Naiset on tylsiä

Tindermies

Naiset räplää kännykkäänsä 8 tuntia päivässä. Lounaalla, kahvitauolla, työaikanakin monesti, treffeilläkin katsovat koko ajan puhelintaa eikä treffikaverin silmiin. Miten siinä voi mitään tutustua kun nainen somettaa koko ajan ihan kun maailmassa ei olisi muuta mielenkiintoa.

22

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähtyon

      Miehet tekee samalla tavalla.

      • Tindermies

        Ei tee, minulla ei edes ole älykännykkää josta pääsee nettiin. Naiset on riippuvaisia ja naisten pitää tykätä jokaisesta jutusta facessa mitä kaverit laittaa sinne. Jos nainen näkee kyykäämeen pihalla niin siitäkin pitää kertoa heti kaikille että nainen saa suosiota.


      • lihavihatipunen
        Tindermies kirjoitti:

        Ei tee, minulla ei edes ole älykännykkää josta pääsee nettiin. Naiset on riippuvaisia ja naisten pitää tykätä jokaisesta jutusta facessa mitä kaverit laittaa sinne. Jos nainen näkee kyykäämeen pihalla niin siitäkin pitää kertoa heti kaikille että nainen saa suosiota.

        Miten sä voit muka olla Tinderissä, jollei ole älypuhelinta?

        Ha ha, Atm32, taas jäit kiinni!


      • Nähtyon
        Tindermies kirjoitti:

        Ei tee, minulla ei edes ole älykännykkää josta pääsee nettiin. Naiset on riippuvaisia ja naisten pitää tykätä jokaisesta jutusta facessa mitä kaverit laittaa sinne. Jos nainen näkee kyykäämeen pihalla niin siitäkin pitää kertoa heti kaikille että nainen saa suosiota.

        Miehet tekee samalla tavalla. Jatkuvaa puhelimen räpläystä. Kadulla joka mies tuijottaa kännykkään ja työpäivästä suurin osa menee kännykän kanssa seurustellessa.


      • mitäihmettä
        Tindermies kirjoitti:

        Ei tee, minulla ei edes ole älykännykkää josta pääsee nettiin. Naiset on riippuvaisia ja naisten pitää tykätä jokaisesta jutusta facessa mitä kaverit laittaa sinne. Jos nainen näkee kyykäämeen pihalla niin siitäkin pitää kertoa heti kaikille että nainen saa suosiota.

        Miten voit olla tindermies, jos et pääse kännyllä nettiin?


    • Karvamies

      Vau. En ole ikinä törmännyt tuollaiseen naiseen.

    • Jos nainen somettaa treffeillä, niin jopa on tylsät treffit.

    • Kurppa27

      Mies on tylsä ja naisen pitää keksiä muuta tekemistä treffeillä

    • sormetusta

      Nainen sormetti treffeillä, koska olen niin tylsä jätkä.

    • Viinamies

      Juokaa viinaa niin ette ole tylsiä

    • Mies41-

      Kerran tosiaan nainen räpläsi puhelintaan koko treffien ajan. Kysyin eikö ole mitään tapoja ja muija alko jotain mutisemaan ja läksin sitte menemään ja jätin laskun maksaminen muijalle. Muija vaati jälkeenpäin rahaa puolet laskusta mutta en antanu.

      • Olen ihan samaa mieltä, eikö sen puhelimen voi pistää äänettömälle siksi aikaa ja taskuun tai käsilaukkun, kun on treffeillä tai tapaamisissa, kylässä tms. Kyllä nyt iso ihminen tulee toimeen yhden päivän ilman somea. Onko siellä pääkopassa enään omia ajatuksia, osaatteko mitään ilman nettiä. Katso netistä.fi ihmisiä on suomi täynnä, niin miten meillä voi mennä hyvin. Jos se kännykkä täytyy ottaa sänkyynkin mukaan, kun harrastaa seksiä, niin sellaisen aivottoman naisen kannattaa olla ilman miestä. Ja, yksi ei voi pitää hauskaa ilman viinaa, on siis tylsä ihminen ilman alkoholia. Onneksi en tarvitse älykännykkää, kun on joskus keksitty tämä kotitietokone ja puhelin keksittiin jo 1800-luvulla


      • kaisanoasaa

        Se oli oikein toimittu.


    • Ja mitäs se sinä räpläät?

      • mitä.saisi.räplätä

        heti on seksi mielessä ja mitä jos olisit treffeillä niin mitä haluaisit miehen räpläilevän


      • mitä.saisi.räplätä kirjoitti:

        heti on seksi mielessä ja mitä jos olisit treffeillä niin mitä haluaisit miehen räpläilevän

        Miten niin seksi?

        Jos olisin treffeillä, niin parempi ettei se mies räpläisi yhtään mitään. Mielummin kuitenkin puhelinta kuin muniaan.


      • villit.sormet
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miten niin seksi?

        Jos olisin treffeillä, niin parempi ettei se mies räpläisi yhtään mitään. Mielummin kuitenkin puhelinta kuin muniaan.

        tajusin väärin ja luulin että haluaisit että mies räpläisi sinua ja reisiä ja reisien väliä saisi räpläillä tai koko vartaloasi saisi räpläillä


    • Väärin, ei kaikki naiset ole sellaisia, en mä aikakaan ole. Mut oon huomannu saman työpaikallani, ohjaajat vaan räplää kännykkäänsä, vaikka jollakin olis joku hätä tai vastaava. Eivät vaan piittaa muusta. Mut niiltä kaikilta puuttuu se ammattitaito.

    • Sinkkumies--

      Odottakaas kun saatte sen naisen ja sitten parisuhteessa mies on se jonka pitää keksiä alvariinsa kaikkea kivaa tekemistä. Sitten kun ehdottaa jotain niin naista ei kiinnosta yhtään lähteä vaikka kävelylle tai tapahtumiin eikä konserttiin. Akka vaan mussuttaa herkkuja sohvalla ja lihoo, ei kiinnosta kuntoilu edes. Onneksi erosin koska se olisi ollut pahin painajainen se suhde.Nykynäiset on sitä pullamössö sukupolvea että perse levenee vaan eikä mikään kiinnosta.

      • fsdfasfasd

        Jaa jaa ainakin omassa tuttavapiirissä pariskunnat tekevät paljon yhdessä ja useimmiten se on nainen joka keksii yhteistä tekemistä ja menoa.


      • KaiMiehiäkin

        Sellaisen naisen kanssa olin pitkäänkin. Sain joskus houkuteltua muuhunkin kuin kännykkä tv yhdistelmään. Muuttui usein kiukkuseksi vaikka suostui. Sittemmin vain poistuin silloin kun mikään muu asia ei häntä kiinnostanut. Lopulta poistuin lopullisesti.


    • daavitit

      En lukenut veistejä, mutta miehet ne vasta hauskoja onkin. Kun kuvan lähettää niin "mies" katoaa sivuilta. missä on käytöstavat? sanoa ei kiitos tai poistun sivuilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe