82 - 92 Pontiac Firebird

0-100kmh7-10sek

Nettiautosta katellu tollasta jo pidemmän aikaa. Alkaa noi hinnat olee jo sopivia että vois hommatakin tollasen. Joillakin yksilöillä on ajeltu vaan kesäsin ja nätisti, huollettu jne...

V8:lla pitää olla mutta sillä teholla ei ole MITÄÄN väliä kun on kyse tosta Ritari Ässän autosta. Minusta se on moderni klassikko jossa on ajatonta tyyliä. On coolia kruisailla tollasella... Tosi kasaria :)

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponutuli

      kumia on sillä mukava poltolla vaikka liikennevaloissa odotellessa.

    • Pepshukka

      Onhan noita tarjolla joka lähtöön.
      On viritettyä,vakiota ja huonosti kuin vielä huonommin hoidettua kiertopalkintoa mutta löytyy oikeasti hyvin pideltyjäkin jotka ei niiden halvimpien joukossa tietty ole tyrkyllä.
      Ensinnäkin tarvii tietää omat rajoitteet ja kyvyt moisen korjailuun ja kunnosteluun sekä mitä haluaa?
      Kaasutin vai ruiskutekniikalla tai manuaali vai automaatti?
      Tahtooko vanhempaa ja vaiko uudempaa nenäpäivitystä?
      Pontiac vai Chevy ja onko malliversiolla varustetasoineen väliä?
      Kun asiat on selvinneet ja tietää mitä hakee millä edellytyksillä sen ylläpito onnistuu niin mieluusti mukaan joku jenkeistä ymmärtävä henkilö kun katsomaan menet ellet itse moisista ymmärrä.
      Tyrkyllä on todella paljon päältä ok mutta loppuun ajettuja kuminpoltto ja hälläväliin pideltyjä yksilöitä kuten liian paljon ajettuja eikä niihin kannata sekaantua kuten ei viritettyihinkään,mutta tämä on vaan minun mielipide.
      Ylitarjontaa on moniverroin ostajiin nähden!!!
      Näiden laitteiden korjailu ei halpaa ole vaikka itse auto sitä olisikin eikä ihan joka jakarijannen tietotaito riitä koska ovat tyystin muuta kuin vanhojen hyvien aikojen jenkit korjailla,nämä ovat täynnä muovia,elektroniikkaa,saastelaitteistoa ja sähköisiä lisävarusteita jotka ovat vanhoja käyttöikänsä ylittäneet kuten koko autojenkin laskettu käyttöikä.
      Ovat liian vanhoja käyttiksiksi ja liian tuoreita,teknisiä muovisia paatuneille jenkki harrastajille eikä nämä oikein löydä paikkaansa.
      Osta mahdollisimman hyvä orkkisyksilö jos vähänkään epäilet taitojasi eikä tilat talous esteenä,moiselle kun olisi tallikin löydyttävä.

    • Jukka_S

      82-92 ei ole vielä liikaa sähköosia ja tekniikka on yksinkertaista, osaa saa edullisesti ja tee-itse menetelmällä pankki ei todellakaan kaadu. Tiedän koska oma -89 GTA on huikean paljon parempi kuin ostaessani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe