Paljonpelasikaikenpilasit

Sairautesiparantumaton

Lähes 10v odotin jonkinlaista inhimillisyyttä sinulta mutta sinä et vain siihen kykene. Olin sinulle vain ilon ja tyydytyksen tuoja. Mitään muuta et halunnut kuin pienet salaiset leikit. Ja kaiken aikaa sinulla vkl nainen tai naisia joita vaihtelet siten miltä nyt sattuu tuntumaan ja kuka parhaimman tarjouksen tekee. Olet panomies etkä tavoistat luovu, et. Ja miksi luopuisitkaan. Saathan sinä elää itsellesi ja sehän se vasta antoisaa onkin kun ei koskaan tiedä milloin kukakin nainen alkaa lähetellä houkutusviestejä, aah. Ja aina välillä joku jää ilman ja tunkuakin on aina silloin tällöin ja kun ulkomaan naiset tulee visiitille niin onhan siinä hieman sepiteltävä ettet narahda. Sanoit etet ole narahtanut, hah hah haa. Ei tarvitse koska tiedän jo kuinka toimit. Olet armoton pukki ja heppisi määrää tahdin ja suunnan. Draamaltakaan et voi välttyä, sehän nyt selvää. Et vastaa viesteihin ja puheluihin ja silloin sessio selkeästi meneillään. Pyytelet anteeksi, kuule ei se enää kannata. Eti uus sulostuttaja ja vastahan kehuskelit että uusi on löytynyt. Seukkaa ihan rauhassa. Kuinkakohan kauan hänen kanssaan jaksaa kiinnostaa ja sitten taas petät ja kiertelet naiselta naiselle kuin kulkukollikissa. Toki se sinun elämää mutta kun olet valehdellut ja sepitellyt kaikenlaista ja aiheuttanut suunnatonta mielipahaa ja kärsimystä. Minä nimittäin aidosti sinua rakastin.

9

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut2018

      Yhtään tarkemmin tuntematta sinun eroa haluaisin näin itsekin eronneena hieman puolustella meitä miehiä.Itse jouduin aiheetta entisen vaimoni epäluulon uhriksi vain hänen omien fantasioiden vuoksi.Jos mies ei heti vastaa puheluun tai viesteihin ei se välttämättä tarkoita käynnissä olevaa yhdyntää.Toisin kuin naiset luulevat ei se emätin niin erityinen ole että sen kimpussa olisi oltava jatkuvasti.Jos vastausta ei heti viesteihin kuulu voi olla että miehesi oli treenaamassa tai tekemässä jotain hänelle tärkeää eikä sen vuoksi ehtinyt heti vastaamaan.Näin, esimerkiksi vain, minulle kävi useasti.

    • Justjoomiehepuhettahah

      Juu mutta tässäpä tarinassa ei ole ollenkaan kyse sinusta.) Kirjoita oma tarinasi. Huomasin ette lukenut kokonaan tuota juttua vaan poimit sieltä vaan sen millä saat tarinan kuulostamaan epäoikeiden mukaiselkta. Ja sitähän se todella on mutta ei niinpäin että naisessa vikaa vaan juuri toisinpäin. Miehet pitää aina miesten puolta ja jälleen kerran sen todistit. Yhä suosittelen sinulle oman jutun kirjoittamista niin sitten minä saan tulla sinne riipimään sinua.)

    • Minunkanssaniparempaa

      Kaikkein surkeinta kuitenkin hänellä joka kaiken parhaansa tarjoaa eli hyvät ateriat, drinksut. saunat ja pään silitykset:) kai hän sinuakin jollain tapaa rakastaa mutta minun kanssani seksi taivaallista ja siitä hän ei kuulemma aio luopua.)

      • kakkoselletämä

        Eihän se luovu seksistä kanssasi. On tullut selväksi. Mitäpä muutakaan yleensä edes yhteyttä pidät varattuun mieheen. Toki sitä en voi estää mutta ilmoitin kyllä etten hyväksy kakkos naista elämässä. Miten kävikään. Kuule ei se enään haittaa kun kerroin sille että peittelee sut paremmin ettei muut älyä kuviota. Toki kysyn aina onko yhteyttä pitänyt ym. Ja käyn lukemassa poistetut viestit että puhelut sulle. Toi olen susta kertonut yhteiselle tutullemme joka tunteekin sut paremmin. Olisitpa kuullut mitä kertoi. Toki se käy sinusta nauttimassa se on nähty joten nauti vaan kuten tähänkin mennessä sinähän näyt nauttivan varatun seksistä ihan tosissaan.


    • naistenmieskova

      Paljonpelasitkaikenpilasit sinulle:
      annatko tuntomerkkeja miehestä?

      Mun peto oli täsmälleen samalainen, yli 55 mies, iso työ auto, asuu kaksiossa, kouluikäinen poika, ei suomalainen

    • Suomalainenpukkikyseessä

      Väärä hemmo koska tää aloittajan pettäjä on supisuomalainen:)

    • hupiavainolin

      Hei ap, kirjoitit mun tarinani. Sama aika, sama touhu, sama katoaminen kuin tuhka tuuleen.

    • vaaleanounaisetlasit

      Ensimmäisten punaisten lippujen liehuessa on hetki tarttua todellisuuteen.

      Ilman mitään pakoomaisia luuloja vain tarkistaa mikä toinen on miehiään. Tietenkin on hyvä jos on rakastunut, mutta sen ei tarvitse tarkoittaa että hyväksyy toiselta mitä tahaansa. Kaikkea sentään ei voi laittaa "rakkauden" piikkiin!

      Jokainen tietää mitä epärehellinen käytos tarkoittaa. Sitä ei tarvitse enää t-a-v-a-t-a. Tuo käytos jokaisen kohdalla tulee julki heti ensimmäisten "seurustelu"viikkojen aikana.

      On jokaisen oma asia valitseeko tiirailla maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi ("mutku mää nii raaaakastan sitä..." ) vai hyväksyä todellisuus. Ja toimia sen mukaan.

    • Neuvojiaainariittää

      Taas joku suhdeterapeutti koettaa todistella jotain,,,,,, Pyydettiinkö neuvojasi? Mikset tee omaa aloitusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe