Nettiautosta katellu tollasta jo pidemmän aikaa. Alkaa noi hinnat olee jo sopivia että vois hommatakin tollasen. Joillakin yksilöillä on ajeltu vaan kesäsin ja nätisti, huollettu jne...
V8:lla pitää olla mutta sillä teholla ei ole MITÄÄN väliä kun on kyse tosta Ritari Ässän autosta. Minusta se on moderni klassikko jossa on ajatonta tyyliä. On coolia kruisailla tollasella... Tosi kasaria :)
82 - 92 Pontiac Firebird
3
127
Vastaukset
- Ponutuli
kumia on sillä mukava poltolla vaikka liikennevaloissa odotellessa.
- Pepshukka
Onhan noita tarjolla joka lähtöön.
On viritettyä,vakiota ja huonosti kuin vielä huonommin hoidettua kiertopalkintoa mutta löytyy oikeasti hyvin pideltyjäkin jotka ei niiden halvimpien joukossa tietty ole tyrkyllä.
Ensinnäkin tarvii tietää omat rajoitteet ja kyvyt moisen korjailuun ja kunnosteluun sekä mitä haluaa?
Kaasutin vai ruiskutekniikalla tai manuaali vai automaatti?
Tahtooko vanhempaa ja vaiko uudempaa nenäpäivitystä?
Pontiac vai Chevy ja onko malliversiolla varustetasoineen väliä?
Kun asiat on selvinneet ja tietää mitä hakee millä edellytyksillä sen ylläpito onnistuu niin mieluusti mukaan joku jenkeistä ymmärtävä henkilö kun katsomaan menet ellet itse moisista ymmärrä.
Tyrkyllä on todella paljon päältä ok mutta loppuun ajettuja kuminpoltto ja hälläväliin pideltyjä yksilöitä kuten liian paljon ajettuja eikä niihin kannata sekaantua kuten ei viritettyihinkään,mutta tämä on vaan minun mielipide.
Ylitarjontaa on moniverroin ostajiin nähden!!!
Näiden laitteiden korjailu ei halpaa ole vaikka itse auto sitä olisikin eikä ihan joka jakarijannen tietotaito riitä koska ovat tyystin muuta kuin vanhojen hyvien aikojen jenkit korjailla,nämä ovat täynnä muovia,elektroniikkaa,saastelaitteistoa ja sähköisiä lisävarusteita jotka ovat vanhoja käyttöikänsä ylittäneet kuten koko autojenkin laskettu käyttöikä.
Ovat liian vanhoja käyttiksiksi ja liian tuoreita,teknisiä muovisia paatuneille jenkki harrastajille eikä nämä oikein löydä paikkaansa.
Osta mahdollisimman hyvä orkkisyksilö jos vähänkään epäilet taitojasi eikä tilat talous esteenä,moiselle kun olisi tallikin löydyttävä. - Jukka_S
82-92 ei ole vielä liikaa sähköosia ja tekniikka on yksinkertaista, osaa saa edullisesti ja tee-itse menetelmällä pankki ei todellakaan kaadu. Tiedän koska oma -89 GTA on huikean paljon parempi kuin ostaessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768