Kävin tänään auttamassa muutto/siivous/pakkaus/asennus -hommissa apuna vaikka itse jo muutin aiemmin pois kk sitten. Siihen toinen tulee näyttämään ihanan upeaa asua millä lähtee kaverin kesähäihin ja minun sekunnin miljoonasosan visuaalisointikyvyllä näen sekä hänet se päällä että kaiken muun..Kyynelet roiskahti silmiin ja ehdin kääntyä tiskialtaalle päin.
Ei siinä auttanut että on elänyt pitkän elämän vs km, tai että on ollu menny tehny nähny kokenu tuntenu....Tuntui että kaksi sorsaa oli lähtenyt lentämään ja alempaa ammutiin.
Tein paljon hyvin oikein ihanasti hellästi kunnioittaen.
Tarzan hymyilee
6
862
Vastaukset
- 5050505
Kaikkea ei voi saada. Kaunis viesti hänelle, joka himpun alle 50 /100 jäi. Tasan 50 pointsia on 50/50 vaihtoehto - ja aina sama riski, eikä kellään sen enempää. Hetken voit kuvitella jonkun muun kanssa jotain muuta.
Mitä helv. Jos olette eronneet, niin mitä teit vielä auttamassa exän muutossa?
Kun ero tapahtuu, niin silloin loppuu kaikki yhteydenpito, ellei ole lapisia. Ja jos on lapsia, niin yhteydenpito rajoitetaan tiukasti niiden asioihin. Ei kysellä kuulumisia, tai kerrota omia. Ei linailla tavaroita, ei mennä auttamaan muutossa tai lampun asennuksessa jne.possu kirjoitti:
Eikö mies ja nainen voi olla kavereita keskenään?
No periaatteessa kyllä, mutta kuten aloituksestakin sen näkee tuo se yleensä aina jollekin tuskaa. Osapuolille tai heidän uusille kumppaneille.
- monestiEronnut
sivistynyt ja empaattinen ihminen autaa AINA toista ihmistä oli tilanne mikä hyvänsä.......... Suomessa saisi olla kylmää vain talvella.. Mutta silloinkin kaksi ( 2 ) ihmistä tekee s iitä lämpöisen auttamalla toinen t oistaan.
No täydellisessä maailmassa tietysti noin. Nyt kuitenkin aiheutti itselleen kärsimystä ihan turhaan. Näillä palstoilla on myös paljon kirjoituksia siitä miten uudet kumppanit kärsivät kun vielä suhteillaan edellisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818