Missä kävit? Monesko kerta sano, että nyt ei tule enää? Kuinka tiheästi kävit?
Oon koittanut epilaattoria ja impulssivaloa, mutta ei ne auta. Vaikka repii juurineen irti, niin silti kasvaa 3-4 päivää takasin.
Kellään kokemuksia parran epilaseroinnista?
2
240
Vastaukset
- Kaaleppivm58
Kokeileppa kuumavahaa...
Epilaserissa olen käynyt yhteensä 16 kertaa ja nyt alkaa olla aika vähissä karvat. Kaula, posket, leuanalus olivat käytännössä puhtaat 10 kerran jälkeen. Suun ympärillä on edelleen hengissä olevia karvatuppia mutta uskoisin että 3-4 krt riittää niihin. Kertojen tarve on hyvin yksilöllistä, toisilla on vähäistä kasvua, toisilla erittäin runsasta ja tiheää. Epilointi ei ole järkevä tapa, ei myöskään IPL.
Laser kyllä tehoaa mutta vaatii rahaa, aikaa ja kärsivällisyyttä, eikä sekään ole 100% lopullinen; yksittäisiä karvoja tulee koska testosteroni muodostaa myös uusia karvatuppia. Ylläpitokäsittelyjä voi silti tarvita mutta varsinaista partaa ei kasva enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988