Miksi palstan naiset on sinkkuja?

Kaikysyäsaa

Eikö löydy komeita miehiä teille?

25

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkkunainen

Koska jännäriski.

• 54646654

Pönttö taitaa olla täällä ainoa sinkkunainen.

• No ainakin rekatuista luulisin joo. Mutta kovasti hänen ympärillään kuhisee...miehet kilvan piirittää. 😃👍

Että kuinkahan kauan on sinkku....

• sinkkulauri
        LadyZorro kirjoitti:

No ainakin rekatuista luulisin joo. Mutta kovasti hänen ympärillään kuhisee...miehet kilvan piirittää. 😃👍

Että kuinkahan kauan on sinkku....

Joo sinkkumiesten ympärillä kuhisisi yhtä paljon olisi paljon tyhjää palstatilaa.
        pitäisi perustaa entiset sinkut palsta. Nyt ne joutuu käyttää tätä sinkuille suunnattua palstaa ja nauraa sinkuille. Mutta onhan se parempi aina nähdä muiden ongelmat kuin omansa

• sinkkulauri kirjoitti:

Joo sinkkumiesten ympärillä kuhisisi yhtä paljon olisi paljon tyhjää palstatilaa.
        pitäisi perustaa entiset sinkut palsta. Nyt ne joutuu käyttää tätä sinkuille suunnattua palstaa ja nauraa sinkuille. Mutta onhan se parempi aina nähdä muiden ongelmat kuin omansa

Mjaa, eipä sinkkuus mikään naurunasia ole, ei mua ainakaan naurata. Osa on tyytyväisiä oloonsa ja osa ei.

Lähinnä kai sitä höpisee ihmisten kanssa, kenen kanssa höpinää syntyy, sinkku tai varattu. Yksilö silti.

Yksilön kanssahan tääl jutellaan, ei perheen tai kumppanin voimin.

Jännä kokemus, että joku nauraa toisille olemalla paikalla ja osallistumalla. Vai meinaatko kohdistettuja kommentteja mm. Ätmeihin?

• Sinkkunainen---

Miehet jänniä, ei uskalla.

• aieivai

Eihan suomesta komeita miehiä löydy! Geeniperimä! Sääli tyttölapsia!

• Tuskin sinkkuus siitä, johtuu ettei hyvännäköisiä miehiä löytyisi. Onhan niitä tääkin maa turvoksissa...( tai mulla on huono maku ), mutta pitäs kai muutkin jutut käydä yksiin, kuin vain kuosi? Ja sitten pitäs vielä koittaa tutustuakin niihin ihmisiin...ja uskoa siihen, että se hyvä ihminen löytyy.

Ei se aina ihan helppoa ole, vaatii vaivaa ja joskus jonkinlaisia uhrauksiakin..panostusta.

• trollikka

No ei se siitä komeudesta riipu. Kyllä noita hyvän näköisiä, siis komeita miehiä tuossa liikkuu, ei niistä puutetta ole! Mutt kun pitäisi löytää sellainen mies; joka luonteensa puolesta mulle sopisi.
      En hae mitään playboyta, enkä sekaseksuaalisuuden edustajaa; tai itseään täynnä olevaa karjua.
      Ihan rehellistä suomalaista perusmiestä... omine pienine puutteineen, sillä niitä puutteita on mullakin; ...vaatimattomuuteni päälimmäisenä! =)))

Kyllä sellaisen kainaloisen paikan aina luulis löytyvän... mutt haluan enemmän ...perheen lapsineen; siihen minä tähtään! Eikä mulle riitä edes yksi lapsi...vähintään; kolmesta - puoleentusinaan.
      Ja ex-ukkomiehet eivät juuri uutta lapsilaumaa halua... kiintiöt jo täynnä, teini ikäisten mukulien äitipuoleks en ryhdy...ja omia haaveitani kuoppaa! Mulla on kyllä sisarusteni muksut joita helliä, jos vieraisiin muksuihin mun on tyytyminen.

Niin ett siinä se minun probleema suunnilleen onkin!

• Aloitus oli mun mielestä aika pitkälti puhdasta provosointia.

"Eikö löydy komeita miehiä teille?"
        Johdatteleva kysymys, jossa oletetaan valmiiksi, että naiset haluaa vain komeita miehiä. Siispä voisi päätellä, että aloitus mitä luultavimmin on jonkun "ätmin" tekemä.

• naissinkula
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Aloitus oli mun mielestä aika pitkälti puhdasta provosointia.

"Eikö löydy komeita miehiä teille?"
        Johdatteleva kysymys, jossa oletetaan valmiiksi, että naiset haluaa vain komeita miehiä. Siispä voisi päätellä, että aloitus mitä luultavimmin on jonkun "ätmin" tekemä.

Mitäköhän väliä trollikalla on sille, kuka aloituksen on tehnyt. En itse ainakaan välitä vastatessa, kuka aloittaja on.

• naissinkula kirjoitti:

Mitäköhän väliä trollikalla on sille, kuka aloituksen on tehnyt. En itse ainakaan välitä vastatessa, kuka aloittaja on.

Eihän sillä nyt oikeastaan olekaan väliä kuka on aloittanut, vaan sillä, missä hengessä ja tarkoituksessa aloitus on aloitettu. Tässä tapauksessa näkökulma oli jo valmiiksi pyritty ohjaamaan realismista sivuraiteille. Trollikka korjasi keskustelua realismin suuntaan, mutta mielestäni varsin turhaan. Ei "ätmeille" ihan yhdellä kirjoituksella pysty selittämään, mikä se totuus on, koska heidän alemmuuskompleksinsa on niin syvälle juurtunut.

• Neitinen37

Komeasta en tiedä mutta rikasta ei löydy. Miehet köyhiä ja velkaisia ulosotossa kymmeniä tuhansia. Nykypäivänä mies on rikas jos on muutaman sataa euroa tilillä mutta ei sellaisia miehiä löydy.

• Varmaan on sitten naiset lypsäneet ne tyhjiin. Kun vain pysyy erossa naisista säilyy miehellä terveys ja kunnia sekä rahat, ei ole mitään ongelmaa irrottaa muutamaa tonttua tarvittaessa mihin vaaan. Elämä on muutenkin huoletonta ja helppoa. niin kyllä miehen kannattaa ainakin täällä länsimaissa valita MGTOW-elämäntapa, käyttää rahat itseensä eikä naiseen.

• trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

Varmaan on sitten naiset lypsäneet ne tyhjiin. Kun vain pysyy erossa naisista säilyy miehellä terveys ja kunnia sekä rahat, ei ole mitään ongelmaa irrottaa muutamaa tonttua tarvittaessa mihin vaaan. Elämä on muutenkin huoletonta ja helppoa. niin kyllä miehen kannattaa ainakin täällä länsimaissa valita MGTOW-elämäntapa, käyttää rahat itseensä eikä naiseen.

Niin ja jemmata kaikki rahansa sukanvarteen, ett eläkeikäisenä on mistä ottaa elantonsa.
        Meidän ikäpolvemme tuskin enää ns.kansaeläkettä saa... eikä työeläkettäkään tarpeeks ett sillä toimeen tulisi. Lait kun laaditaan uusiksi... tarpeen vaatiessa.
        Aina vallassa oleva hallitus voi siitä tarpeesta päättää... muutetaanko lakia ...ja miten tehdään jälleen varallisuuden uus jako.
        Kyllä länsimaisen naisen kannattaa ilmeisesti pysyä oman sukunsa sosiaalihuollon piirissä, tasavertaisena jäsenenä... ja siitä tasavertaisuudestaan kannattaa jopa tapella!

• trollikka kirjoitti:

Niin ja jemmata kaikki rahansa sukanvarteen, ett eläkeikäisenä on mistä ottaa elantonsa.
        Meidän ikäpolvemme tuskin enää ns.kansaeläkettä saa... eikä työeläkettäkään tarpeeks ett sillä toimeen tulisi. Lait kun laaditaan uusiksi... tarpeen vaatiessa.
        Aina vallassa oleva hallitus voi siitä tarpeesta päättää... muutetaanko lakia ...ja miten tehdään jälleen varallisuuden uus jako.
        Kyllä länsimaisen naisen kannattaa ilmeisesti pysyä oman sukunsa sosiaalihuollon piirissä, tasavertaisena jäsenenä... ja siitä tasavertaisuudestaan kannattaa jopa tapella!

No noihan se on vähän pakko ajatella. Jokseenkin huvittavaakin ajtella miten "viisaat" huuli pyöreänä miettii kantisten parissa matalaa syntyvyyttä kun taas matut sylkee lapsia solkenaan, olisikohan mitään tekemistä sillä miten itsekukin kokee sen miten taloudellisesti pärjää täällä? Sotien jälkeen teki kantiksetkin lapsia kun oli suunnilleen kaikille töitä, vaikka niilläkään ei rikastunut oli kuitenkin paljon samassa tilanteessa olevia ja nekin uskalsi tehdä lapsia kun oli kuitenkin aika varmat duunipaikat, Nykyään kun ei ole kuin pätkäduuneja niin tahtoo suhteetkin olla sitten pätkäsuhteita, ei niihin kukaan täysijärkinen uskalla lapsia alkaa veivaamaan.

Joo kannattaa tosiaankin ja pitää omista oikeuksistaan huolta sinkun varsinkin, perheelliset helposti alkaa katsomaan että heillä on "oikeus" isompaan siivuun jos jotain jaetaan mutta ei sitä ole pakko hyväksyä.

• gfdgfdgfd
        Harmaaritari kirjoitti:

Varmaan on sitten naiset lypsäneet ne tyhjiin. Kun vain pysyy erossa naisista säilyy miehellä terveys ja kunnia sekä rahat, ei ole mitään ongelmaa irrottaa muutamaa tonttua tarvittaessa mihin vaaan. Elämä on muutenkin huoletonta ja helppoa. niin kyllä miehen kannattaa ainakin täällä länsimaissa valita MGTOW-elämäntapa, käyttää rahat itseensä eikä naiseen.

Tai ottaa nainen joka ei ole rahan perän ja maksaa itsensä, harvinaisia mutta pitäkää kiinni kun löydätte.

• gfdgfdgfd kirjoitti:

Tai ottaa nainen joka ei ole rahan perän ja maksaa itsensä, harvinaisia mutta pitäkää kiinni kun löydätte.

Joo, tottakai semmoinen harvinaisuus kelpaa. lisäksi ei tarvitse olla kuin ennestään lapseton ja tietysti leivontataitoinen :)

• Kaisanoasaa

Varmaan ovat rumia ja haluavat vain top 10 status miehiä.

• Joo, minäkin olen semmoinen Klonkku :D

Mutta ei kun vaan palomies pittää saada!

• misspönttöuuni kirjoitti:

Joo, minäkin olen semmoinen Klonkku :D

Pakko.

• viipurilainenseilori
        misspönttöuuni kirjoitti:

Joo, minäkin olen semmoinen Klonkku :D

Madagaskarin kannibaalien nakkarilta ostin marinoitua
        pönttöklonkkua punaislla karvoilla ja Turunsinapilla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      80
      1896
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1758
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      357
      1617
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1443
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1320
    6. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1310
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      69
      1227
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      63
      1169
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1077
    10. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1045
    Aihe