Apua exän kanssa

anannnanas

miten voisin saada exän takas? oon tosi kiitollinne jos joku vois auttaa ja ei tarvitse laittaa mitää muut ku jos koitat auttaa :)

erottii vuos sit mut rakastan häntä vieläki. oon menny monta kertaa puhuu sil ja tehny ihan kaike mitä pystyn koska se on ja on ollu mu ainoo syy elämää ja onnellisuutee. se pelasti mut ku tutustuttii.

oltii eron jälkee muutama kk puhumat ja sit menin ite puhuu ja sit tän vuode puolel nähtii muutama kerra mut sit se ain on sanonu et ei haluu tyttöystävää jne kaikkee tämmöst. ja sit pari kuukaut sit sil kuulemma oli tunteit mua kohtaa ja se sano et oon tosi mahtava tyyppi ja et sitä harmittaa ku ei ”voi” seurustella , olin taas tyhmä ja sanoin et ehk parepi ettei jutella tai nhä. Kosk ajattelin joteki et se toimis et sit se haluis tai jtn :))))(( ku en ollu ees varma sen tunteist. ja oon nii turhautunu ku en keksi yhtää mitää ja seo mu ainoo vaihtoehto.

No menin sitte ny muutama pv sit puhuu sil taas ja eihä sil mtn tunteit enää oo :-))-)-)-)-)- jee ja no se oli mul sillee ”voitko vaa mennä eteepäi” ja ku koitin vaa et oltas edes frendei nähtäs tai edes juteltas nii se sano et se ei haluu olla ees kavereit ja et tehäö silleen et ei jutella mut jos tulee tärkeet asiaa voi tulla sanoo...

ja se sano vast ne eron syyt ja yks oli että ku en menny näkee hänen kavereit ikin kosk olin sillo nii epävarma itestäni yms. Nii et ei enää onnistus et sen kavereit ei kiinnostas nähä enää tai jotai tommost sano. mut ei meil koskaa ollu mtn riitoi ees sinä aikan ku oltiin yhes.

okei eli oon kokeillu et en puhu sil mut se ei itekkää sit tuu puhuu, oon koittanu et puhun ja puhutaa puhelimes ja nähää ja no se sit toimiki vähä ku sil heräs tunteit taas ja siin oli kaikkee...

Mut ny ku se ei haluu ees jutella tai nähä ja en pakottaakkaa voi nii mitä voisin tehdä? ja tiiän et ei varmaaoikee mitää mut tekisin oikeesti ihan mitä vaa iha sama kui vaikeet se tulis olee jote :)) kuiteki ku sil oli vähä aikaa sit tunteit nii kai jotai pystys joteki tehä ja ku ei me koskaa nähä missää sillee sattumaltkaa tai mitää ja en tosiaa voi sitä pakottaa jutella ja nähä. että en haluu olla mitenkää ahistava mut haluan keksii jotain et sais sen tunteet takas ja tälleen

kiitos jos joku vaivautuu miettii ja auttaa mua täs oon ikuisesti kiitolline

3

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemp

      Vaikuttaa siltä, että kaikki hyvää tarkoittamasi yhteydenotot työntävät hänet tällä hetkellä vaan kauemmaksi, vaikka sitä juuri vähiten nyt haluat. Jotta ihmiselle voisi tulla ikävää, niin täytyy ensin olla erossa. Eikö niin?

      Eli, koitan tässä sanoa että anna hänelle aikaa tunnustella mitä hän tuntee ja anna hänelle mahdollisuus vähän ikävöidä sua. Veikkaan, että voittaisit sillä eniten nyt että antaisit hänelle tilaa. Et soita, snäppäile, chattaile, et tapaa häntä tai mitään. Et myöskään (ainakaan joka kerta) vastaa, jos hän ottaa sinuun yhteyttä. (silloinhan hän jää miettimään sitä että miksi et vastaa, ja siitä alkaa muuten se ikävöiminen).

      Tiedän, sattuu ihan hirveästi kun toinen ei haluakaan seurustella ja tiedän että et haluaisi nyt olla ollenkaan erossa, koska kaipaat hänet. Ei kuitenkaan saa takertua tai olla tarvitseva nyt (tiedän, se on vaikeaa), koska se vaan työntää hänet kauemmaksi. Sinun täytyisi nyt yrittää löytää onnea ja iloa muistakin asioista, ettei hän ajaudu nurkkaan.

      Sitten sanon vielä yhden asian. Muista kuitenkin, että myös se rakkaus minkä Sinä tarjoat hänelle (tai ylipäänsä jollekin), se on a-r-v-o-k-a-s-t-a ja se tulee a-n-s-a-i-t-a. Älä siis koskaan anna huomiosi ja sido rakkautesi ihmiseen joka ei sitä osaa arvostaa ja joka ei anna sinulle rakkautta takaisin. Ansaitset vain parasta!

      Rakkautta ei voi vaatia eikä vangita, se tule ja menee vapaasti ja arvostus ja kunnioittaminen on se pohja missä aito rakkaus kasvaa.

      Sinun pitää nyt osoittaa, että rakastat hänet kunnioittamalla hänen tahtonsa. Anna hänen mennä jos hän haluaa. Mitä paremmin ja nopeammin osaat päästä irti, sitä nopeammin tulet taas onnelliseksi. Joko niin, että hän havahtuu siihen että hänellä on sinua ikävää tai sitten niin, että sun elämään tulee joku uusi joka arvostaa sitä kaikkea ihanaa rakkautta mikä sinussa on ja tekee sinut onnelliseksi.

      <3 tsemppiä muru <3

    • Oulusta-terkkuiM

      Surullista on Sulla nyt ja se suru Kannattaa surra ja hyväksyä että olet menettänyt tärkeän ihmisen. Kannattaa opetella kuuntelemaan itseään ja meillä on mm. sisäinen lapsi joka tarvii turvaa ja huomiota.... Sisäinen aikuinen voi sitä tarjota. Loppujen lopuksi kukaan ei onnea voi ulkopuolelta antaa... On opittava huolehtimaan ja hoivaamaan itseään mutta hyvä kumppani voi olla kyllä siinä apuna

    • ylva

      Tuossa tilanteessa pitää keskittyä itsensä hoitamiseen ja palkitsemiseen eli tehdä kaikkea sellaista, mistä nauttii. Jollekin se on matka, juttelua ystävien kanssa, hemmotteluhoidoissa käyntiä tai uuden opiskelua. Menneet asiat (päättyneet suhteetkin) pitää luovuttaa pois. Niitten vatuloiminen vaan kiusaa itseä. Sinä pärjäät itsesi kanssa, kun huolehdit sinusta. Vahvistut sitä kautta ja elämä tarjoaa uusia mahdollsuuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe