Nudistirannan pervot...

...pilasivat kesäfiiliksen:

https://www.como.fi/uutiset/suomalaisen-naisbloggarin-raju-sensuroimaton-paljastus-kotimaisilta-nakurannoilta-nain-pervoa-siella-on-tuskin-kukaan-estelisi-jos/

Heh, oikein on huvittava ajatus kuinka nainen viimeaikojen pride koohotuksesta voimaantuneena ylpeänä astelee nakurannalle, nyt on se hetki kun voi vapautuneesti eurooppalaisessa ilmapiirissä suomalainenkin nainen rauhassa astella alasti rannalla niin ei s..na, siellä onkin pervoja suomimiehiä. Ei ole suomimies vielä kasvanut pride-aatteeseen jossa kaikki saa olla ihan niin haluaa ja miten haluaa, se juntti edelleenkin tirkistelee, juo kaljaa ja syö makkaraa. Ei olis sivistyneet eurooppa-miehet toimineet noin. Varmaan meni päivä pilalle, voimahali :)

20

352

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies42--

Tuohan on hyvä tapa ätmeille nähdä alastomia naisia. Jossain etelässä ihan normaalia, makoilin etelässä rannalla niin siinä 10 metrin sätellä oli 10 naista tissit paljaana. Suomessa ei vaan nuoret naiset nakuile rannalla vaan ne on sitä 50-60 v naisia. Jossain kreikassa tai kanarialla näkee 20 v naisia nakuna siinä parin metrin päässä.

• Tulitkosokeaksi

En oo kylläkään nähnyt 50-60 vuotiaitakaan nakuina rannalla. Pikkulapsia vaan.

• No hitto, Yyteriin olis tarkoitus nyt kesällä mennä. Täytyy vissiin heittää vaatteet pois jo parkkipaikalla. Vai on sielläkin nakuranta..🤔

Ensin jonossa tulee naku iskä, pari nakua naperoa ja viimosena löpsöttää naku äiti pyyhkeet ja muut oheisvermeet mukanaan...se ollaan sitten me.😇

• Nakunamata! Koko orkesteri vielä keinuisi sen Timon ja Bumba rytmin saattelemana rannalle.

Siinä ois Yyterissä porukalla alaleuka sannassa kertaheitolla.

Heh

• Dissident kirjoitti:

Nakunamata! Koko orkesteri vielä keinuisi sen Timon ja Bumba rytmin saattelemana rannalle.

Siinä ois Yyterissä porukalla alaleuka sannassa kertaheitolla.

Heh

Mä luulen, että Porilaiset on tottuneet Timon&Bumba tapauksiin. 😉

Mutta näky voisi olla noin muuten huvittava, haha.

• LadyZorro kirjoitti:

Mä luulen, että Porilaiset on tottuneet Timon&Bumba tapauksiin. 😉

Mutta näky voisi olla noin muuten huvittava, haha.

Juomapullot kulkee hyvin äidin riipputissien ja vatsanahan alla, jää käsille enemmän toimintavaraa. Isällä on jalat kuin hohtimet ja polvet osoittaa toinen itään ja toinen länteen. Sääriin voi köyttää kaiken mikä täytyy pitää erillään toisistaan, hätätilanteessa vaikka lapset. 😃

Muksuista en keksi sanottavaa...

• LadyZorro kirjoitti:

Juomapullot kulkee hyvin äidin riipputissien ja vatsanahan alla, jää käsille enemmän toimintavaraa. Isällä on jalat kuin hohtimet ja polvet osoittaa toinen itään ja toinen länteen. Sääriin voi köyttää kaiken mikä täytyy pitää erillään toisistaan, hätätilanteessa vaikka lapset. 😃

Muksuista en keksi sanottavaa...

No muksut käy tökkimässä muita löhöäjiä mahaan ja ihmettelevät muutenkin lapsenomaisesti miljöötä huolettomasti.

Vois muuten huomisillalle ja sunnuntaille tulla poutakeliä. Laitellut venettä kuin tuskassa. Meinasin lähtee oikein saarireissulle naikkosen kanssa. Teltta mukaan ja seikkailumieltä. Tiedän yhden yyberhienon saaren.

• Dissident kirjoitti:

No muksut käy tökkimässä muita löhöäjiä mahaan ja ihmettelevät muutenkin lapsenomaisesti miljöötä huolettomasti.

Vois muuten huomisillalle ja sunnuntaille tulla poutakeliä. Laitellut venettä kuin tuskassa. Meinasin lähtee oikein saarireissulle naikkosen kanssa. Teltta mukaan ja seikkailumieltä. Tiedän yhden yyberhienon saaren.

Saattaapi kyllä tulla sateet ja myrskyt, eikös ne oo vähän sellasta luvanneet koko maahan? No otat sademuovia mukaan, rakennat veneeseen katoksen ja riittävästi viinaa niin eikähän se siitä. Jos naikkonen selvii reissusta kilahtamatta se on sitten varmaan ihan kehityskelponen naikkonen. Ne pefletit jätät sitten kotiin niin ei käy niin kuin sille yhelle joka tilitti :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Saattaapi kyllä tulla sateet ja myrskyt, eikös ne oo vähän sellasta luvanneet koko maahan? No otat sademuovia mukaan, rakennat veneeseen katoksen ja riittävästi viinaa niin eikähän se siitä. Jos naikkonen selvii reissusta kilahtamatta se on sitten varmaan ihan kehityskelponen naikkonen. Ne pefletit jätät sitten kotiin niin ei käy niin kuin sille yhelle joka tilitti :D

No veneessä on pressut kyllä. Mutta tänne näyttää lauantaille jo poutaa. Ja samanlaista sunnuntaillekin, että vois olla, että vesille pääsee.

Enkä oo peflettejä tarjonnut, ihan oon hinkannut saunan pestä aina. Kyllä se saa kotona riittää.

• Dissident kirjoitti:

Luultavasti olis hämillään, jos näkis vieraita alasti. Kumpikin on hokannut, että alastomuushan on intiimi juttu.

Niin, ettei koko maailmalle näyttäydytä nakuna. En tiiä mistä ovat oppineet, kun ei ole kotona asiasta mielestäni puhuttu. Kai ne mallioppimalla ovat näin päätelleet..ovikello soi porukat pukee alushousujen päälle päällihousut jne.

Verhot suljetaan, kun mennää pukkariin vaatteita riisumaan tai pukemaan..

Jaaha, saarelle telttailemaan. ☺️

Vaatteet pysyy päällä tai offia on mukana!?🙃

• älykääpiökä

Ei tainnut ap ymmärtää mitä on nudismi. On itse sellainen joka menee vaatteet päällä tiirailemaan naisia.

• Heheh, paljonpa kiinnostaa kyttäillä jotain tanttoja nudistirannalla(kaan). runkkaile vaan itsekses siellä.

• älykääpiökä
        Harmaaritari kirjoitti:

Heheh, paljonpa kiinnostaa kyttäillä jotain tanttoja nudistirannalla(kaan). runkkaile vaan itsekses siellä.

Miksi puutut sitten koko asiaan kun ei kiinnosta.
        Voin vaikka runkkailla. Tantat ei kiihota heteronaista kylläkään. Sen sijaan tykkään miesten univormuista. Sellainen peltipuku on kiihottava, siinä kun on vielä naaman edessä säleikkö.

• älykääpiökä kirjoitti:

Miksi puutut sitten koko asiaan kun ei kiinnosta.
        Voin vaikka runkkailla. Tantat ei kiihota heteronaista kylläkään. Sen sijaan tykkään miesten univormuista. Sellainen peltipuku on kiihottava, siinä kun on vielä naaman edessä säleikkö.

Minua vaan huvitti ajatella miten se huono äiti leijailee kansainvälisessä sateenkaarimassahurnoksessa ja joutuu sitten pettymään kun suomimiehet on ihan samanlaisia kuin ennenkin, ei ole yhtään kasvaneet vaikka tiedotusvälineiden lobbauksen perusteella niin voisi kuvitella.

• Kurppa27

Suomessa on niin kylmä ettei kannata nakuilla ja kaikki ätmit tulee runkkaamaan pusikkoon että parempi vaan mennä ulkomaille nakuilemaan.

• Ätmit siellä keskenään kiikarit kaulassa odottamassa josko rannalle saapuisi naisia..

• naitavaksi.menee

kai sinne menee kiimaiset naiset kikkelin toivossa ja että voisivat rakastella monien miesten kanssa ja jos pariskunta menee niin kumpikin nelinkontin ja toivovat että kummankin taakse tuli mies ja tekisi hommat kai sinne pervot menee

• AktiivisempiEhkä

Eilen pyöräillessä huvitti kans tilanne, ku Kuusisaaren sillalla yks pitkätukka vanhempi mies kiikaroi Seurasaaren suuntaan, meinasin heittää, et näkyykö mitään kivaa? Taitaa olla sallittua, ettei poliisitkaan siihen puutu?

• Hhjjkkkkll

Hän oli varmasti lintubongari. Ei kai minkään laki kiellä katsomasta ja kiikaroimasta, kunhan vain muistaa olla koskematta luvatta pesiin tai muniin.

• Kaisanoasaa

Käyn aina hellepäivinä rannoilla pyöräilemässä ja katsomassa alastomia naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 118
      1470
    2. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1454
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      201
      975
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      331
      895
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      235
      847
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      743
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      707
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      681
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      611
    Aihe