Työskentelin vain kaksi viikkoa SOLLILLA, kun minut irtisanottiin välittömästi. Syynä oli se, että työkaverini olivat juoruilleet minusta SOLLILLA, että olen liian hidas. Paikka jossa olin, oli niin laaja, että minulta meni aikaa ennenkuin löysin tarvikkeita ym. Sitten eräänä päivänä kaksi pomoa tuli työpaikalleni ja jouduin lähtemään välittömästi työpaikaltani. Minulla ei ollut edes omaa paitaa mukanani. Lähdin itkien työpaikalta ja menin lääkäriin, jolta sain rauhoittavia lääkkeitä. Nämä esimieheni olivat todella tunteettomia ja kylmäverisiä. Toivottavasti boikotoitte kyseistä firmaa, jossa on näin räikeä ihmisen riistoa ja hyväksikäyttöä.
Työpaikkakiusattu
2
234
Vastaukset
- joooojajoo
Näihin vuokrafirmoihin ei kannata kenenkään sotkeentua. Varsinkin nuoria kusettavat minkä ehtii kun nuoret ei tiedä oikeuksiaan työelämässä. Hae normaaleihin työpaikkoihin tästä lähtien, nyt sait karvaan opetuksen vuokratyön raadollisuudesta
- BuliUggo
Tosta hitaudesta.Sollin työntekijä siivoaa taloyhtiön porraskäytäviä
kellari ja saunatiloja.
SOL Työnjohtaja kyttää nurkantakana kello kädessä kauanko menee aikaa portaiden
siivoamiseen.Sitten hiipii kellaritiloihin,siellä kyttää kauanko menee aikaa niiden siivoamisiin ja saunatilojen siivoamiseen.
Jos menee liikaa aikaa niin siivojat puhutteluun.
Sitten pomo huomasi,että ei ole ketään hommissa,kun siivojat ottivat loparit toinen toisensa perään.
eräs siivoja löi mopin pomon käteen ja kaatoi vesiämpärin jaloille,siivoa akka paskasi itse.
Lähti sitten toisen pomon kanssa luuttuamaan yhtiön tiloja,kun asukkaat valittivat isännöitsijälle,
siivottomuudesta,porraskäytävät,rapputasanteet siivoomatta,
kellari,saunatilat siivoamatta,ym,ym..
Vaihtui sitten yhtiössä siivousfirmakin.
Nyt on ollut siistiä,ja siivoojat pysyneet työpaikallaan,eikä kukaan ole
kyttäämässä seläntakana,saavat tehdä työnsä omassa tahdissaan,
asukkaatkin ovat olleet tyytyväisiä työnlaatuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30426925
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541560Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien351411- 341321
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex92880Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81820