Laivalle porukka?

Olisiko kiinnostusta lähtee laivalle porukalla ens Lauantaina? Yksin ei oikein huvittais lähtee, ja olisi kiva saada porukka kasaan😊.

83

2493

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin yksin ei kannata todellakaan nuoren miehen koskaan mihinkään laivaristeilyille tai muihinkaan ulkomaan matkoille lähteä, kun kaikki muut ihmiset ajattelisivat helposti siitä kaikkea negatiivista, jos sitä nuori mies olisi yksin reissussa ilman ketään kavereita.

      • NegatiivistaTottakai

        Senpä vuoksi kaikkien kannattakin ottaa oppia DarkFearista ja jäädä neljän seinän sisälle homehtumaan ja ottaa elämänmotoksi "elämä on valmistautumista kuolemaan".


      • DF-fani

        Mutta laivalta voi löytää sellaisen kivan somalihomomiehen kuten sinä ja avata kokonaan uusia ovia elämässä!


      • DF-fani kirjoitti:

        Mutta laivalta voi löytää sellaisen kivan somalihomomiehen kuten sinä ja avata kokonaan uusia ovia elämässä!

        Luuletko vitun paska-aivo, että mä olisin suostunut tai alentunut YKSIN mihinkään laivaristeilylle vittu edes lähtemään saatana!!!!!!!!!!!!!

        Sitä kun ei yksin kannata nuoren miehen lähteä koskaan yhtään mihinkään, vaan pysytellä mieluummin yksin kotona ja käydä korkeintaan töissä ja kaupassa.


      • NegatiivistaTottakai kirjoitti:

        Senpä vuoksi kaikkien kannattakin ottaa oppia DarkFearista ja jäädä neljän seinän sisälle homehtumaan ja ottaa elämänmotoksi "elämä on valmistautumista kuolemaan".

        Onko sulla sitten itselläsi muka parempia ideoita??

        Eipä se ole mukava yksin nuorena miehenä miehinkään lähteä, niin eipä siinä olisi mitään mieltä lähteä yksi johonkin laivaristeilylle tai ulkomaan matkalle ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret olisivat kuitenkin siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.

        Sitten kun yksin ollessa ei olis edes sitä juttuseuraa koko matkan aikana, niin eipä siitä koko matkasta olisi yhtään mitään iloa tai hyötyä. Mieluummin sitä viettäisi sitten senkin ajan yksin kotona tai työpaikalla töiden parissa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Luuletko vitun paska-aivo, että mä olisin suostunut tai alentunut YKSIN mihinkään laivaristeilylle vittu edes lähtemään saatana!!!!!!!!!!!!!

        Sitä kun ei yksin kannata nuoren miehen lähteä koskaan yhtään mihinkään, vaan pysytellä mieluummin yksin kotona ja käydä korkeintaan töissä ja kaupassa.

        Ole sä pelle hiljaa ja istu kotona


      • NegatiivistaTottakai kirjoitti:

        Senpä vuoksi kaikkien kannattakin ottaa oppia DarkFearista ja jäädä neljän seinän sisälle homehtumaan ja ottaa elämänmotoksi "elämä on valmistautumista kuolemaan".

        Ei taida olla elämää kaverilla😂 onnea


      • Aleksei33 kirjoitti:

        Ole sä pelle hiljaa ja istu kotona

        Mä vaan vastasin siinä ihan oikeutetusti tolle vittuilijalle, kun tulee tollaisia perättömiä valheita musta levittelemään saatana.


      • SoliterniuM1977

        Minä teen mielelläni kaikki asiat yksin. Käyn kaupassa yksin, matkustan yksin ja elän yksin. Jos ihmiset ovat niin suvaitsemattomia, että todellakin ajattelevat kaikkea negatiivista niin omapa on häpeänsä. Ei se heidän negatiivinen ajattelunsa hetkauta minua mihinkään suuntaan.

        Yksin on hyvä tehdä kaikki. Ei ole ketään häiritsemässä ja saa tehdä asiat juuri niinkuin itse haluaa.


      • SoliterniuM1977 kirjoitti:

        Minä teen mielelläni kaikki asiat yksin. Käyn kaupassa yksin, matkustan yksin ja elän yksin. Jos ihmiset ovat niin suvaitsemattomia, että todellakin ajattelevat kaikkea negatiivista niin omapa on häpeänsä. Ei se heidän negatiivinen ajattelunsa hetkauta minua mihinkään suuntaan.

        Yksin on hyvä tehdä kaikki. Ei ole ketään häiritsemässä ja saa tehdä asiat juuri niinkuin itse haluaa.

        Kyllä mäkin käyn yksin töissä ja kaupassa, mutta mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille en kyllä suostuisi yksin ikinä lähtemään.

        Olisi se liian noloa kertoa missään olleensa yksin jossakin laivalla tai ulkomaan matkalla ilman ketään kavereita.


      • Kokenutmies-

        Sinun ei kannata mennä yksin edes kauppaan koska olet ätmi. Olen käynyt yksin laivalla ja euroopassa olen matkustellut yksin monena kesänä. Tapasin monia ihastuttavia naisia matkoillani ja hauskaa oli.


      • Kokenutmies- kirjoitti:

        Sinun ei kannata mennä yksin edes kauppaan koska olet ätmi. Olen käynyt yksin laivalla ja euroopassa olen matkustellut yksin monena kesänä. Tapasin monia ihastuttavia naisia matkoillani ja hauskaa oli.

        Mikset mieluummin matkaile niiden kavereiden kanssa??

        Paljon mukavempi se olisi kavereiden kanssa matkustella, kun silloin olisi koko ajan sitä juttuseuraa ja tutut tyypit ympärillä.


      • AnalyysiäTieteenPohjalta
        Aleksei33 kirjoitti:

        Ei taida olla elämää kaverilla😂 onnea

        Aleksei33 vastasi DarkFearille: "Ole sä pelle hiljaa ja istu kotona"

        Näihin vastauksiin ja vastaustekniikkaan on syytä kiinnittää huomiota, sillä tutkimus kertoo, että tuolla tavalla vastaajat ovat tietynlaisia, joiden seuraa on syytä vahvasti karttaa paitsi silloin, jos hakee vaikeuksia elämäänsä. Joten laivaristeilylle hänen kanssaan ei ole syytä missään olosuhteissa viisasta mennä.


      • Kokenutmies-
        DarkFear kirjoitti:

        Mikset mieluummin matkaile niiden kavereiden kanssa??

        Paljon mukavempi se olisi kavereiden kanssa matkustella, kun silloin olisi koko ajan sitä juttuseuraa ja tutut tyypit ympärillä.

        Matkoilla tapaa ihmisiä ja juttuseuraa löytyy ja matkailun idea on nähdä paikkoja ja tavata uusia ihmisiä. Ei kaverit aina voi lähtee reissuun. Sitten kun tutustuu uusiin ihmisiin niin ne voi tulla suomeen matkailemaan, oon majoittanut niitä ja siitähän se kaveruus syntyy.


      • Kokenutmies- kirjoitti:

        Matkoilla tapaa ihmisiä ja juttuseuraa löytyy ja matkailun idea on nähdä paikkoja ja tavata uusia ihmisiä. Ei kaverit aina voi lähtee reissuun. Sitten kun tutustuu uusiin ihmisiin niin ne voi tulla suomeen matkailemaan, oon majoittanut niitä ja siitähän se kaveruus syntyy.

        Aika rohkeasti sä kyllä uskallat sitten luottaa tuntemattomiin ihmisiin ja vielä ulkomaalaisiin, jos noin avoimin mielin uskallat heihin tutustua ja vielä jopa ihan omaan kotiisi heitä tällä majoittamaan.

        Ainakin mut on vaan kasvatettu ihan vanhempien toimestakin niin, ettei tuntemattomiin ihmisiin ja varsinkaan ulkomaalaisiin pidä koskaan luottaa, sillä siinä on enemmän vaan pelkkiä riskejä, kun mitään hyviä puolia.


      • Kokenutmies-
        DarkFear kirjoitti:

        Aika rohkeasti sä kyllä uskallat sitten luottaa tuntemattomiin ihmisiin ja vielä ulkomaalaisiin, jos noin avoimin mielin uskallat heihin tutustua ja vielä jopa ihan omaan kotiisi heitä tällä majoittamaan.

        Ainakin mut on vaan kasvatettu ihan vanhempien toimestakin niin, ettei tuntemattomiin ihmisiin ja varsinkaan ulkomaalaisiin pidä koskaan luottaa, sillä siinä on enemmän vaan pelkkiä riskejä, kun mitään hyviä puolia.

        On suomessakkin ulkomaalaisia. Naapurissa niitä ihan asuu. Ulkolaiset naiset on tosi mukavia.


      • Kokenutmies- kirjoitti:

        On suomessakkin ulkomaalaisia. Naapurissa niitä ihan asuu. Ulkolaiset naiset on tosi mukavia.

        On toki, mutta mut nyt on vaan kasvatettu niin, että ulkomaalaisten kanssa ei kannattaisi olla turhaan tekemisissä, eikä muidenkaan tuntemattomien ja ulkopuolisten ihmisten kanssa.


      • Kokenutmies-
        DarkFear kirjoitti:

        On toki, mutta mut nyt on vaan kasvatettu niin, että ulkomaalaisten kanssa ei kannattaisi olla turhaan tekemisissä, eikä muidenkaan tuntemattomien ja ulkopuolisten ihmisten kanssa.

        No irakilaisiin ei kannata luottaa, eikä venäläisiin tai syyrialaisiin mutta vaikka sakalaisiin. sveitsiläisiin tai virolaisiin naisiin voi luottaa.


      • Iltapsykologi
        DarkFear kirjoitti:

        On toki, mutta mut nyt on vaan kasvatettu niin, että ulkomaalaisten kanssa ei kannattaisi olla turhaan tekemisissä, eikä muidenkaan tuntemattomien ja ulkopuolisten ihmisten kanssa.

        Sen huomaa miten sut on kasvatettu, senpä takia oletkin mieluummin tekemisissä esim periksen satuhahmojen kanssa kun ne ei voi tehdä sulle mitään pahaa :D


      • vai.tällaista.nyt
        DarkFear kirjoitti:

        On toki, mutta mut nyt on vaan kasvatettu niin, että ulkomaalaisten kanssa ei kannattaisi olla turhaan tekemisissä, eikä muidenkaan tuntemattomien ja ulkopuolisten ihmisten kanssa.

        Kappas vain, "suvaitsevaisen eurooppalaisen miehen" trollihahmolle on nyt käsikirjoitettu uusi jankutus kasvatuksesta ja suhteesta ulkomaalaisiin, ja tätä saamme jatkossa kuulla koko ajan.


      • vai.tällaista.nyt kirjoitti:

        Kappas vain, "suvaitsevaisen eurooppalaisen miehen" trollihahmolle on nyt käsikirjoitettu uusi jankutus kasvatuksesta ja suhteesta ulkomaalaisiin, ja tätä saamme jatkossa kuulla koko ajan.

        Enkä mä ole mikään trollihahmo ja edelleenkin mä olen se suvaitsevainen EUROOPPALAINEN MIES.

        Ei kai se mun vika ole, jos mulle on näin vanhempien toimesta opetettu, vai onko muka??


      • yhhbbbxbxxx
        DarkFear kirjoitti:

        Enkä mä ole mikään trollihahmo ja edelleenkin mä olen se suvaitsevainen EUROOPPALAINEN MIES.

        Ei kai se mun vika ole, jos mulle on näin vanhempien toimesta opetettu, vai onko muka??

        DarkFearin kirjoittaja on vaihtunut. Kirjoitustyyli on erilainen kuin ennen.


      • Df.vain.mukaan
        DF-fani kirjoitti:

        Mutta laivalta voi löytää sellaisen kivan somalihomomiehen kuten sinä ja avata kokonaan uusia ovia elämässä!

        No DarkRetardihan se kannattaa ottaa kamuksi & siipimieheksi laivalle. Sillä kun sitä onkin kattava kokemus risteilystä, erityisesti HEL - TAL -väliltä. Sehän melkein asuu siellä laivassa, kun käy kahden viikon välein Tallinassa Dr. Rolf Nordströmin KaljuPajalla asennuttamassa uudet munakarvat kaljuunsa. Ja samalla siinä kun se keinuu itämeren aalloilla, niin sen Upseeri & Herrasmiehensä, Ltn. Youssuf keinuu Darkkiksen takaluukun päällä. Joo, ota vain se Ässburger-kehari mukaan sinne laivalle niin on varasti unohtumaton reissu. Mutta pidä pyrstösi kokoajan seinään päin äläkä nouki maasta mitään, nuo Darkkisen kamut on "vähän" hintahtavaa porukkaa ja jos ei varuillaan niin se voi mennä perseneitsyys sillä reissulla.


      • yhhbbbxbxxx kirjoitti:

        DarkFearin kirjoittaja on vaihtunut. Kirjoitustyyli on erilainen kuin ennen.

        Mitä vaihtunut?? Samalla tavalla mä tässä kirjoitan kun aina ennenkin.


      • Darkkianalyysi
        yhhbbbxbxxx kirjoitti:

        DarkFearin kirjoittaja on vaihtunut. Kirjoitustyyli on erilainen kuin ennen.

        Voi olla. Toinen selitys on että lääkkeitään on vaihdettu.


      • tääselkeä

        Ihan noin se kylla on. Mutta tama asia ei koske vain naita mainitsemiasi nuoria miehia, vaan ihan kaikenikaisia miehia se koskee. Ajattele nyt vaikka tapausta jossa joku vanha aija menisi yksin baarikiertueelle ja nimenomaan juhlapyhina kuten vaikkapa juhannusaattona.


      • Iltapsykologi kirjoitti:

        Sen huomaa miten sut on kasvatettu, senpä takia oletkin mieluummin tekemisissä esim periksen satuhahmojen kanssa kun ne ei voi tehdä sulle mitään pahaa :D

        Ei tällä ole mitään Periksen satuhahmoja, vaan ihan oikeita ja todellisia palstalaisia, joita oon itsekin usein nähnyt tuolla normielämässä.

        Vastahan eilenkin Peris kertoi nähneensä Bicky Royal-miehen Turussa Orikedon Shellillä syömässä.


    • Vai vielä laivalle.

      En lähde.
      En muista enää niitä solmuja.

      • Puhutko nopeusyksiköstä (merimailia tunnissa) vai ihan konkreettisesta solmujen tekemisestä?


      • misspönttöuuni
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Puhutko nopeusyksiköstä (merimailia tunnissa) vai ihan konkreettisesta solmujen tekemisestä?

        Jälkimmäisestä.


    • Hitto miten negatiivistä porukkaa

      • No kyllä tällä porukalla on niin navigaatiot hukassa, että itsesuojeluvaisto jo sannoo, ettei pidä.
        Sakki ois Rion aluevesillä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kyllä tällä porukalla on niin navigaatiot hukassa, että itsesuojeluvaisto jo sannoo, ettei pidä.
        Sakki ois Rion aluevesillä.

        Siellä kuumat sambarytmit villitsis pönttiksen:

        https://www.youtube.com/watch?v=uPgmXAOk6us

        pitäs varmaan sitoo mastoon kiinni ettei putoo veneestä :D


    • PandoraSBox

      Darkkiksen risteilyt ovat palstaklassikko, jota muistellaan vielä näin kymmenen vuoden kuluttua.
      Onnistuit raottamaan Pandoran lipasta, saa nähdä mitä sieltä hyökyy.

      • Näin.on

        Itsepä meni naimaan somalimiehen kanssa siellä. Vähemmästäkin saa klassikon aikaiseksi.


    • Hitto, tulikin mieleen että voisikin lähteä risteilylle. Vekarat äidillään ja kesäkin on. Vittuako kotona käkin. Yksin kylläkin kuljen.

      • Mitä mieltä sinne yksin on lähteä?? Ota mieluumin kaverit mukaan, niin silloin se matka on aina mukavempi ja onnistuneempi.


      • Elkfosö
        DarkFear kirjoitti:

        Mitä mieltä sinne yksin on lähteä?? Ota mieluumin kaverit mukaan, niin silloin se matka on aina mukavempi ja onnistuneempi.

        Koska sinä saat ekan kaverin? Siis oikean ihmisen, ei mitään palstan mielikuvitusmakea a la peris.


      • Elkfosö kirjoitti:

        Koska sinä saat ekan kaverin? Siis oikean ihmisen, ei mitään palstan mielikuvitusmakea a la peris.

        No eipä sitä tollaisiin asioihin pysty itse koskaan mitenkään vaikuttamaan. Onneksi on kuitenkin joitakin hyviä tuttuja tällä palstalla, kuten vaikka mm. Penetrators MC:n miehet, Timppa yms.


    • Kokenutmies-

      Nää ruotsin laivat on todella surkeita paikkoja. Ei siellä muuta tehdä kun juopotella. Yhden risteilyn hinnalla pääsee jo moniin euroopan kaupunkeihin kuten prahaan taibarceloonaan.

      • puskista

        Suurella äijä porukalla Prahaan Tai Barcelonaan... älkää naurattako. Kyllä on turvallisempaa teidän seilata Ruotsin ja Suomen välillä... suvaitsevaisuus kun pohjoismaissa käsittääkseni on suurempi mitä muualla euroopassa. Ehkä Hollantiin herrojen kannattais korkeintaan tutustua.


      • puskista kirjoitti:

        Suurella äijä porukalla Prahaan Tai Barcelonaan... älkää naurattako. Kyllä on turvallisempaa teidän seilata Ruotsin ja Suomen välillä... suvaitsevaisuus kun pohjoismaissa käsittääkseni on suurempi mitä muualla euroopassa. Ehkä Hollantiin herrojen kannattais korkeintaan tutustua.

        Kyllä tälle porukalle riittää ihan kahden tunnin sisävesiristeily, sekin oppaan kanssa.


    • Haluan vaan naisia, joten ei kiitos

    • Ei kenenkään palstalaisen kanssa kannata kylmiltään lähteä millekkään laivareissulle ellei ole tutustunut heihin jollain tavalla henkilökohtaisemmin. Muuten ei voi koskaan tietää, mitä olisi odotettavissa. Että sori vaan jos jo latasitte suuretkin odotukset tälle nyt.

      • Riisukaa pelastusliivit.

        Matka peruttu.

        (merkitään pöytäkirjaan, lokikirjaan)


      • trollikka
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Riisukaa pelastusliivit.

        Matka peruttu.

        (merkitään pöytäkirjaan, lokikirjaan)

        Ahaa, toimit populaation oppaana ilmeisesti. Saatkos sä nämä opetuslapsesi järjestykseen ihan pelkällä ilmoituksella? Kovin innoissaan tuntuvat välillä olevan... eivät ihan normaalin oloisilta murehtivilta/happamilta äijän köriläiltä aina kuullosta, sun seurassasi.

        Mulla hiukset lähes kuivuneet... pääsen minäkin nukkumaan.
        Hyvää yötä!


      • trollikka kirjoitti:

        Ahaa, toimit populaation oppaana ilmeisesti. Saatkos sä nämä opetuslapsesi järjestykseen ihan pelkällä ilmoituksella? Kovin innoissaan tuntuvat välillä olevan... eivät ihan normaalin oloisilta murehtivilta/happamilta äijän köriläiltä aina kuullosta, sun seurassasi.

        Mulla hiukset lähes kuivuneet... pääsen minäkin nukkumaan.
        Hyvää yötä!

        Eihän ne ketään usko, mutta välillä on hyvä edes yrittää pitää järjestystä yllä :)

        Minä luulen, että sinä ja minä olemme ainoat sinkkunaiset näiden keskellä, sun pitää auttaa minua välillä, että miesjoukon riviinjärjestyminen onnistuu.

        Jos naiset eivät näistä(kään) huolehtisi, olisi ylin paidannappi auki ja joku istuisi jo pelastusveneessä.

        (hymyä)

        Hyvää yötä sinnekin! (mie kuivatan tukan vielä tuolla hurisijalla, taidan letittää yöksi niin saan aamulla brassikikkarat niin kuin nyt jalishenkeen sitten),

        Pysytään pinnalla.. :)


      • trollikka kirjoitti:

        Ahaa, toimit populaation oppaana ilmeisesti. Saatkos sä nämä opetuslapsesi järjestykseen ihan pelkällä ilmoituksella? Kovin innoissaan tuntuvat välillä olevan... eivät ihan normaalin oloisilta murehtivilta/happamilta äijän köriläiltä aina kuullosta, sun seurassasi.

        Mulla hiukset lähes kuivuneet... pääsen minäkin nukkumaan.
        Hyvää yötä!

        Eihän ne ketään usko, mutta välillä on hyvä edes yrittää pitää järjestystä yllä :)

        Minä luulen, että sinä ja minä olemme ainoat sinkkunaiset näiden keskellä, sun pitää auttaa minua välillä, että miesjoukon riviinjärjestyminen onnistuu.

        Jos naiset eivät näistä(kään) huolehtisi, olisi ylin paidannappi auki ja joku istuisi jo pelastusveneessä.

        (hymyä)

        Hyvää yötä sinnekin! (mie kuivatan tukan vielä tuolla hurisijalla, taidan letittää yöksi niin saan aamulla brassikikkarat niin kuin nyt jalishenkeen sitten),

        Pysytään pinnalla.. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän ne ketään usko, mutta välillä on hyvä edes yrittää pitää järjestystä yllä :)

        Minä luulen, että sinä ja minä olemme ainoat sinkkunaiset näiden keskellä, sun pitää auttaa minua välillä, että miesjoukon riviinjärjestyminen onnistuu.

        Jos naiset eivät näistä(kään) huolehtisi, olisi ylin paidannappi auki ja joku istuisi jo pelastusveneessä.

        (hymyä)

        Hyvää yötä sinnekin! (mie kuivatan tukan vielä tuolla hurisijalla, taidan letittää yöksi niin saan aamulla brassikikkarat niin kuin nyt jalishenkeen sitten),

        Pysytään pinnalla.. :)

        Mun mielestä on hyvä että laitat näitä tuplapostauksia... jos toinen katoaa niin toinen on sitten vielä tallella! Turvallista :)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mun mielestä on hyvä että laitat näitä tuplapostauksia... jos toinen katoaa niin toinen on sitten vielä tallella! Turvallista :)

        "Laitan". Älä viiti...

        (naurua)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mun mielestä on hyvä että laitat näitä tuplapostauksia... jos toinen katoaa niin toinen on sitten vielä tallella! Turvallista :)

        Se on mulle joka kerta kova paikka :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on mulle joka kerta kova paikka :D

        Käytätkö tietokonetta palstailuun? Toisessa keskustelussa annoit ymmärtää, ettet ole erityisen perso pienempikokoisille älylaitteille. Ongelmallesi voi ehkä helpommin löytää ratkaisun, mikäli käytät tietsikkaa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Käytätkö tietokonetta palstailuun? Toisessa keskustelussa annoit ymmärtää, ettet ole erityisen perso pienempikokoisille älylaitteille. Ongelmallesi voi ehkä helpommin löytää ratkaisun, mikäli käytät tietsikkaa.

        "Ongelmallesi voi ehkä helpommin löytää ratkaisun, mikäli käytät tietsikkaa."

        Kerro.

        Tämä johtuu aina sijainnin vaihdosta. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Ongelmallesi voi ehkä helpommin löytää ratkaisun, mikäli käytät tietsikkaa."

        Kerro.

        Tämä johtuu aina sijainnin vaihdosta. :D

        ☻ Skannaa koneesi kunnolla läpi haittaohjemien varalta.
        ☻ Kokeile toista selainta.
        ☻ Kokeile eri asetuksia tietosuoja-asioissa, erityisesti evästeiden sallimisen suhteen.
        ☻ Kokeile erilaisia mainostenesto-ohjelmia. Tai kokeile olla ilman niitä.

        Joku näistä toimenpiteistä voisi selkeyttää tilannettasi.


      • ParempiOhje
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        ☻ Skannaa koneesi kunnolla läpi haittaohjemien varalta.
        ☻ Kokeile toista selainta.
        ☻ Kokeile eri asetuksia tietosuoja-asioissa, erityisesti evästeiden sallimisen suhteen.
        ☻ Kokeile erilaisia mainostenesto-ohjelmia. Tai kokeile olla ilman niitä.

        Joku näistä toimenpiteistä voisi selkeyttää tilannettasi.

        Vaihda nimimerkiksesi MiesJokaEiTiedäTietokoneistaHevonVittuakaan.


      • ParempiOhje kirjoitti:

        Vaihda nimimerkiksesi MiesJokaEiTiedäTietokoneistaHevonVittuakaan.

        Mikäli noista listaamani jutuista ei ole apua, kerro sinä nörtti mikrotukihenkilö meille, kuinka misspönttöuuni pääsee eroon tupla-tripla-postauksista.


      • Itsestäänselvyys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mikäli noista listaamani jutuista ei ole apua, kerro sinä nörtti mikrotukihenkilö meille, kuinka misspönttöuuni pääsee eroon tupla-tripla-postauksista.

        Painamalla sitä "lähetä" palikkaa vain yhden kerran per viesti.


      • Itsestäänselvyys kirjoitti:

        Painamalla sitä "lähetä" palikkaa vain yhden kerran per viesti.

        Pönttöuuni on maininnut jo aiemmin, että hän painaa lähetä-painiketta vain kerran, ja silti tulee tuplia ja joskus triplojakin. Siinä sulle itsestäänselvyyksiä.


      • Tosta tuli muuten mieleen: Onko sun hiiri kenteis kovin paljon käytetty jo? Mulla on käynyt jo pariinkin kertaan niin, että vuosia käytössä olleen hiiren vasemmanpuoleinen painike (jolla tehdään valintoja) on alkanut itsestään antamaan tuplapainalluksia täysin satunnaisina ajankohtina. Se on todella ärsyttävää, sillä jos sulkee vaikka ikkunaa jonka alla on samassa kohdassa toinen ikkuna, saattaa molemmat ikkunat mennä kiinni yhdellä painalluksella! Joten, miten on Pönttö? Olisko aika ostaa uusi hiiri?


    • 7kie56e6jrj6w6jwjt

      Laivailu on aivan arsesta. Jos haluaa tavata porukkaa niin silloin kannattaa mennä hostelleihin, toki mielellellään johonkin toiseen maahan, mutta vaikkapa jossain Virossa se voisi olla ihan mielenkiintoista.

    • Viinamies
      • 7536uj356uj35j36j3j

        No justiinsa, jokin setämies sinne joukkoon kun yrittää niin teinikovikset heittävät laidan yli.


      • ldksmklf
        7536uj356uj35j36j3j kirjoitti:

        No justiinsa, jokin setämies sinne joukkoon kun yrittää niin teinikovikset heittävät laidan yli.

        Kurppa triggeröityi välittömästi kun näki itseään nuorempia ja kauniimpia naisia :D Kuule jos me ei päästä abiristeilylle niin me jäädään mieluummin vaikka kotiin kuin tyydytään sinuun.


      • 7536uj356uj35j36j3j
        ldksmklf kirjoitti:

        Kurppa triggeröityi välittömästi kun näki itseään nuorempia ja kauniimpia naisia :D Kuule jos me ei päästä abiristeilylle niin me jäädään mieluummin vaikka kotiin kuin tyydytään sinuun.

        Kyllä me miehet pidämme jotain wannebe setämiehiä aivan säälittävinä tapauksina.


      • Neitsyt-Setä

        "Me miehet". Älä kurppa yritä, kukaan ei usko. Et kelpaa meille setämiehille, niin et kelpaa. Kun et ole teininainen, niin ei voi mitään. Ei kelpaa meille se vanha käytetty HIRVEÄN KOKOINEN karvatoosasi.


      • 7536uj356uj35j36j3j
        Neitsyt-Setä kirjoitti:

        "Me miehet". Älä kurppa yritä, kukaan ei usko. Et kelpaa meille setämiehille, niin et kelpaa. Kun et ole teininainen, niin ei voi mitään. Ei kelpaa meille se vanha käytetty HIRVEÄN KOKOINEN karvatoosasi.

        Et sinä ätmi ole edes setämies vaan wannabe sellainen, kun et keltään saa.


      • Neitsyt-Setä
        7536uj356uj35j36j3j kirjoitti:

        Et sinä ätmi ole edes setämies vaan wannabe sellainen, kun et keltään saa.

        Vituttaako, kun ei tavara kelpaa? Ei kelpaa edes yli nelikymppiselle neitsyelle. Vituttaako? Miten paljon vituttaa?


    • Jos ei kiinnosta ei tarvi lähtee yksinkertasta!

    • Eimullamuuta-

      Oltiin ahvenanmaalla 5 päivää lomalla. Oltiin mökissä ja ihan mukava reissu Ei ne laivat ole mitään sellaisia että niissä viihtyisi kovin pitkään.

    • EI näytä kiinnostavan porukkaa laivailu, selvä

    • Totuus-

      Ei kai kukaan ätmin kanssa laivalle halua. Jos vaikka axl smith pyytäisi niin palstan kaikki naiset olisi jo pakkaamassa.

      • Axl-Ätmi

        Lähdettekö kurppa-akat risteilemään minun, Axl-Ätmin, kanssa? Olen nyt niin epätoivoinen, että heitän menemään kaikki standardit ja laatuvaatimukset. Päästäkää minut poikuudestani, ja suostun panemaan isoja harmaantuvan karvareuhkan ympäröimiä äpäräreikiänne. Hyvin se menee, heitän Viagrat huuleen ja katson iPadista teinipornoa samalla kun panen, niin ei lerpahda, vaikka teikäläisten tavara ei olisikaan varsinaisesti sellaista "nostattavaa" laatua. Miten on, lähdetäänkö risteilemään?


      • Axl-Ätmi

        Lähdettekö kurppa-akat risteilemään minun, Axl-Ätmin, kanssa? Olen nyt niin epätoivoinen, että heitän menemään kaikki standardit ja laatuvaatimukset. Päästäkää minut poikuudestani, ja suostun panemaan isoja harmaantuvan karvareuhkan ympäröimiä äpäräreikiänne. Hyvin se menee, heitän Viagrat huuleen ja katson iPadista teinipornoa samalla kun panen, niin ei lerpahda, vaikka teikäläisten tavara ei olisikaan varsinaisesti sellaista "nostattavaa" laatua. Miten on, lähdetäänkö risteilemään?


    • mahtavaAlfaPenis

      Käytiin tossa äijäporukalla bilettämässä kerran laivalla. Naureskeltiin aina kun nähtiin noita DarkFearin tyylisiä ätmipoitsuja istumassa ujosti ja yksinäisesti nurkassa. Jos ne koitti jotain naista iskee, me annettiin piruuttaan niiden ätmien yrittää hetki. Sitten joku meni meistä miehekkäästi juttelemaan, sai naisen kostumaan ja kävi panemassa. Katkeroätmi istui yksin nurkassa vielä pilkkuun asti.

      • Mähän olenkin itse tasoltani enemmänkin ihan selkeä YTM-mies, enkä mikään ätmipaskaluuseri, kuten monet tällä palstalla tuntuvat olevan. Mä en edes alentuisi yksin koskaan mihinkään laivaristeilylle lähtemään, enkä mihinkään muuhunkaan ulkomaan matkalle

        Mutta ettet vaan itse olisi sittenkin enemmän niistä miehistä kiinnostunut, kun pitää niistä peniksistä jo tossa mainita.


    • mies_86__

      Kai sä Aleksei oot sitä risteilyseuraa oot hakenut muiltakin foorumeilta kuin nimenomaan täältä?

      • Eipä naisia näköjään kiinnosta lähtee, ymmärrän, kaikilla on ne omat kaverit, oma kaveripiiri on 0


    • ioghiuhpu

      Laivalle ?POPOPOPOP ja sillee...huhhuh. Suorastaan ei. mieluumm istusin sisustamattomasa ja pimennetyssä jleikkimökissä koko kesän

      • jygyugyu

        Minä lähjen mieluummin paalaamaan heiniä. Ja lomaa jos tulee niin sitten vaikka Lamujärvelle Keski-Suomeen


    • trjwetjwtwwtwtwtwth

      Onkohan kukaan tehnyt niin että ottanut hytin itselleen ja sitten kaupannut loput paikat, siinähän voisi valita kelle myisi. Tosin voihan siinä jannulle tulla paska reissu jos myy paikat naisille jotka sitten raahaavat jotain laivapanoja hyttiin.

    • Taidan olla menemättä, mua ei kiinnosta mitkää jätkät sori vaan

    • EI KIINNOSTA

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe