Huomenna, eka heinäkuuta alkaa minun ohjelma!
Lätkään heti aamusta oman lähtöpainon tänne, että saa muutkin seurata.
Otan mallia tästä Laurasta!
https://www.iltalehti.fi/fiidi/201806302201045946_fb.shtml
Sitä on tullut tiputeltua silloin aa tällöin, mutta nyt sitten ei vähään aikaan.
Funtsikaapa muutkin siellä koneittenne äärellä lähdetteko mukaan tähän kisaan!
Huomenna 1.7. meikkä kuitenkin aloittaa!
KUULKAAS MIMMIT JA MIKOT!
20
594
Vastaukset
- Mikko89790
Miksi et aloittanut jo eilen? Mikä on strategiasi?
- MadameMimmi
Milloin se sun aamu on?
Vai siirsitkö maanantaihin? Siis ensi viikon maanantaihin! - 100kg
Kun on läski niin läskinä pysyy. Voihan näitä feikki-dietteja kokeilla mutta yleensä tosi asia on että läskiksi palaa.
- ekaheinäkuuta
Se koko juju on siinä että aloitan ekaheinäkuuta eli olen aloittanut tänään.
Aloitan ihan iisisti.
Pikkuhiljaa ilman mitään paineita.
Ai niin se aamupaino minkä lupasin laittaa!
Unohtui mitata heti aamusta, mutta ei hätää - käyn nyt katsomassa...
Hetkonen.
82 kiloa, vyötärönmitta 110 senttiä. Kello on nyt 14. 18 ja otin oikein hyntteet päältä pois.
Aamupaino han on yleensä pienempi.
Ite uskon kyllä vakaasti, että läskit putoaa jos tanakasti yrittää.
Kuten kerroin aloituksessa niin on tullut tiputeltua ja nyt aion olla jonkin aikaa ainakin, luen tuota Lauran juttua lisää.
Tässä keittelen uusia perunoita ja lisäksi kermaviiliä ja salaattia.
Kyllä sitä saa ja pitääkin syödä kunnolla, pääasia että miettii mitä syö ja minkä verran.
En painosta ketään mukaan, on jokaisen oma asia mitä painaa.
Ite kuitenkin aloitin kuurin tänään.- elli-karamelli
Täällä pieni paksu vanharouva. Paino 83kg ja vyötärö 104cm. Tänään olen hotkinut italianpataa ja salaatinlehtiä yms. purtavaa. Leipää meni ainakin liikaa taas.
Jospa minä tulen pudotuskuurille mukaan. Ryhdistäydyn aamulla. Ongelmaksi tulee liikkumisen aloittaminen. Kävelykin tuntuu liian raskaalta, saati sitten kevyt juoksu tai portaitten kiipeaminen. Aloitan hitaalla pikkulenkillä, kävelen lähikauppaan, noin 700 metriä, kannan kauppakassin itse kotiin.
Tavoitepainoa en osaa määritellä. Riittää että aloittaminen ei lopu heti kolmantena päivänä!
- ekaheinäkuuta
Hyvä hyvä, ponnistetaan yhdessä!
Pitää itsekin aloittaa liikkuminen, 10 minuutin matka kauppaan, välillä on huilattava.
Mutta kyllä se tästä!
Varaapa vettä aamuksi kannuun!
Ensimmäiseksi aamulla pitäisi juoda jotain ½ litraa, ite juon melkein litran.
Auttaa kuulemma.
Aamulla sitten reippaasti vaan.- M-M
Oletko lukenut Tomi Kokon You Tube-ohjeita vedenjuonnin tärkeydestä?
Minä sain häneltä pari mieleistäni neuvoa. Samoin tilasin "Idealistan".
Kivaa kun olet puhtia täynnä ja otat tuon "elli-mellin" rientoihisi.
Hän vaikuttaa huumorintajuiselta typyltä. Kantaa vielä omat kassinsakin!
Onnea teille molemmille omien toimivien tapaojen löydössä!
- ekaheinäkuuta
Googelilta löytyy ohjetta vaikka mihin lähtöön.
Tässä yks:
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/juo-vetta-aamulla-tyhjaan-vastaan-huikea-vaikutus-terveyteen/6158508#gs.wPwquOo
Tässä toinen:
https://fi.newsner.com/terveys/tutkijat-nain-kehosi-reagoi-jos-aloitat-jokaisen-paivan-lasilla-sitruunavetta/- M-M
Oletpa löytänyt hyviä sivuja motivoimaan.
Tosi tärkeää tietoa! Otan sieltä asioita terveyslehtiööni!
Kiitti oikein paljon avusta informaatioon :-)
- ekaheinäkuuta
Kolme kiloa hurahtanut, paino oli aamuoaino oli 78,9.
Ihan hyvä ensimmäisen viikon tulokseksi.
Jatkan ihan rauhassa samaa tahtia.
elli-karamelli, jäitkö pois?
Harmi sinulle.- Koitajaksaa
Nesteet sulla vaan vatkaa... Laitappa viidennen viikon "tulos".
ymys
Jos saat yli 0.5 kg niin nostan hattua.
laihduttaminen ei ole vaikeaa, mutta jos aletaan sumplaamaan niin ettei tiedä mistä on kysymys, voi toki iloita siitäkin että käy vessassa ja paino laskee parisataa grammaa - Koitajaksaa
Koitajaksaa kirjoitti:
Nesteet sulla vaan vatkaa... Laitappa viidennen viikon "tulos".
ymys
Jos saat yli 0.5 kg niin nostan hattua.
laihduttaminen ei ole vaikeaa, mutta jos aletaan sumplaamaan niin ettei tiedä mistä on kysymys, voi toki iloita siitäkin että käy vessassa ja paino laskee parisataa grammaaSori ikäväsävyinen kirjoitukseni.
Olin baariin menossa ja humalassa, anteeksi :) - ekaheinäkuuta
Koitajaksaa kirjoitti:
Sori ikäväsävyinen kirjoitukseni.
Olin baariin menossa ja humalassa, anteeksi :)Ei se mittään, rehtiä että kerroit sorry.
Yleistä että baariin menossa tulee sanottua.
Joo jatkan tästä, laitan viikottaisen raportin aina viidenteen viikkoon asti.
Ja enpähän oo tiputellut, enkä meinaakaan tämän kuurin aikana.
Olen korvannut kahvilla, täydestä menee.
Hyvää kesää itsekullekin.
- edellinen
Korjaus:
Eli aamupaino oli 78,9. - ekaheinäkuuta
Hellettä kaikille!
Tässä raporttini kahdelta viikolta!
Aamupaino oli tänään 76,6 eli hyvinhän tää minun kuuri on mennyt, - yli viisi kiloa tippunut.
Onpa ollut tässä samalla muitakin projekteja:- en oo tiputellut, olen siivoillut paikat kuntoon, kauneuttakin olen yrittänyt hoitaa ja aurinkoa ottanut.
Uimaan en ole päässyt, mutta kyllä ensi viikolla mereenkin mennään.
Ihan mukava olo. Naamakin on kaventunut ja vyötärö jonkin verran.
Ensi viikko on tarkoitus vielä vetää tätä kuuria, katson sitten mikä on tilanne.
Lisää hellettä! - ekaheinäkuuta
Paino 75 kiloa, eli seitsemän kiloa vähemmän kuin ekaheinäkuuta!
- tsemppiisulle
Mikä on pituutesi? BMI?
- ekaheinäkuuta
165, mikä sitten lienee BMI.
Pitäisi saada vyötäröä kavennettua vielä, on kavennut jonkun verran, mutta vieläkin on mahdottomasti liikaa. Aloitan vatsaliikkeet huomenna.- RealismiaKehiin
BMI 27,5
En tiedä mihin vatsalihasliikkeillä pyrit, mutta et kyllä pysty niillä laihtumaan, ellet sitten tee niitä 3 - 4 tuntia vuorokaudessa.
- ekaheinäkuuta
Moi,
Sain laihduteltua 8 kiloa ja nyt pysyttelen siinä.
Painan nyt 74.
On kyllä mukava, olen ottanut uudet elämäntavat.
Poistun nyt palstalta, mutta jatkakaa.
Hyvää loppukesää ja iloista mieltä kaikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569