Moi ,
Mä oon ulkomaalainen mies Ranskasta(29v) ja on 4,5 vuotta on tullut Suomeen.
En tuli tänne naisen perässä, vaan työn perässä, tavattiin sen jälkeen silloin tällöin paikalla , paikallisia naisia.
Minusta tuli monta kysymyksiä sekä suomalaisille naisille että ulkomaalaisille miehille.
Omasta kokemuksesta yleensä kaikki suomalaisilla naisilla, jonka olen seurustellut heidän kansaa, on ollut aiemmin huono kokemuksesta paikallisen miehisen kanssa ( liian alkoholinkäyttö ,äkäinen ,ja joskus jopa ollut hakannut heistä ).
Ja yleensä ne eivät pysyy aloittamaan suhteita mun kans, eli nähdä säännöllisesti koska ne yleensä epäilevät minua, koko ajan ja ne sanovat lopuksi (muutamia viikon jälkeen ensimmäisestä tapaamisesta) , että me emme nähdä enää.
Tämä vastaus : "minä haluan olla yksin" on ollut niin tuttuja lause minulle, että minusta tuntuu että suomalaiset naiset jonka haluavat tavata ulkomaalaista miestä , yleensä ne eivät pysyy tavata kukaan miestä, ne yritävät vaan tavata ulkomaalainen mies koska heillä on toivo että olisi helpompaa olla niiden kansa . mutta sen jälkeen ne huomavat että senkin ei onnistu , koska ne ovat valitettavasti tuntunut epäilyä aina miehistä .
- aloittavatko naiset olla kiinnostuneet miehiä toisesta maasta silloin kun ne eivät onnistuneet
tavata suomalaisen miestä.
Onko tämä ,tuttu kertomus ulkomaalaisille miehille?
Miks naiset oo kinnostuneet ulkomaalaisiä miehiä?
0
652
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1122380Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???361357- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634962- 71952
- 48865
- 89831
- 70696
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76690Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676