Heidi Suomi, 43v, on yksi HARVOJA yli 40v naisia joilla on ollut tahdonvoimaa astua ulos mukavuusalueeltaan ja pitää itsensä kunnossa. Suurin osa 40v sinkkunaisista kun tuppaa olemaan rasva suupielestä valuvia sotanorsuja...yäk!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005739933.html
Siinä vähän mallia keski-ikää lähestyville naisille. Treenatkaan, kuntoilkaa ja pistäkää ruokavalio kuntoon! Itseltäni näin 41v sinkkumiehenä vaadin toki samaa. Ei kaljamahaa, ei ylipainoa!
Tulis enemmän pariskuntia, jos ihmiset pitäisivät kropastaan huolta.
yli 40v naisille tavoitekroppa!
124
7945
Vastaukset
- epäusko
"Itseltäni näin 41v sinkkumiehenä vaadin toki samaa. Ei kaljamahaa, ei ylipainoa!"
Hienoa! Paljon on möhömahaisia. - MitenkäSeOli
Mutta ei tuo treenaaminen ole avaajaa yhtään auttanut, kun yhä on sinkku. Tarvis varmaan treenata myös aivoja?
- SoliterniuM1977
Kun en ylipainoisia yksinhuoltajia huoli. Sehän toi koko pointti olikin, että suurin osa ikäluokkani sinkkunaisista on ylipainoisia ja toiseksi myös yksinhuoltajia. Itselleni kelpaa vain ja ainoastaan hoikka lapseton nainen. Muutoin elän yksin.
- ei.nainenkaan.huoli
SoliterniuM1977 kirjoitti:
Kun en ylipainoisia yksinhuoltajia huoli. Sehän toi koko pointti olikin, että suurin osa ikäluokkani sinkkunaisista on ylipainoisia ja toiseksi myös yksinhuoltajia. Itselleni kelpaa vain ja ainoastaan hoikka lapseton nainen. Muutoin elän yksin.
Taitaa koskea miehiäkin. Miehistä suurempi osa on ylipainoisia, siis läskiylipainoisia.
En myöskään huoli niiden yh-naisten lasten isiä.
Mitä vähemmän ätmeiksi itseään mieltäviä miehiä on olemassa, sitä useampi nainen saa syyn pitää huolta itsestään. Sama homma kusipäämiesten suhteen, heitäkään ei kukaan tarvitse.
- Huuhaahuuha
Se onkin hyvä lähtökohta kun ei ole kroppa raskauksissa veltostunut.
Huuhaahuuha kirjoitti:
Se onkin hyvä lähtökohta kun ei ole kroppa raskauksissa veltostunut.
Vielä parempi lähtökohta olisi se, että miehet lakkaisivat olemasta vässyköitä ja kusipäitä. Tai ainakin yrittäisivät.
- Neulaa_heinäsuovasta
Hyväkroppaisena 45-naisena saa miesten huomion baarissa ja helposti miehen seksiin. Mutta ei kuitenkaan hyvää seksiä eikä sellaista miestä, jota minä haen: rehtiä, mukavaa, huumorintajuista. Huoh, parhaat miehet tietysti on jo pitkässä parisuhteessa.
- asedesaqw
Parhaat miehet eivät arvostelekaan naisia pelkän painoindeksin tai muunkaan pinnallisuuden perusteella. Ovat sen takia usein varattuja.
- Naiskauneusexpertti
Jos Heidillä olisi pyöreämpi peppu, olisi hän seksikäs.
Ananias kirjoitti:
Samaa mieltä, Heidillä on vähän poikamainen vartalo.
Eurooppalaisilla ei ole geneettisesti mahdollista saada Heidi Suomen painoindeksillä tuon isompaa peppua. Olemme katsos aasialaista perua - ei aasialaisillakaan ole mahdottomia kurveja.
Siksi neiti Suomen pitäisi omata 5-15 kg enemnmän painoa, jos tahtoo lisää kurveja.
Afrikkalaiset ja afrikkalaista perimää omaavat latinot ovat geneettisesti kurvikkaampia. Genetiikallehan ei voi mitään.Vappuviuhka kirjoitti:
Eurooppalaisilla ei ole geneettisesti mahdollista saada Heidi Suomen painoindeksillä tuon isompaa peppua. Olemme katsos aasialaista perua - ei aasialaisillakaan ole mahdottomia kurveja.
Siksi neiti Suomen pitäisi omata 5-15 kg enemnmän painoa, jos tahtoo lisää kurveja.
Afrikkalaiset ja afrikkalaista perimää omaavat latinot ovat geneettisesti kurvikkaampia. Genetiikallehan ei voi mitään.Heidi Suomella voisi olla korkeampi rasvaprosentti, se toisi lantioon naisellisuutta. 3 kiloakin voisi toimia, sillä se menisi suoraan lantioon.
- Sugar12
Siitä vaan etsimään,sitä hoikkaa naista,turha täällä palstalla on meuhkata. Onhan Heidi upea ja nuoremmatkin häviää ton kropan rinnalla. Kyllä monet 40v naiset pitää itsestään huolta,koska tässä iässä on pakko pitää itsestään huolta. Enemmän miehissä on noita ylipainoisia ja turhaan yksin naisia syyllistetään.
Miehet syyllistää naisia, naiset miehiä, mutta oikeastihan tilanne on tasapeli.
BMI:lla mitattuna miehet ovat hivenen "ylipainoisempia", mutta toisaalta bmi ei huomioi sitä että pitkillä ihmisillä (sekä miehillä että naisille) lihasmassan osuus suhteessa pituuteen on luontaisesti suurempi.
- gfgffd
Hällä on poikapylly.
Ihan hyvä tavoitekroppa tuo olis myös miehille..
- eitekosyitä
Hänellä ei ole lapsia ja siten on runsaasti aikaa panostaa itseensä.
Ihan oikein,
joka naiselle tuommoinen.Ehkä jokaisella naiselle on se, se pitää vain kaivaa esiin :) Olisko se just se naisen sisään piiloutunut bikinikroppa se sisin josta dissi on niin tohkeissaan kirjoitellut että se on tärkein .
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä jokaisella naiselle on se, se pitää vain kaivaa esiin :) Olisko se just se naisen sisään piiloutunut bikinikroppa se sisin josta dissi on niin tohkeissaan kirjoitellut että se on tärkein .
Nainen on stnan lössö jos ei pysty tuommosta ylläpitämään.
Niin se on.- erilaisiaolemme
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä jokaisella naiselle on se, se pitää vain kaivaa esiin :) Olisko se just se naisen sisään piiloutunut bikinikroppa se sisin josta dissi on niin tohkeissaan kirjoitellut että se on tärkein .
Ei välttämätt ihan just tuollaista, toisilla on erilainen vartalonmalli sitä ei ehkä saa niin hoikaksi laihduttamatta pois myös lihaksia ja terveyttä vaarantamatta.
erilaisiaolemme kirjoitti:
Ei välttämätt ihan just tuollaista, toisilla on erilainen vartalonmalli sitä ei ehkä saa niin hoikaksi laihduttamatta pois myös lihaksia ja terveyttä vaarantamatta.
Joo, mutta tuo on standardi.
Tuommonen kuuluu olla.
Ei siinä terveyttä katsota. Tuommonen laitetaan.- erilaisia
Harmaaritari kirjoitti:
Olet usein laittanut harmis tänne jotain nuoria mallityttöjä, joilla on luonnostaan älyttömän hoika kroppa, muttet ymmärrä ettei tavisvartalo pääsis koskaan sellaisiin mittoihin.Tiedän anoreksiasta kärsiviä jotka ei edes ole niissä mitoissa. Jotkut on luonnostaan hyvin hoikkia.Sulla saa olla ihanteesi mutta muista ette kaikki pysty tavottelee sellasta.
erilaisia kirjoitti:
Olet usein laittanut harmis tänne jotain nuoria mallityttöjä, joilla on luonnostaan älyttömän hoika kroppa, muttet ymmärrä ettei tavisvartalo pääsis koskaan sellaisiin mittoihin.Tiedän anoreksiasta kärsiviä jotka ei edes ole niissä mitoissa. Jotkut on luonnostaan hyvin hoikkia.Sulla saa olla ihanteesi mutta muista ette kaikki pysty tavottelee sellasta.
Ei kun lukijat eivät välttämättä ole ymmärtäneet että jos pitää linkittää jokin ihanne se on aina hiemna yliampuvaakin ja mallithan on hoikkia, lisäksi esim. emily ratajkowski on nimenä helppo muistaa. Useiimiten olen kyllä varmaan linkittänyt Audrey hepburnia ja viimisimmät mun linkityksethän on olleet mailisistä että kyllä siinä skaalaa on kuitenkin aikalailla. Joku mies voisi esim. pitää audreytä pienitissisenä, minusta taas siihen kroppaan juuri sopivat ja se tyyli, ei sitä botox-purkista saa.
- tgboot
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, mutta tuo on standardi.
Tuommonen kuuluu olla.
Ei siinä terveyttä katsota. Tuommonen laitetaan.Onko sulla itsellä jo tuommonen vartalo?
- 12121212121212
misspönttöuuni kirjoitti:
Nainen on stnan lössö jos ei pysty tuommosta ylläpitämään.
Niin se on.Juuri näin.
Nyt olemme samaa mieltä. - jdsflkfjsfs
12121212121212 kirjoitti:
Juuri näin.
Nyt olemme samaa mieltä.Pidemmän naisen on helpompi näyttää solakammalta, linkin nainen on netin mukaan 176 cm pitkä. Jalat on erinäköiset jo luonnostaan kuin lyhyemmällä naisella.
- 12121212121212
jdsflkfjsfs kirjoitti:
Pidemmän naisen on helpompi näyttää solakammalta, linkin nainen on netin mukaan 176 cm pitkä. Jalat on erinäköiset jo luonnostaan kuin lyhyemmällä naisella.
Kuka on vaatinut 40 naisilta 176cm pituutta tai X pituisia jalkoja?
Nyt puhutaan siitä _millaisessa kunnossa_ naisen tulisi olla.
Onko naisille täysin mahdotonta havaita muuta kuin geneettiset seikat kuten pituus jne? - teenPönttö
tgboot kirjoitti:
Onko sulla itsellä jo tuommonen vartalo?
Mie oon ite freesi flikka viel
https://www.youtube.com/watch?v=VwOvFQcsbs4 - ettajunnut
Kuka on vaatinut 40 naisilta 176cm pituutta tai X pituisia jalkoja?
Nyt puhutaan siitä _millaisessa kunnossa_ naisen tulisi olla.
Onko naisille täysin mahdotonta havaita muuta kuin geneettiset seikat kuten pituus jne?Et tajunnut mitä tarkoitettiin.
- redhair
teenPönttö kirjoitti:
Mie oon ite freesi flikka viel
https://www.youtube.com/watch?v=VwOvFQcsbs4Ei olekaan kihara punapää?
- Pönttöskä
redhair kirjoitti:
Ei olekaan kihara punapää?
Oon mie alapääst(I)
- friday
jdsflkfjsfs kirjoitti:
Pidemmän naisen on helpompi näyttää solakammalta, linkin nainen on netin mukaan 176 cm pitkä. Jalat on erinäköiset jo luonnostaan kuin lyhyemmällä naisella.
Kaikkien nettipituudet ei pidä paikkaansa,otetaan Janne Kataja esimerkiksi,korkeintaan 165 cm mutta nettitiedoissa ollut ennen 175cm mutta nyttemmin pituus lyhentynyt 172senttiseksi. Lenni-Kalle Taipale 167cm nettitiedoissa eikä yhtään Katajaa lyhyempi napakympissä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2963961/janne-katajan-pituus - bluehair
Pönttöskä kirjoitti:
Oon mie alapääst(I)
varpaankynsiä tarkoitat siis?
- hienotjalat
friday kirjoitti:
Kaikkien nettipituudet ei pidä paikkaansa,otetaan Janne Kataja esimerkiksi,korkeintaan 165 cm mutta nettitiedoissa ollut ennen 175cm mutta nyttemmin pituus lyhentynyt 172senttiseksi. Lenni-Kalle Taipale 167cm nettitiedoissa eikä yhtään Katajaa lyhyempi napakympissä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2963961/janne-katajan-pituusMutta Heidi näyttää joka tapauksessa pitkältä. Näkee että pitkät jalat.
jdsflkfjsfs kirjoitti:
Haloo pöntöt ja pönttöuunit. Heidi Suomi on syystäkin ollut huippu-urheilija. Hänellä on geenit siihen hommaan kaikilta osin kohdallaan. Hän on urheillut ja treenannut koko ikänsä, lapsesta saakka. Huippu-urheilu elämäntapana tekee kropasta tuollaisen, täydellisen.
Jos olet 40 vuotias, ylipainoinen plösö, ja aloitat päivittäisen treenaamisen nyt, et varmasti kahden vuoden päästäkään näytä Heidi Suomelta, mutta näytät silti täysin erilaiselta ja aivan helvetinpaljon paremmmalta. Huomaat, miten kaikki tulevat sinua kehumaan; tulet myös saamaan erittäin paljon enemmän seurustelu- ja treffitarjouksia. Tämä ei ole oikeastaan mainos, vaan totinen tosi, miten paljon ulkonäkö vaikuttaakaan elämässä.
Puhumattakaan siitä, miten se vaikuttaa muuhun hyvinvointiisi.hienotjalat kirjoitti:
Mutta Heidi näyttää joka tapauksessa pitkältä. Näkee että pitkät jalat.
TOTTAKAI Heidillä - maailmanluokan juoksijalla täytyy olla pitkät jalat, paljon nopeita soluja ja muuta, jotka peritään.
Pöntöille tietoa urheiljakropan fysiologiasta ja genetiikastakin:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/sprintteri_pinkoo_pyrahdyssoluilla- sprintterit
Vappuviuhka kirjoitti:
TOTTAKAI Heidillä - maailmanluokan juoksijalla täytyy olla pitkät jalat, paljon nopeita soluja ja muuta, jotka peritään.
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/sprintteri_pinkoo_pyrahdyssoluillaOn niitä lyhytjalkaisiakin juoksijoita. Yleensä lyhyemmän matkan juoksijoilla on paksut jalat ja paljon lihasta.
Vappuviuhka kirjoitti:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/sprintteri_pinkoo_pyrahdyssoluillaJos joka naisella ei ole syksyyn mennessä tuollainen kroppa,
ei tarvitse palstalle tulla.
https://www.youtube.com/watch?v=a0efCvco2uI
salil eka, salil vika...
https://www.youtube.com/watch?v=XybSpIfAmec
siitä vaan vähän niinku motivaatiomusaa
ei auta itku markkinoilla. Pumppaa!
Just..misspönttöuuni kirjoitti:
Jos joka naisella ei ole syksyyn mennessä tuollainen kroppa,
ei tarvitse palstalle tulla.
https://www.youtube.com/watch?v=a0efCvco2uI
salil eka, salil vika...
siitä vaan vähän niinku motivaatiomusaa
ei auta itku markkinoilla. Pumppaa!
Just..Eiku viimenen linkki
https://www.youtube.com/watch?v=C3UUpta18w4
oli tämä :D
- tikku.ja.laiha
heidin vartalo ei ole seksikäs niin tavallinen luonnollinen nainen on seksikäs ja haluttava
- 40v.läskimaha.ukot
Mies saa olla pinnallinen. Nainen ei.
- SoliterniuM1977
Mun puolesta naiset saavat olla pinnallisia, jos heillä vaan on hyvä hoikka kroppa. Eli ovat itsekin kunnossa. Lihava nainen, joka vaatii lihaksikasta/timmiä miestä on vitsi.
Itse olen alkanut kuntoilemaan viimeaikoina ihan kunnolla ja ne vähäiset vatsarasvat ovat alkaneet palaa. Viikossa lähtenyt 2kg. Tavoitteena on 6-pac ja muutoinkin timmi kroppa. Olen 41v mies ja en ole koskaan ollut lihava, mutta bmi on ollut sellainen, että tulos on "lievästi ylipainoinen". Urheiluopistolla käyty työn puolesta ja siellä kehonkoostumus on aika tarkkaan mitattu. Nyt mittani 192/93 eli vielä vähän ylipainoinen. Tavoitepaino 85-88kg. Uskon saavuttavani sen vuoden loppuun mennessä. Syön myös terveellisemmin.
Uskoisin, että mulla on oikeus vaatia naiseltakin hoikkaa kroppaa hyvän ja mukavan luonteen lisäksi. Ja kuten sanottu, naisellakin on oikeus vaatia hyväkroppaista miestä jos vaan itse on hyväkroppainen. - 8887
SoliterniuM1977 kirjoitti:
Mun puolesta naiset saavat olla pinnallisia, jos heillä vaan on hyvä hoikka kroppa. Eli ovat itsekin kunnossa. Lihava nainen, joka vaatii lihaksikasta/timmiä miestä on vitsi.
Itse olen alkanut kuntoilemaan viimeaikoina ihan kunnolla ja ne vähäiset vatsarasvat ovat alkaneet palaa. Viikossa lähtenyt 2kg. Tavoitteena on 6-pac ja muutoinkin timmi kroppa. Olen 41v mies ja en ole koskaan ollut lihava, mutta bmi on ollut sellainen, että tulos on "lievästi ylipainoinen". Urheiluopistolla käyty työn puolesta ja siellä kehonkoostumus on aika tarkkaan mitattu. Nyt mittani 192/93 eli vielä vähän ylipainoinen. Tavoitepaino 85-88kg. Uskon saavuttavani sen vuoden loppuun mennessä. Syön myös terveellisemmin.
Uskoisin, että mulla on oikeus vaatia naiseltakin hoikkaa kroppaa hyvän ja mukavan luonteen lisäksi. Ja kuten sanottu, naisellakin on oikeus vaatia hyväkroppaista miestä jos vaan itse on hyväkroppainen."Lihava nainen, joka vaatii lihaksikasta/timmiä miestä on vitsi."
Hemmetin hyvä että sulla on myös mukava luonne, sovitte sitten hyvin yhteen mukavaluonteisen naisen kanssa.
Jälleen yksi todiste lisää siihen että ylipitkät miehet ovat älyllisesti heikkoja. - SoliterniuM1977
8887 kirjoitti:
"Lihava nainen, joka vaatii lihaksikasta/timmiä miestä on vitsi."
Hemmetin hyvä että sulla on myös mukava luonne, sovitte sitten hyvin yhteen mukavaluonteisen naisen kanssa.
Jälleen yksi todiste lisää siihen että ylipitkät miehet ovat älyllisesti heikkoja.Ok. Eli ei saisi omata mielipiteitä. Minusta se vaan on hassua, jos lihava nainen vaatii mieheltä urheilullisuutta. Epäreiluakin se on. Eikä tämä mielipide kerro mitään siitä, miten kohtelen ylipainoisia ihmisiä elämässäni. Hyviä tyyppejä, en vaan kelpuuttaisi parisuhteeseen.
Eipä toisen ihmisen älykkyyden pilkkaaminenkaan osoita kovinkaan suurta älyllistä vahvuutta.
Sinkkunaisille vai ylipäänsä naisille yli 40 veee?
Mut jos ei halua näyttää Heidille, kun sattuu näyttää Johannalle?- SoliterniuM1977
Olisi kansallisen terveyden kannalta hyvä, jos kaikki ihmiset alkaisivat huolehtimaan kroppansa kunnosta. Parisuhteet paranisivat, kun plösöt kumppanit hoikistuisivat ja mahdollisesti seksuaalinen elämä paranisi tämän myötä. Unohtamatta muutakin hyvinvointia.
Sinkkujen kohdalla syntyisi pareja enemmän, koska ihmiset pitäisivät toisiaan viehättävinä. Saataisi varmasti syntyvyyskin nousuun taas.
Kun kansallinen hyvinvointi lisääntyisi, vähentyisivät myös terveydenhuoltokustannukset.
Positiivisia vaikutuksia siis kaikenkaikkiaan. Ei kun kuntoilemaan! SoliterniuM1977 kirjoitti:
Olisi kansallisen terveyden kannalta hyvä, jos kaikki ihmiset alkaisivat huolehtimaan kroppansa kunnosta. Parisuhteet paranisivat, kun plösöt kumppanit hoikistuisivat ja mahdollisesti seksuaalinen elämä paranisi tämän myötä. Unohtamatta muutakin hyvinvointia.
Sinkkujen kohdalla syntyisi pareja enemmän, koska ihmiset pitäisivät toisiaan viehättävinä. Saataisi varmasti syntyvyyskin nousuun taas.
Kun kansallinen hyvinvointi lisääntyisi, vähentyisivät myös terveydenhuoltokustannukset.
Positiivisia vaikutuksia siis kaikenkaikkiaan. Ei kun kuntoilemaan!Niin, tottakai. Mutta sitten pitäisi myös osata boikotoida mainosmiesten myyntiä edistäviä tuotteita. Terveysruokaa, jossa luvataan ihan ihmeitä, tyhjäksi prosessoitua höttöä...ihme diettejä, ihme lupauksia. Ihme sitä ihme tätä.
Kevytruokaa ja aliravitsemusta jne. :)
Joo, ei se huono asia ole harrastaa liikuntaa ja miettiä mitä syö, komppaan. Minulle liikunta on enemmänkin tanssimista, mutta se on mun tapani ja sopii mulle.
Kyllä näin juuri. Eihän tuo multakaan vaadi kuin pari pientä operaatiota. Lantion luut, jotka ovat leveämmällä kuin Heidillä sahataan muotoonsa, kapeammaksi ja jalkoihin lisätään kymmenen senttiä pituutta. Siinä se, täytyy toivoa, että lantiota sahatessa menee kätevästi myös osa pakaroiden pyöreyttä, niin sitten ollaan samassa :)
- 12121212121212
Ihme juttu että ketjua lukevat miehet tajuavat pointin, kun taas naiset eivät osaa keskustella muusta kuin pituuksista ym geneettisistä seikoista.
Eikö ole itsestään selvää että tässä on kyse siitä missä kunnossa olisi hyvä olla?
Oletko sinä yhtä hyvässä fyysisessä kunnossa kuin artikkelin nainen? 12121212121212 kirjoitti:
Ihme juttu että ketjua lukevat miehet tajuavat pointin, kun taas naiset eivät osaa keskustella muusta kuin pituuksista ym geneettisistä seikoista.
Eikö ole itsestään selvää että tässä on kyse siitä missä kunnossa olisi hyvä olla?
Oletko sinä yhtä hyvässä fyysisessä kunnossa kuin artikkelin nainen?En varmaankaan ole yhtä hyvässä kunnossa kuin lapseton entinen yleisurheilukuuluisuus:) En ole huonossakaan kunnossa. Viitisen kertaa viikossa soutelen soutulaitteella raskaimmalla teholla, kun katson telkkaria, noin tunnin verran. Ja vatsalihaksiakin teen suunnilleen vartin 5 x viikossa. Harrastan paljon hyötyliikuntaa, kävelen kaikki alle kolmen kilometrin kauppa- ym-matkat, Oletko joku fitness-guru? Voitkin sitten neuvoa, kun olen jumittunut tähän leveliin, mitä seuraavaksi? https://www.youtube.com/watch?v=nWZkRFWsxBM
Enempää aikaa mulla ei ole hoitaa kuntoani. Ton teen siksi, kun olen niin wanha :) Ettei rollaattori sentään huomenna kutsu..- dfdsfsd
Oletko sinä yhtä hyvässä fyysisessä kunnossa kuin artikkelin nainen?Eipä sekoiteta fyysistä kuntoa ja kehon ulkonäköä, tukevampi voi olla hyvässä kunnossa myös.
- stadilainen60luku
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En varmaankaan ole yhtä hyvässä kunnossa kuin lapseton entinen yleisurheilukuuluisuus:) En ole huonossakaan kunnossa. Viitisen kertaa viikossa soutelen soutulaitteella raskaimmalla teholla, kun katson telkkaria, noin tunnin verran. Ja vatsalihaksiakin teen suunnilleen vartin 5 x viikossa. Harrastan paljon hyötyliikuntaa, kävelen kaikki alle kolmen kilometrin kauppa- ym-matkat, Oletko joku fitness-guru? Voitkin sitten neuvoa, kun olen jumittunut tähän leveliin, mitä seuraavaksi? https://www.youtube.com/watch?v=nWZkRFWsxBM
Enempää aikaa mulla ei ole hoitaa kuntoani. Ton teen siksi, kun olen niin wanha :) Ettei rollaattori sentään huomenna kutsu..Ei tarvitse rehkiä kuntosalilla ym.
Kävely, hyötyliikunta ja mitä suuhunsa tunkee. Minä näytin samalta kuin Heidi mustassa hamosessa vain rinnat ja ikää yli 10 vuotta enemmän. dfdsfsd kirjoitti:
Eipä sekoiteta fyysistä kuntoa ja kehon ulkonäköä, tukevampi voi olla hyvässä kunnossa myös.
En itse asiassa pidä itseäni tukevampana kuin Heidi. BMi on joku 21. Ollaan vaan eri mittaisia ja eri mallisia. Minulla leveämpi lantio ja leveämmät hartiat ja kapeampi vyötärö ja pituutta reippaasti vähemmän. Hän on myös siroluisempi. ja toki varmaan hyväkuntoisempi, tietysti. Uskon, että hän pitää kuntoansa yllä monilla tavoin ja lähtökunto on hyvä. Itse olin nuorena luonnostaan hoikka, nyt pitää vähän tehdä jotain, että paino pysyy nuoruuden painossa ja ennen kaikkea kunto samana. Tai mulla on varmaan nyt parempi kunto kuin nuorena:)
stadilainen60luku kirjoitti:
Ei tarvitse rehkiä kuntosalilla ym.
Kävely, hyötyliikunta ja mitä suuhunsa tunkee. Minä näytin samalta kuin Heidi mustassa hamosessa vain rinnat ja ikää yli 10 vuotta enemmän.Samaa mieltä. En ole käynyt kuntosalilla sitten 90-luvun :D Ja silloinkin se oli vaan satunnaista.
- 12121212121212
En varmaankaan ole yhtä hyvässä kunnossa kuin lapseton entinen yleisurheilukuuluisuus:) En ole huonossakaan kunnossa. Viitisen kertaa viikossa soutelen soutulaitteella raskaimmalla teholla, kun katson telkkaria, noin tunnin verran. Ja vatsalihaksiakin teen suunnilleen vartin 5 x viikossa. Harrastan paljon hyötyliikuntaa, kävelen kaikki alle kolmen kilometrin kauppa- ym-matkat, Oletko joku fitness-guru? Voitkin sitten neuvoa, kun olen jumittunut tähän leveliin, mitä seuraavaksi? https://www.youtube.com/watch?v=nWZkRFWsxBM
Enempää aikaa mulla ei ole hoitaa kuntoani. Ton teen siksi, kun olen niin wanha :) Ettei rollaattori sentään huomenna kutsu..Kuulostaa siltä että treenisi on leppoisaa makoilua.
Korvaa soutulaite raskaammalla panoharjoittelulla, sellaisella että treenaamasi lihasryhmä vaatii n. 24h lepoa harjoittelun jälkeen. Jokainen sarja loppuun asti, jos teet 10 toistoa vikan on oltava sellainen ettei pystyisi enää tekemään yhtä lisää. Telkkari pois.
Juokse menomatkat kauppaan.
Tee vatsalihakset kunnolla, ylös asti. 12121212121212 kirjoitti:
Kuulostaa siltä että treenisi on leppoisaa makoilua.
Korvaa soutulaite raskaammalla panoharjoittelulla, sellaisella että treenaamasi lihasryhmä vaatii n. 24h lepoa harjoittelun jälkeen. Jokainen sarja loppuun asti, jos teet 10 toistoa vikan on oltava sellainen ettei pystyisi enää tekemään yhtä lisää. Telkkari pois.
Tee vatsalihakset kunnolla, ylös asti.Tuossa kyllä joutuu yybeen mies koville, varmaan joutuu turvautumaan viagraan.
Kuulostaa siltä että treenisi on leppoisaa makoilua.
Tee vatsalihakset kunnolla, ylös asti.Hahaha, en todellakaan korvaa soutulaitetta millään, olen rakastunut siihen:) En edes _pano_ harjoittelulla, se on sitten erikseen :P Leffojen katselu siinä soudussa on tärkeintä, koska sitä mä joka tapauksessa teen. Parempi soutaen kai puolet leffasta, kuin sohvalla löhöten:) Katsoisit sinäkin leffoja, vaikka Bressonia, Antonionia tai Tarkovskia ;)
En ole kiinnostunut mistään lihasryhmistä. Mulla on just hyvä kroppa, samat mitat kuin nuorena, en halua mitään timmiyttä lisää. Vyötärönympärys on 65, se on ok mulle.
Toi level 5 on ollut musta hyvä, mutta haluaisin löytää jostain level 6:n, enkä jumittua siihen. Siksi kysyin. Juosta en aio, inhoan juoksemista.
Totta kai teen ne ylös asti, enkä tuolla lailla kuin tuo löysä hemmo videolla, joka jättää puolitiehen :)- 12121212121212
Hahaha, en todellakaan korvaa soutulaitetta millään, olen rakastunut siihen:) En edes _pano_ harjoittelulla, se on sitten erikseen :P Leffojen katselu siinä soudussa on tärkeintä, koska sitä mä joka tapauksessa teen. Parempi soutaen kai puolet leffasta, kuin sohvalla löhöten:) Katsoisit sinäkin leffoja, vaikka Bressonia, Antonionia tai Tarkovskia ;)
En ole kiinnostunut mistään lihasryhmistä. Mulla on just hyvä kroppa, samat mitat kuin nuorena, en halua mitään timmiyttä lisää. Vyötärönympärys on 65, se on ok mulle.
Toi level 5 on ollut musta hyvä, mutta haluaisin löytää jostain level 6:n, enkä jumittua siihen. Siksi kysyin. Juosta en aio, inhoan juoksemista.
Totta kai teen ne ylös asti, enkä tuolla lailla kuin tuo löysä hemmo videolla, joka jättää puolitiehen :)Sinun iässäsi kannattaa treenata raskaammilla painoilla, ehkä vältyt osteoporoosilta ja murtumilta.
"Juosta en aio, inhoan juoksemista."
Kuulostaa tekosyyltä. - 12121212121212
Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa kyllä joutuu yybeen mies koville, varmaan joutuu turvautumaan viagraan.
:D :D :D
Sinun iässäsi kannattaa treenata raskaammilla painoilla, ehkä vältyt osteoporoosilta ja murtumilta.
Kuulostaa tekosyyltä.Mä olen aina inhonnut juoksemista, vastenmielistä puuhaa:( Se mikään tekosyy ole. Mulla on hyvä luusto, ei ole koskaan luut murtuneet ja syön monipuolisesti. Keliakian takia osan vitamiineista ja hivenaineista ym. purkista. En tosiaan aio alkaa käydä kuntosalilla enkä tehdä painoilla mitään. Mä ymmärrän, että jotkut miehet on jumittuneet tuohon lihasmassan kasvattamis-ajatukseen, mutta itseä se ei viehätä, ei miehillä eikä naisilla. Ihannekroppa mun makuun miehellä, (miksei naisellakin) on lyhyen matkan juoksijalla tai pyöräilijällä. Tai soutajalla :) Jos siis urheilijoista puhutaan. En niin välitä kylläkään urheilijoista, epäurheilulliset, hoikat miehet on jees.
Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa kyllä joutuu yybeen mies koville, varmaan joutuu turvautumaan viagraan.
Voi olla joo :D Tähän asti ei ole tarvinnut, mutta toi saattaisi olla jo haastavaa..;)
Sinun iässäsi kannattaa treenata raskaammilla painoilla, ehkä vältyt osteoporoosilta ja murtumilta.
Kuulostaa tekosyyltä.Vielä muuten pitää sen verran huomauttaa tähän että minusta yybeen treeniohjelma on juuri sopiva naiselle jos sillä saa pysymään kropan samanlaisena kuin nuorempana ja vyötärönympäryksen tuossa 65 mitassa. Jos alkaa kiskomaan suuria painoja siinä on vaarana että muuttuu linerimäiseksi salihirmuksi, se ei oikein kaikille naisille sovi...oikeastaan kenellekään naiselle jos/kun sitten tyttömäisyys häviää riskien hartioiden alle.
Harmaaritari kirjoitti:
Vielä muuten pitää sen verran huomauttaa tähän että minusta yybeen treeniohjelma on juuri sopiva naiselle jos sillä saa pysymään kropan samanlaisena kuin nuorempana ja vyötärönympäryksen tuossa 65 mitassa. Jos alkaa kiskomaan suuria painoja siinä on vaarana että muuttuu linerimäiseksi salihirmuksi, se ei oikein kaikille naisille sovi...oikeastaan kenellekään naiselle jos/kun sitten tyttömäisyys häviää riskien hartioiden alle.
Juu, mulla on ihan kunnon hartiat. Saman levyiset kuin lantio. Jos niitä vielä korostaisin olisin pian aika justiina:)
- kkkkk
stadilainen60luku kirjoitti:
Ei tarvitse rehkiä kuntosalilla ym.
Kävely, hyötyliikunta ja mitä suuhunsa tunkee. Minä näytin samalta kuin Heidi mustassa hamosessa vain rinnat ja ikää yli 10 vuotta enemmän.mustassa hamosessa vain rinnat?
Juu, mulla on ihan kunnon hartiat. Saman levyiset kuin lantio. Jos niitä vielä korostaisin olisin pian aika justiina:)
"Juu, mulla on ihan kunnon hartiat. Saman levyiset kuin lantio. Jos niitä vielä korostaisin olisin pian aika justiina:)"
Ei v.ttu näitä juttuja. Et taida edes tietää miltä nainen näyttää.Ananias kirjoitti:
"Juu, mulla on ihan kunnon hartiat. Saman levyiset kuin lantio. Jos niitä vielä korostaisin olisin pian aika justiina:)"
Ei v.ttu näitä juttuja. Et taida edes tietää miltä nainen näyttää.Mulleko toi oli? Joo, hartiat on tosiaan lantion levyiset, vyötärö sitten kapoisempi, sen 65 cm. Niin? Olikos toi nyt sitten epänaisellista? Valitan.. Hartioistani kyllä tykkään, koska jos ne olisi kapeammat olisin aika päärynä..
Mulleko toi oli? Joo, hartiat on tosiaan lantion levyiset, vyötärö sitten kapoisempi, sen 65 cm. Niin? Olikos toi nyt sitten epänaisellista? Valitan.. Hartioistani kyllä tykkään, koska jos ne olisi kapeammat olisin aika päärynä..
Päärynävartaloksihan sanotaan vartaloa jossa perse on leveämpi kuin rintakehä.
- 12121212121212
Harmaaritari kirjoitti:
Vielä muuten pitää sen verran huomauttaa tähän että minusta yybeen treeniohjelma on juuri sopiva naiselle jos sillä saa pysymään kropan samanlaisena kuin nuorempana ja vyötärönympäryksen tuossa 65 mitassa. Jos alkaa kiskomaan suuria painoja siinä on vaarana että muuttuu linerimäiseksi salihirmuksi, se ei oikein kaikille naisille sovi...oikeastaan kenellekään naiselle jos/kun sitten tyttömäisyys häviää riskien hartioiden alle.
Aika kovaa saa treenata ennen kuin lihaksia on liikaa - ja kun treeniä vähentää, lihakset katoavat nopeasti.
Miehellekin on kova urakka jos haluaa näyttää "isommalta" treenin avulla. Ananias kirjoitti:
Päärynävartaloksihan sanotaan vartaloa jossa perse on leveämpi kuin rintakehä.
Usein silloin on myös hartiat kapeammat.. Huoh..
Aika kovaa saa treenata ennen kuin lihaksia on liikaa - ja kun treeniä vähentää, lihakset katoavat nopeasti.
Miehellekin on kova urakka jos haluaa näyttää "isommalta" treenin avulla.Mun lihakset on mulle ok, en niitä halua muokata sen enempää kuin mitä muokkaantuu tällä liikunnalla. En pidä lihaksista. Tai no, taitoluistelijanaisen lihakset on usein nätit, mutta en sitäkään tavoittele.
Usein silloin on myös hartiat kapeammat.. Huoh..
Obelixilla on samanlainen vartalo.
https://gamebooks.org/scans/Asterix/asterix_to_the_rescue_obelix_card.jpg
Näyttää päärynältä.Ananias kirjoitti:
Obelixilla on samanlainen vartalo.
https://gamebooks.org/scans/Asterix/asterix_to_the_rescue_obelix_card.jpg
Näyttää päärynältä.Öö, tarkoitat siis omenalta.
Öö, tarkoitat siis omenalta.
Sinun vyötärölläsi hän näyttäisi päärynältä.
- EiYläRajaa
Itse pidän pulleista, vähintään 100 kg naisista. Lihaa ja rasvaa pitää olla luiden ympärillä reilusti. Mitä paksumpi eukko, sen parempi.
Anorektiset luuperseet ovat niin surkean näköistä katseltavaa.- hoikkammmm
Johtuu siitä että oot itsekin pullea 100kg.
pullea 100kg nainen on sitten kiihottavaa ei surkean näköistä? miksi ei ole sitten mukana miss suomi kisoissa? - etkeyktkwkkykwykwe
hoikkammmm kirjoitti:
Johtuu siitä että oot itsekin pullea 100kg.
pullea 100kg nainen on sitten kiihottavaa ei surkean näköistä? miksi ei ole sitten mukana miss suomi kisoissa?Jotkut missikisat ovat aika huono esimerkki kiihottavista naisista.
- rrrtiu
etkeyktkwkkykwykwe kirjoitti:
Jotkut missikisat ovat aika huono esimerkki kiihottavista naisista.
Näinkö on :) useimmat tykkää harvat ei.
- EdesUnissa
etkeyktkwkkykwykwe kirjoitti:
Jotkut missikisat ovat aika huono esimerkki kiihottavista naisista.
Ei kai se missien ulkonäköpuutteesta johdu. Olen joskus itsekin miettinyt miksen näe missejä seksyinä. Luulen että se on ikä-kysymys. Missithän on vissiin aika nuoria, sellaisia parikymppisiä ? Useat niistä seksiintyy kun ikää tulee 25 ja muuttuvat naisellisemmiksi.
- vvvccxxxxxxxxx
EdesUnissa kirjoitti:
Ei kai se missien ulkonäköpuutteesta johdu. Olen joskus itsekin miettinyt miksen näe missejä seksyinä. Luulen että se on ikä-kysymys. Missithän on vissiin aika nuoria, sellaisia parikymppisiä ? Useat niistä seksiintyy kun ikää tulee 25 ja muuttuvat naisellisemmiksi.
Pääasiassa entiset missit ovatkin paremman näköisiä vanhempana kuin "kilpaillessaan".
- plop
vvvccxxxxxxxxx kirjoitti:
Pääasiassa entiset missit ovatkin paremman näköisiä vanhempana kuin "kilpaillessaan".
Joopajoo
- MitäTurhiaTavotteita
Ei tarvi tavoitella. Miehen töissä sihteerit vaihtuu ja vaihtuu. Nuoria ja hyväkroppaisia joita muistaa kehua päivittäin.
- muttatämän
muijan ex mies jätti hänet, koska maho lehmä ei pystynyt saamaan lapsia. Eli ei ole hedelmällinen nainen.
- noinmeni
Totta. Panna voi vaikka mitenkä mutta nuo geenit ei lisäänny.
- SöinYhden
munkin tuosta hyvästä. Hyvää oli. Kerran täällä vain eletään.
- tätsy44
Tässä on asenne kohdallaan. Taidanpas minäkin. Eipä mun suupielirasvojen valumisella ole sen suurempaa merkitystä onko Heidillä millanen roppa vai ei. 😉
En ole keski-ikää lähestyvä nainen, mutta kyllä minulla varmaan on kiinteämpi takamus kuin Heidillä
- miestenpeppufani
Miehellä kuuluukin olla pieni ja kiinteä takamus. Miehelle ei luonnostaan kerry rasvaa takapuoleen eikä takapuoli ole siis kovin muodokas. Miehellä kuuluisi olla naista pienempi pylly, jos kokoero ei muuten ole huomattava. Tietysti iso mies, pieni nainen -yhdistelmässä se ei onnistu.
Nyt on pakko heittää epäilyksen varjo kommenttisi ylle.
Olet joskus laittanut palstalle kuvan masustasi, ja sen perusteella sun rasvaprosentti on väkisin 15 prosentin luokkaa tai yli (sixpacki ei erotu mitenkään selkeästi).
Heidillä on alempi rasvaprosentti (lihakset piirtyy selkeämmin), lisäksi kyseessä on ihan oikea entinen huippu-urheilija.
Ne mustikkatassut...- pienivinkkaus
Ananias kirjoitti:
Nyt on pakko heittää epäilyksen varjo kommenttisi ylle.
Olet joskus laittanut palstalle kuvan masustasi, ja sen perusteella sun rasvaprosentti on väkisin 15 prosentin luokkaa tai yli (sixpacki ei erotu mitenkään selkeästi).
Heidillä on alempi rasvaprosentti (lihakset piirtyy selkeämmin), lisäksi kyseessä on ihan oikea entinen huippu-urheilija.
Ne mustikkatassut...Normimiehellä paino kertyy mahaan, kun taas naisella perseeseen. Paljon on olemassa isomahaisia, mutta pienipyllyisiä miehiä, naisia taas harvemmin niin päin. En tarkoita, että pujottelijalla olisi iso maha, mutta pieni pylly hänellä voi olla.
pienivinkkaus kirjoitti:
Normimiehellä paino kertyy mahaan, kun taas naisella perseeseen. Paljon on olemassa isomahaisia, mutta pienipyllyisiä miehiä, naisia taas harvemmin niin päin. En tarkoita, että pujottelijalla olisi iso maha, mutta pieni pylly hänellä voi olla.
Minä olen nähnyt pujottelijan mahan ja Heidin pyllyn, siis ne ruumiinosat joissa kummallakin on rasva tiukimmassa.
Heidillä on alempi rasvaprosentti, lisäksi hän on entinen huippu-urheilija joka pitää edelleen fysiikastaan huolen.- miestenpeppufani
Ananias kirjoitti:
Minä olen nähnyt pujottelijan mahan ja Heidin pyllyn, siis ne ruumiinosat joissa kummallakin on rasva tiukimmassa.
Heidillä on alempi rasvaprosentti, lisäksi hän on entinen huippu-urheilija joka pitää edelleen fysiikastaan huolen.Miehen ja naisen pyllyt ovat muutenkin eri mallia, joten vaikea silmämääräisesti vertailla kahta pienipyllystä, miestä ja naista, mutta voihan pujottelija postata meille paremman pyllykuvan, kuin edellinen oli. Eli seisomassa ja takaapäin. hänhän on absolutisti ja kova liikkumaan, niin odotuksia kyllä on :)
miestenpeppufani kirjoitti:
Miehen ja naisen pyllyt ovat muutenkin eri mallia, joten vaikea silmämääräisesti vertailla kahta pienipyllystä, miestä ja naista, mutta voihan pujottelija postata meille paremman pyllykuvan, kuin edellinen oli. Eli seisomassa ja takaapäin. hänhän on absolutisti ja kova liikkumaan, niin odotuksia kyllä on :)
Pujottelija on liikunnallinen, Heidi Suomi on kymmenen vuotta nuorempi ja entinen huippu-urheilija joka näkyy olevan edelleen kovassa kunnossa. Edes todennäköisyydet ei puolla Pujista, ikävä kyllä.
- miestenpeppufani
Ananias kirjoitti:
Pujottelija on liikunnallinen, Heidi Suomi on kymmenen vuotta nuorempi ja entinen huippu-urheilija joka näkyy olevan edelleen kovassa kunnossa. Edes todennäköisyydet ei puolla Pujista, ikävä kyllä.
Hetkinen, onko pujottelijan ikä tullut jossain ilmi? Kasvokuvassa hän ainakin näytti kolmekymppiseltä komistukselta.
Hetkinen, onko pujottelijan ikä tullut jossain ilmi? Kasvokuvassa hän ainakin näytti kolmekymppiseltä komistukselta.
Kyllähän tuo on moneen otteeseen mainittu yli viisikymppiseksi.
- miestenpeppufani
Ananias kirjoitti:
Kyllähän tuo on moneen otteeseen mainittu yli viisikymppiseksi.
Oho, olipas nuorekas, pitkä ja hoikka siinä netti-deittikuvassaan :) Hyvin säilynyt. Ilmankos on niin tasapainoinen ja mukava. Se elämänkokemus.
Oho, olipas nuorekas, pitkä ja hoikka siinä netti-deittikuvassaan :) Hyvin säilynyt. Ilmankos on niin tasapainoinen ja mukava. Se elämänkokemus.
Pujishan on etsinyt vuosikausia naista treffeistä ja vähän täältäkin.
Ilahduta miestä ja laita sähköpostia, ehkä löytyy kummallekin se elämän suurin rakkaus. Ei ole mitään syytä miettiä, nyt on aika toimia.miestenpeppufani kirjoitti:
Kiitoksia kehuista. Itseasiassa olen todellisuudessa vielä tasapainoisempi, täällä iskee joskus Ville Vallaton vaihe päällensä.
Laitan ehkä joskus paremman peppukuvan (taas se iski)Ananias kirjoitti:
Pujishan on etsinyt vuosikausia naista treffeistä ja vähän täältäkin.
Ilahduta miestä ja laita sähköpostia, ehkä löytyy kummallekin se elämän suurin rakkaus. Ei ole mitään syytä miettiä, nyt on aika toimia.En ole tosissani etsinyt treffeistä naista, hyviä keskusteluja on kyllä ollut
- paino.tasapaino
Hoikkuus antaa nuorekkaamman vaikutelman koska moni tuon ikäinen on jo pöhöttynyt ja punainen.
pujotteIija kirjoitti:
En ole tosissani etsinyt treffeistä naista, hyviä keskusteluja on kyllä ollut
Okei, olen sitten tullkinnut väärin kaikki ne jutut mitä sinusta lukee sinun ja muiden kirjoittamana.
Et sitten haekaan parisuhdetta, etkä ole koskaan hakenutkaan?- pujis-fani
Ananias kirjoitti:
Okei, olen sitten tullkinnut väärin kaikki ne jutut mitä sinusta lukee sinun ja muiden kirjoittamana.
Et sitten haekaan parisuhdetta, etkä ole koskaan hakenutkaan?Ei tuon ikäiset enää hae, ovat tottuneet ja mieltyneet sinkkuuteen.
Ananias kirjoitti:
Et sitten haekaan parisuhdetta, etkä ole koskaan hakenutkaan?No en sinkut palstaltakaan ole tosissani parisuhdetta hakenut, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin joutuu palstanaisen viettelemäksi
pujis-fani kirjoitti:
Ei tuon ikäiset enää hae, ovat tottuneet ja mieltyneet sinkkuuteen.
Noinhan se taitaa olla
pujotteIija kirjoitti:
No en sinkut palstaltakaan ole tosissani parisuhdetta hakenut, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin joutuu palstanaisen viettelemäksi
Trollit on pitäneet huolen siitä ettei tänne tule viettelijänaisia.
- herratrollille
Ananias kirjoitti:
Trollit on pitäneet huolen siitä ettei tänne tule viettelijänaisia.
Peukku sulle itsekritiikistä:)
herratrollille kirjoitti:
Peukku sulle itsekritiikistä:)
Joko olisi Tranzzy-Anzzylla ruoka-aika, olet taas paiskinut työtä vuorotta hyvän tovin?
- herratrollille
Ananias kirjoitti:
Joko olisi Tranzzy-Anzzylla ruoka-aika, olet taas paiskinut työtä vuorotta hyvän tovin?
Naispuolinen olen, mutta sulle trollaukseen ei nyt ole valitettavasti aikaa, tavataan jos tavataan;) Lähden perjantai-menoihin..
herratrollille kirjoitti:
Naispuolinen olen, mutta sulle trollaukseen ei nyt ole valitettavasti aikaa, tavataan jos tavataan;) Lähden perjantai-menoihin..
Nainen olet, munilla varustettu sellainen.
- lihavihatipunen
paino.tasapaino kirjoitti:
Hoikkuus antaa nuorekkaamman vaikutelman koska moni tuon ikäinen on jo pöhöttynyt ja punainen.
Mä olen ollut kyllä hoikkanakin punainen koska on sellainen iho. Paitsi yhteen aikaan kun en syönyt juuri mitään olin kalpea ja pyörtyilin.
- saliselisali
Ap,lle. Mun parisuhde kaatui kun nainen oli niin jumalattoman innokas käymään salilla että mikään muu asia ei kiinnostanut enää niin paljon kuin oman kehityksen ja painon seuraaminen.
Sitten kun kehitys polki paikallaan mutta paino ei vaan seilas edestakaisin niin kuntoiltiin vielä vähän lisää..Mutta eikös tää oo hyvä asia?
Nyt sulla on mahdollisuus löytää joku paremmin itsellesi sopiva nainen - jonkun, jolla ei ole niin suurta pakkomiellettä vartalon muokkaamisen suhteen.
- 7470
52:een ikävuoteen saakka vaimoni piti itsensä timmissä kunnossa. Aikuisiän tyttövuosien alimpaan, 47 kiloon verrattuna, 35 vuotta ja kaksi synnytystä myöhemmin paino oli 52kg.
Täysin yllättäen iski geneettinen sairaus jonka yhtenä seurauksena lekuri sanoi, että rouvan on saatava peinoa lisää.
Rouva ryhtyi popsimaan täytekeksejä ja kahvipullaa. 58:ssa kilossa oli lekuri tyytyväinen mutta hyvän jatkavuuden laki nosti vaimoni painon 60:een kiloon.
Nyt on taiteillut välillä 58 - 60 kiloa.
Hoikka nainen on minun silmiini hyvän näköinen eikä tuo 60kg ole vielä häiritsevä mutta rajoilla on.
Tietenkään paino ei ole se tärkein tekijä 48 vuotta kestäneen liiton laadun arvioinnissa.
Arvostan hänen huolenpitoa itsestään!- lihavihatipunen
Mikä on vaimosi pituus?
- 7470
lihavihatipunen kirjoitti:
Mikä on vaimosi pituus?
Lyhentynyt 161cm > 159cm:iin. Urheilutausta näkyy vieläkin reisien ja pakaroiden lihaksina.
- lihavihatipunen
7470 kirjoitti:
Lyhentynyt 161cm > 159cm:iin. Urheilutausta näkyy vieläkin reisien ja pakaroiden lihaksina.
OK, itse olen n. 10 cm pidempi ja olin mielestäni liian laiha kun painoin 52 kg. Tosin kroppani on "alapainotteinen" eli kun yläosassa ei ole enää juuri mitään, jalkani olivat mielestäni paksut...
Nytpä olenkin tasaisesti paksu joka puolelta mutta ei sekään hyvä ole 🤔
- Yksinhyväelää
Onko naisen oltava hyväkroppainen jos ei halua miestä ollenkaan? Baareissakaan en enään käy jottei kukaan vaan erehdy kuvittelemaan että siinä on parisuhdetta haeskelemassa oleva epätoivoinen läski. Miehet ovat ihan sairaita ja luulevat itsestään ihan liikoja varsinkin päissään ja vaikka olisi kuinka surkeannäköinen ääliö.
- nytherätkää
Ongelma on että naiset kuvittelevat miesten haluavan tuollaisia ja sitten kiukuttelevat miehille ja pihtaavat kun ovat epävarmoja rehevässä ja oikein pantavassa kropassaan.
Kukaan ei ole tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990