Lietteen haju keskustassa...

TietämätönX

Mistä se tulee?

38

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmatieto

      Absin pyöriän pöyrän ritarit siä haisoo!!!

      • Hihihih

        Kun oven avaa sisältä pääsee atomipommin muotoinen hajupilvi ulos.


      • Pierumoottori

        Sä ite haiset, kukaan ei oo vaan keherannu sulle sitä sanoa, onneks kysyit näin yleisellä tasolla..


    • Hajut_On

      Oon kans samaa kusipaskan hajua jo monena ehtoona haistellu ja ihmetelly?! Edellisille vastaajille se lemun haju on luultavasti ja myös valitettavasti arkipäivää ja "normituoksu" eivätkä he edes huomaa sitä, mutta tänne "KAUPUNGIN KESKUSTAAN" se vitun käry vaan EI kuulu, tana!!

    • Nasselautala

      Kepulaaset sielä haisoo.

    • Ex-kauhajokinen

      Marginaaliryhmään kuuluu pinta-alalla mitattuna koko Kauhajoen naurettavan kokoisen keskustan asukit. Kyllä siihen maalaispitäjän hajuun nokka tottuu ja jos ei totu niin aina voi muuttaa oikeeseen kaupunkiin jos tilanahtaudesta ja hälinästä tykkää.

    • 47okhfghöö

      Kepu häärää siellä. Tekee yhteistyötä muitten kanssa. Mutta totuus on kovin yksipuolinen. Toinen osapuoli ei yleensä itse tiedä olevansa yhteistyössä kepulin kanssa.

    • Eläimistä

      Se tuloo lehemistä, sonniista tai sioosta. Noin niinku yleensä. Ja sillä kasvaa sunkin monta kertaa päiväs syömä ruoka, jotta oo onnellinen, kun sitä joku vielä sulle kasvattaa.

      • paskakärryystä--

        Paskakärryystä ja säiliööstä voi tulla hajua kato kun me ajamma rehevästi parturiinkin paskakärryt peräs ja viemmä kaikki parkkipaikat


    • TietämätönX

      Yks asiallinen vastaus, muut täydellistä huuhaata.

      Onneksi nyt on hajuhaitta hellittänyt, mutta ois kiva tietää syypää.

      • faktahommanpirre

        Oma vikas, mitäs kysyit suomikaksnelosessa. Sitä sait, mitä tilasitkin, eli huuhaa-vastauksia.


    • POHJOISTUULI

      Pohjoistuuli toi Rekitien laitamilta.Nyt on tuulen suunta kääntynyt.

    • lehmätila

      rekitien suunnallahan on tosiaan se iso lehmätila. Veivät iltaisin lietteet kai pellolle.haju oli yököttävä ikkunat laitettava kiinni.

      • Carl_von_C

        Johtavan puolueen salainen kehitysstrategia koko kaupungille: kyllä hajussa kasvaa, kun vain jaksaa olla.


    • jiia

      Teuvalta

      • äystöölääset

        Mokomatkin äystöölääset niiden on syy :P


    • lisäätukiaisia

      Kyllä surten navettojen paikka on aivan jossain muualla kuin keskusta asutuksen läheisyydessä. On se mukava viettää pihalla kesäiltaa kun paska haisee!!

      • rekitielläpyöräilinjuuri

        Kyllä nämä on vielä pikkutiloja, ja haitat minimaalisia.


    • Hfe57pjghkkkj

      Eikös EU-direktiiveis ole joku tietty etäisyys jossa määrätään karjankasvatus kaupungin keskustasta ja taajaman rajalta.

      • Jepsss

        No kyllä sitä nyt ollaan niin herkkänenäisiä, pienessä maaseutukaupungissa eletään, niin mitä tommonen kerran vuodessa muutaman päivän kestävä haju ny haittaa. Toista se on jo Ilmajoen "sikasuoralla". Haju haittaa joskus jo Seinäjoelle ajaessa, aivan silmiä kirvelöö. Onneks Kauhajoen kaupungin keskustassa haise ees sianpaska.


      • tietki.paskas

        Et taida itse asua kyseisellä alueella,sanot että"ollaanpa sitä nyt herkkänenäisiä" ja itselläsi silmiä kirvelee ajaessasi autolla yli sataa parin maatilan ohi?? Taidat itse olla se herkkänenäinen hienohelma..


      • Jepsss

        Et sitte oo tainnu paljoakaan Kauhajoelta Seinäjoelle kulkee, jos et oo tuota sianpaskan hajua haistaa. Mua ei kyllä mikää lehmänlannanhaju muutamana päivänä haittaa yhtää.


      • nitraatinhaju--
        Jepsss kirjoitti:

        Et sitte oo tainnu paljoakaan Kauhajoelta Seinäjoelle kulkee, jos et oo tuota sianpaskan hajua haistaa. Mua ei kyllä mikää lehmänlannanhaju muutamana päivänä haittaa yhtää.

        Eikö se nitraatinhaju ole joku terveysriski


    • Enolerobotti5

      Kepu pettää aina....

    • kroolataanpaskas

      Kepu rakentaa isoon lietemaauimalan uimahallin viereen,notta kylälääset saa uira paskas , niin hulluja on kepulaaset ja entisen kauhajokiset.

      • Mitämit

        Miten niin entiset kauhajokiset. Samasta paikasta kotoisin ku täällä ikänsä asuneet?


      • Ideaa

        Lietehän on yhtä suosittua ja terveellistä kuin turve. Eikö jokut käy turvesuolla uimassa tai ottaa turvekylpyjä. Lietteestä Kauhajoelle uusi menestystuote. Kyllä kylvyn jälkeen on freesi olo ja hyvä tuoksu. Esim. Uimahalliin lieteallas tai joku jyväjemmari käy suihkuttamassa lietekärrystä innokkaita kylpijöitä!


    • Voikärsimys

      Ei oo enää liete hassu Filppulas.. Vieläkö herkkänokat haistaa..

    • BalalaikaSoi

      Tänään taas haisee :( Ei taida ihan "kerran vuodessa" olla tuota hajuhaittaa...

      • Hienohelma

        Ei kannata päästää housuuhin asti. Mee nopeammin vessaan.
        Kerran luin jostain lehdestä aforismin, että kun maalla lakkaa haisemasta paska, lakkaa se kaupungissa tulemasta.


      • kyse_madonreiästä
        Hienohelma kirjoitti:

        Ei kannata päästää housuuhin asti. Mee nopeammin vessaan.
        Kerran luin jostain lehdestä aforismin, että kun maalla lakkaa haisemasta paska, lakkaa se kaupungissa tulemasta.

        Paskassa on kyse madonreiästä


    • Levittäjä

      Muuttakaa kehä1 sisäpuolelle jos paskanhaju nuon pahoon haittaa..

      • moomma.pahoon

        moomma pahoon haitateettuja


    • menkää.töihin

      Aina kun paska haisee niin tietää että siähän ne tukiaispellet levittelee sitä haisevaa peltoon tukiaisrahoilla ostetulla traktorilla.Olishan se helppoa meillä duunareillakin kun sais EU-tukirahaa vielä palkan lisäksi ihan vaan siitä hyvästä kun kyseistä työtä tekee.Ja teki työn hyvin tai huonosti niin aina silti tuet tulla kilahtaas tilille,olishan se helppoa rahantuloa!!

      • Työtöntyönhakija

        Joo ei tarvi ku kehtolavitas maata ja syljeksiä kattohon... ei tarvi maajusseja karehtia. Rehdillä sisulla painavat yötä päivää hommaa että työläisillä pysyy nälkä loitolla. Ruoka olisi 250% kalliimpaa kuin nyt kaupan hyllys ilman tukiaaseja! :D:D


      • Lapatossu

        Sulla raukka riemulla ei oo mitää käsitystä maanviljelijän työstä etkä varmaan päivääkään pystyisi sitä tekemään, joten pidä vaan mölyt mahassasi.


      • luomu
        Työtöntyönhakija kirjoitti:

        Joo ei tarvi ku kehtolavitas maata ja syljeksiä kattohon... ei tarvi maajusseja karehtia. Rehdillä sisulla painavat yötä päivää hommaa että työläisillä pysyy nälkä loitolla. Ruoka olisi 250% kalliimpaa kuin nyt kaupan hyllys ilman tukiaaseja! :D:D

        ilman tukiaisia ruoka olisi paljon halvempaa,annettais nekin rahat suurille kauppaketjuille ja tuettais enemmän ulkomaantuontia maista missä ruoka edullisempaa ja puhtaampaa.Täällä suomessa ei osata luomuviljelyä läheskään yhtä hyvin kuin monessa muussa maassa ja luomu on tulevaisuudessa ainut viljelymuoto millä sitä rahaa tulee.Kaikki tuet pitäisi näiltä myrkyttäjä"viljelijöiltä"lopettaa ja ehtona tukien saamiselle olisi luomuviljely..


    • väh.2500sivua

      Kyllä pitääs sivukylien pölövästien tajuta ettei tuu sitä paskaa kaupunkihin viritetyyllä Traktoriilla paskaa roiskuttamahan. Ja Saunas sietääs sen porukan käyrä myös ennen kun tuloovat kaupungin ihmeitä pällistelemähän ja imacon pilaamahan. s.marketilla haisoo lauantaasin niin kun alkohon yrittää, että pitääs olla pyykkipoika nenäs.

      Ratkaasuksi eherotan että rakennetahan yleiset saunat pohojois-etelä teiden päähän ja samat laitokset aroonkulän ja päntäneen suunnista tuleville. Ja niissä on pakko käyrä peseentymäs ennen ku päästetähän city-alueelle. tai joutuu maksaa tullia tai tiemaksua niinku amerikas.

      Sehän sopiiski hyvin tänne euroopan texasihin mainiosti. kylläpäs mä oonkin ny kekseliäällä tuulella. pakko toreta vaikken rehentelemähän rupiakaan.
      .. .Hyviä keksiä toi paketin siskon tytär, itte oli leiponu ja paketoonu, niitä tässä oon mutustellu...mitäs mä ny meinasinkaan praatata... niin erikoosta sienisalaattia toi kans, kaikki oon syony ,,,ja sitä mä täs vaan meinaan että suvaitsevuutta tarvitahan enemmän...se ei oo edes tarpeheksi sitä tarvitahan palijo koko pohojanmaalle . Nyt tekis jo mieli halata...halata, johan on outua
      Oliskohan Ärrä viä auki. ...Kirioottaminen on kyllä mukavaa mutta janottaa aiva... ihan näppis huojuu ..enkä arvannu että tämä väriä vaihtaa sillon kun ostin, ihan tosta noin...mä käyn ostamas toisenki tallaasen tai mikseipä heti kymmenen kappaletta...tai sanotahan että tasan sata...voi sitte lainata naapurillekin jos sitä sattuu aharistamahan. helopottaa..
      Ja ny mä ajattelin kirioottaki kirjan. Rakkaus trilleri. monitraama antti tturin tyylisesti. ..se osaa niin selekeästi niinku tierättekö sanua ja ...pukee asiooksi vaikeeta asioota, melkein lukutairotoonkin oivaltaa...ja tajunta laajenoo yli lakeuksien....Nyt mä keksiin mahtiromaanilleni nimen, se on ; Lakeuden Tyyni Tuuli. ... Nyt lisää pikkuleipiä ja äkkiä..Laitan napollisen hilloa päälle, ja salaattiakin jäi vielä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe