisäksi olen omasta mielestäni ruma, joka on vielä vahvempi todiste siihen, että jos on omasta mielestään ruma, niin on sitä myös naisten silmissä.
        Kaupan peilejä välttelen, koska näytän niissä omasta mielestäni tosi rumalta, myös välttelen joutumasta kameran kuvaan, koska siinä vasta rumalta näytänkin.
        Ei ole siis mikään kumma, ettei yksikään nainen rumaa ääliöltä näyttävää ätmiä huoli.

Unohtui tärkein totuus naisista, jos yksikin nainen antaa rumalle ätmille pakit, niin se tarkoittaa, että kaikki maailman naiset antavat rumalle ätmille pakit.
        Joten ruman ätmin ei edes kannata yrittää lähestyä ketään naista, koska pakkien saaminen on varmaa, eikä yksikään nainen lähde ruman ätmin kanssa kahville, jos yksikin naisista ei ole lähtenyt, joten ei kannata edes ehdottaa kahville lähtemistä yhdellekään naiselle ruman ätmin.

• Melkoisia yleistyksiä sano, ketjussa...mutta joo kyllä omalla minäkäsityksellä on eniten merkitystä. Jos minä kuva on vääristynyt ja näkee itsensä rumiluksena ja huonona, niin eihän se motivoi tarttumaankaan mihinkään kun on jo valmiiksi luovuttanut...

• SFFreud

Jos se on pääässyt irti ätmiuskostaan niin sehän on vaan hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5330
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      2615
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1814
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      229
      1553
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1083
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      86