Vai pitääkö ne vaan kylmästi hylätä, kun lapsuus on päättynyt?
Saako aikuisella miehellä olla mielikuvitusystäviä
40
800
Vastaukset
- Miksieii
Kuka kieltää?
- kunkukaaneisoita
Miksei voisi,
jos todellisuudentaju kuitenkin vielä jollain tasolla?
Minäkin yksin kotona keskustelen joskus (ajatuksissani) kuolleen mieheni, kuolleen koiran, lintujen tai ehkä lähinnä itseni kanssa.
Mielikuvitusystäviä oli lapsena, ei varmaan sekään vakavaa. Yksinäisyys voi aiheuttaa tätä. - äädämi
kunkukaaneisoita kirjoitti:
Miksei voisi,
jos todellisuudentaju kuitenkin vielä jollain tasolla?
Minäkin yksin kotona keskustelen joskus (ajatuksissani) kuolleen mieheni, kuolleen koiran, lintujen tai ehkä lähinnä itseni kanssa.
Mielikuvitusystäviä oli lapsena, ei varmaan sekään vakavaa. Yksinäisyys voi aiheuttaa tätä.periksen kohdalla ainakin aiheuttaa.
- SFFreud
Monella ätmillä on kokonainen mielikuvitusmaailma.
Mä vaan toivoisin, että jos esittää ätmien väitteen tasoteoriasta huuhaaksi, täytyisi osata perusteellisesti esittää väite, joka sitten pitää paikkansa.
Jos sulla on aikaa, voit tehdä uuden keskustelun aloituksen, jossa esität perutellusti tasoteorian virheellisyyden.
- crux
Joskus kun en saa nukuttua niin kuvittelen kaikenlaista. Yleensä nämä ystävät ovat naisia ja ehkä jotenkin tuttuja. Kuvittelen yhteisen illan joka alkaa jotenkin olosuhteiden pakosta mutta muuttuu luottamuksen kautta lämpimäksi ystävyydeksi.
- piggy_royal_röhröh
Saa olla, mutta on se aika naurettavaa kuten periksen tapauksesta huomaamme.
Olisihan se aika huolestuttavaa, jos sitä aikuisella miehellä olisi jotain mielikuvitusystäviä, että ei se kyllä oikein olisi suotavaa.
Onneksi Periksellä on omassa elämässä muutenkin niin paljon kaikkea tekemistä, kun on oma firma, työkiireitä, kavereita yms., niin eipä hänellä jäisi edes aikaa joidenkin fiktiivisten hahmojen kehittelyyn.
Enempi sitä aikaa jäisi tollaiseen joillakin työttömillä palstan ätmeillä, joilla ei ole siinä omassa köyhässä elämässä tarpeeksi sisältöä.- jessica_näätä
Mielikuvitushahmojen pyörittäminen palstalla on merkittävä syy miksei periksellä ole koskaan naista, kukaan ei kutsu juhannusta viettämään (paitsi äiti) ja mielenterveysdiagnoosien laskemiseen ei yhden käden sormet riitä. Iso karhunpalvelus peris-ätmille, sen lisäksi että se on naurettavaa, on niitä komppailla.
jessica_näätä kirjoitti:
Mielikuvitushahmojen pyörittäminen palstalla on merkittävä syy miksei periksellä ole koskaan naista, kukaan ei kutsu juhannusta viettämään (paitsi äiti) ja mielenterveysdiagnoosien laskemiseen ei yhden käden sormet riitä. Iso karhunpalvelus peris-ätmille, sen lisäksi että se on naurettavaa, on niitä komppailla.
Sä tuskin edes itse tunnet Peristä, saati että tietäisit hänen elämästä, ystävistä ja mielenterveydestään yhtään mitään. Sitä paitsi Periksellä on kyllä se mielenterveys oikein hyvällä mallilla, että siinä tuskin on hänellä mitään ongelmia.
Ehkä nyt juhanuksena Liljanlaakson Timppakin on viettänyt sen juhannuksen ihan vain yhdessä perheensä kanssa, niin ei ole varmaan sitten sen vuoksi Peristä sinne kutsunut. Ja varmaan myös Bicky Royal-mies on ollut juhannuksen kahdestaan poikansa kanssa tai sitten ollut jossain ulkomailla niiden autoGP-juttujensa takia. Ehkä myös Penetrators MC:n kerhotiloilla vietetty juhannusta pelkästään niiden Chapter-jäsenten kesken.
Ekin perhettä Peris tuskin tuntee kovinkaan hyvin, niin ei ole sen vuoksi sinne kutsua saanut, eikä varmaan sitä odottanutkaan. Kyllähän Peris ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, kun on vielä nuori mies.Niin ja siis onhan Periksellä varmasti vielä muitakin kavereita, kun vain nämä tällä palstalla kirjoittelevat tyypit, kuten Timpan perheen jäsenet ja Penetrators MC:n miehet. Mutta ehkä niillä Periksen kavereilla on vaan sitten ollut juhannuksena jotain muuta menoa tai suunnitelmia, niin eivät ole ehtineet sitä yhteistä juhannusta viettämään.
- Mohammed_Liljalaakso
DarkFear kirjoitti:
Sä tuskin edes itse tunnet Peristä, saati että tietäisit hänen elämästä, ystävistä ja mielenterveydestään yhtään mitään. Sitä paitsi Periksellä on kyllä se mielenterveys oikein hyvällä mallilla, että siinä tuskin on hänellä mitään ongelmia.
Ehkä nyt juhanuksena Liljanlaakson Timppakin on viettänyt sen juhannuksen ihan vain yhdessä perheensä kanssa, niin ei ole varmaan sitten sen vuoksi Peristä sinne kutsunut. Ja varmaan myös Bicky Royal-mies on ollut juhannuksen kahdestaan poikansa kanssa tai sitten ollut jossain ulkomailla niiden autoGP-juttujensa takia. Ehkä myös Penetrators MC:n kerhotiloilla vietetty juhannusta pelkästään niiden Chapter-jäsenten kesken.
Ekin perhettä Peris tuskin tuntee kovinkaan hyvin, niin ei ole sen vuoksi sinne kutsua saanut, eikä varmaan sitä odottanutkaan. Kyllähän Peris ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, kun on vielä nuori mies.Mielenterveys hyvällä mallilla, 7 mielenterveysdiagnoosia kuten peris on monesti itse täällä kertonut:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lyricaa sun muita kahjopillereitä uppoaa joka päivä:)))))))))))))))))))
Hauska, että "timpalla" ja "ekillä" on saman niminen lapsi, Minttu-Petteri. Melkoinen sattuma kun noin harvinainen nimi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mutta periksen tarinat on aina olleet täynnä bugeja;))
Nyt olisi jo aika hankkia elämä, jossa ei ole sijaa mielikuvitusystäville:))) - Glöggönen
DarkFear kirjoitti:
Niin ja siis onhan Periksellä varmasti vielä muitakin kavereita, kun vain nämä tällä palstalla kirjoittelevat tyypit, kuten Timpan perheen jäsenet ja Penetrators MC:n miehet. Mutta ehkä niillä Periksen kavereilla on vaan sitten ollut juhannuksena jotain muuta menoa tai suunnitelmia, niin eivät ole ehtineet sitä yhteistä juhannusta viettämään.
Niin on saaga edennyt, että aikasemmin ainoastaan siellä ja täällä nähdyt henkilöt ovat muuttuneet kavereiksi. Saahan siitä toki parempaa tarinaa aikaiseksi :0)
DarkFearilta varsin hyviä pointteja. Mulla ei tosiaan ole mitään mielikuvitusystäviä, vaan ihan normaaleja ja oikeita ihmisiä kaveri- ja tuttavapiirissä. Eikä heistä tosiaankaan kaikki kirjoita palstalle, oikeastaan vain murto-osa, eli lähinnä nämä muutamat Penetrators MC:n jäsenet.
Enkä ole muille kavereilleni pitänyt kovin suurta meteliä näistä palstan atm ja ytm jutuista, tai siitä että mulla on myös sellasia kavereita jotka kuuluvat moottoripyöräkerhoon. Puheenaiheita ja aktiviteettejä kato riittää palstan ulkopuolellakin. Tämä pienenä vinkkinä näille HC-ätmi trolleille.Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:
Mielenterveys hyvällä mallilla, 7 mielenterveysdiagnoosia kuten peris on monesti itse täällä kertonut:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lyricaa sun muita kahjopillereitä uppoaa joka päivä:)))))))))))))))))))
Hauska, että "timpalla" ja "ekillä" on saman niminen lapsi, Minttu-Petteri. Melkoinen sattuma kun noin harvinainen nimi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mutta periksen tarinat on aina olleet täynnä bugeja;))
Nyt olisi jo aika hankkia elämä, jossa ei ole sijaa mielikuvitusystäville:)))Ajatellaan nyt vaikka eilistä päivää. Työpäiväni oli noin 11 tuntia pitkä, joskaan en nyt ihan koko aikaa rehkinyt, mutta ekat työt tein aamukasilta ja viimeiset noin klo 19. Tuon 11 tunnin aikana kohtasin useita ihmisiä, olin puhelimessa ties kuinka monta kertaa, kävin jossain välissä kaupassa enkä käynyt palstalla lainkaan.
Jos parin lääkkeen syöminen mahdollistaa suht normaalin elämän 7 diagnoosin miehelle, niin mielestäni se ei ole ongelma, ihan kuten ei ole lääkärinkään mielestä. Jos sairastaisin epilepsiaa tai kärsisin hermosärystä, olisiko tuo Lyrica silloin niin hauska juttu ja "kahjopilleri"?
Timpan ja Ekin lasten nimiin en osaa ottaa kantaa. Jotkut nimet ovat yleisiä ja ns. muotinimiä tiettyinä ajanjaksoina joten kaipa se on pelkkä sattuma :)))))))))- LtnCol_Yussuf
DarkFear kirjoitti:
Ekin perhettä Peris tuskin tuntee kovinkaan hyvin, niin ei ole sen vuoksi sinne kutsua saanut, eikä varmaan sitä odottanutkaan. Kyllähän Peris ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, kun on vielä nuori mies.Bickyllä ja tovereilla ei ole enää mitään asiaa kerhotiloille. Heidän jäsenyys on peruutettu ja oikeutta kerhon nimen tai tunnusten käyttöön ei enää ole. Sitä omaa logokyhäelmäänsä saavat mun puolesta heilutella missä lystäävät, mutta Penetrators MC:n kanssa sillä ei oo mitään tekemistä.
- Markku_Näätä
peris234 kirjoitti:
DarkFearilta varsin hyviä pointteja. Mulla ei tosiaan ole mitään mielikuvitusystäviä, vaan ihan normaaleja ja oikeita ihmisiä kaveri- ja tuttavapiirissä. Eikä heistä tosiaankaan kaikki kirjoita palstalle, oikeastaan vain murto-osa, eli lähinnä nämä muutamat Penetrators MC:n jäsenet.
Enkä ole muille kavereilleni pitänyt kovin suurta meteliä näistä palstan atm ja ytm jutuista, tai siitä että mulla on myös sellasia kavereita jotka kuuluvat moottoripyöräkerhoon. Puheenaiheita ja aktiviteettejä kato riittää palstan ulkopuolellakin. Tämä pienenä vinkkinä näille HC-ätmi trolleille.Metkaa miten kisajärjestäjien virallisilla sivuilla niin Indy500-kisassa kuin LeMansissa ei ollut pihaustakaan Porareista ja bickyistä:))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Kurppa27
Markku_Näätä kirjoitti:
Metkaa miten kisajärjestäjien virallisilla sivuilla niin Indy500-kisassa kuin LeMansissa ei ollut pihaustakaan Porareista ja bickyistä:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Bicky ja timppa ovat ätmi-periksen homofantasioita.
peris234 kirjoitti:
Enkä ole muille kavereilleni pitänyt kovin suurta meteliä näistä palstan atm ja ytm jutuista, tai siitä että mulla on myös sellasia kavereita jotka kuuluvat moottoripyöräkerhoon. Puheenaiheita ja aktiviteettejä kato riittää palstan ulkopuolellakin. Tämä pienenä vinkkinä näille HC-ätmi trolleille.Niin sitä mäkin vähän ajattelin, että tuskin sulla olisi työssä käyvänä yrittäjänä aikaa tai edes mielenkiintoa keksiä tänne palstalle mitään ihmeen mielikuvitushahmoja, joiden nimissä sä sitten viitsisit vielä vaivautua tänne kirjoittelemaan yhtä sun toista.
Voisithan sä joskus mainita ohimennen jossain sivulausessa muille kavereillesi jotain sitä, että sä tunnetkin erään miehen, joka nostelee peniksellään mm. kahvakuulia ja levypainotankoja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Voisi siinä olla toisilla ihmettelemistä, kun kuulisivat jonkun nostelevan rautaa kalullaan ihan tosta vaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ei välttämättä tarvisi sun kertoa Bicky Royal-miehen olevan niitä moottoripyöräjengiläisiä, mutta jos kertoisit hänen vaan olevan se Tatuoitukaluinen Penetraattori:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:
Mielenterveys hyvällä mallilla, 7 mielenterveysdiagnoosia kuten peris on monesti itse täällä kertonut:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lyricaa sun muita kahjopillereitä uppoaa joka päivä:)))))))))))))))))))
Nyt olisi jo aika hankkia elämä, jossa ei ole sijaa mielikuvitusystäville:)))Eikös Ekin lapset olleet Mortti ja Vertti:))))))))))))))))))))))))))))))
Timpan lapsethan olivat Bicky jr., Mohammed ja Minttu-Petteri:))))))))))))))
Ei nyt välttämättä kylmästi hylätä, mutta voisi kuitenkin ihan vaan lämpimästi hyvästellä.
- NainenRuudunTakaa
Olipas kauniisti sanottu tämä.
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Olipas kauniisti sanottu tämä.
Niinkö? :) Kyl lähinnä huumorimielessä ton heitin, koska aloittaja määritteli noinkin tarkkaan, millä tavoin se eroon hankkiutuminen tulisi hänen mielestään tapahtua.
- nyymivain
Ah, muistan sen kesan, Mr Sun Tsu:n ja Lady Fortunan. Olin 5v.
Sekö tekee miehestä aikusen, että antaa toisten päättää omista ajatuksistaan?
- 2plus2
super-atm kirjoitti:
En tiedä, mutta sinä olet ikuisesti jälkeenjäänyt kakara.
Ja sinä taas olet kuusikymppinen tuplaneitsytsetä.
2plus2 kirjoitti:
Ja sinä taas olet kuusikymppinen tuplaneitsytsetä.
Ja sinä olet seitsemänkymppinen triplakuivapillu.
- 2plus2
super-atm kirjoitti:
Ja sinä olet seitsemänkymppinen triplakuivapillu.
Hanki elämä vitun luuseri.
Saa olla.
Mulla on kaveriena marsupilami, tohtori sykerö ja kössi kenguru...
Entäs sulla?- pitkätukka-68
Laita römpsäkuva palstalle.
- nolo
Seksuaalisessa mielessä kyllä.
- PekanIsovelj
Miulla on Pekka Töpöhäntä aunuksessa tjsp. Syötän sille kissammakkaraa ja juttelen aina. Oon ny pridekulukueessa ja joku roplaa Pekkaa takuappäin.
No kunhan se puutarhatonttu ei tule sänkyyn mukaan.
- kaisanoasaa
Minä mielikuvitusnussin mielikuvitusnaistani.
- kunoletyksinyksin
On tajuttava, kuinka maailma antaa pahemmaksi kasvaakseen.
Aika vähän löytyisi esim. kirjailijoita maailmasta, jos se olisi jotenkin tuomittavaa, omata aikuisena mielikuvitusystäviä siis. Ja muutenkin olis maailma tylsempi paikka. Mun mielikuvitusystävät ei kirjoittele palstalla, mutta kyllä niitä aina on ollut ja toivottavasti tulee olemaankin, jatkossakin.
- Kurppa27
Samaa vois periskin noudattaa; mielikuvitusystävät ei kirjoittele palstalle.
- Sekametelisoosia
Miksei, jos se ei ulkopuolisia haittaa ja ulospäin heijastu. Aikuinenko ihminen kysyisi toiselta lupaa omille korvienvälilleen. Kaipa nykyinen "äly"yhteiskunta tulevien vuosikymmenien aikana kehittää kaikessa uteliaisuudenhalussaan jonkinlaisen orwelli-ajatuspoliisin itseään warten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801896- 591758
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3571617Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691443Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101320Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä691227- 631169
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001077Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141045