Moi ,
Mä oon ulkomaalainen mies Ranskasta(29v) ja on 4,5 vuotta on tullut Suomeen.
En tuli tänne naisen perässä, vaan työn perässä, tavattiin sen jälkeen silloin tällöin paikalla , paikallisia naisia.
Minusta tuli monta kysymyksiä sekä suomalaisille naisille että ulkomaalaisille miehille.
Omasta kokemuksesta yleensä kaikki suomalaisilla naisilla, jonka olen seurustellut heidän kansaa, on ollut aiemmin huono kokemuksesta paikallisen miehisen kanssa ( liian alkoholinkäyttö ,äkäinen ,ja joskus jopa ollut hakannut heistä ).
Ja yleensä ne eivät pysyy aloittamaan suhteita mun kans, eli nähdä säännöllisesti koska ne yleensä epäilevät minua, koko ajan ja ne sanovat lopuksi (muutamia viikon jälkeen ensimmäisestä tapaamisesta) , että me emme nähdä enää.
Tämä vastaus : "minä haluan olla yksin" on ollut niin tuttuja lause minulle, että minusta tuntuu että suomalaiset naiset jonka haluavat tavata ulkomaalaista miestä , yleensä ne eivät pysyy tavata kukaan miestä, ne yritävät vaan tavata ulkomaalainen mies koska heillä on toivo että olisi helpompaa olla niiden kansa . mutta sen jälkeen ne huomavat että senkin ei onnistu , koska ne ovat valitettavasti tuntunut epäilyä aina miehistä .
- aloittavatko naiset olla kiinnostuneet miehiä toisesta maasta silloin kun ne eivät onnistuneet
tavata suomalaisen miestä.
Onko tämä ,tuttu kertomus ulkomaalaisille miehille?
Miks naiset oo kinnostuneet ulkomaalaisiä miehiä?
0
610
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513755Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182797Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422460Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202097KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar862054Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441751- 221713
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431665Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281486