Nurmijärveläinen

fysioo

Välillä sitä miettii mitä exälle, kuuluu vaikka erosta kohta 20 vuotta. Joskus olisi kiva jutella ja kuulla miten nykyään menee. Ohimennen nähty hyvin vähän, tuskin ollenkaan. Silloin tykkäsin ihmisestä kovasti ja ehkä rakastinkin, mutta suhde vaan päättyi, ja nyt voi todeta "hyvä niin". Kaipuu ihmistä kohtaan ei ole poistunut täysin.

6

616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikuinen_Polte

      Niinpä. Täällä myös yksi jolla kaipuu nuoruuden exää kohtaan vain sitkeästi pysyy, vaikka suhteesta on jo yli 20 vuotta. Itsellä tunteet vain oli niin vahvat, että sellaista ei ole enää kokenut. Aika kultaa muistot, kunpa vain sydänkin rauhoittuisi. Exää en ole nähnyt 20 vuoteen, mutta varmaan hyvä niin, sillä pelkään, että sydämessä voisi taas roihu syttyä ja sitä menetyksen tuskaa en toista kertaa haluaisi kokea.

      • Kiima-Alfaan-polttaa

        Ei oma Beta-kundi sitten sytytä?


    • Pavw

      Tai sitten tuossa tilanteessa huomaisi, että on vain säilyttänyt liian romanttista muistoa ko ihmisestä.
      En nyt tarkoita vähätellä ja totta kai sitä toisessa on paljon hyvääkin, kun eihän sitä muuten sellaisen kanssa ajautuisi yhteen. Näin itse ainakin ajattelen.
      Mutta minulla kävi itselläni juurikin näin, törmäsin sattumalta erääseen naiseen, keneen olin tosi rakastunut noin 15v sitten ja olihan meillä sutinaakin kyllä. Pari vuotta oltiin kyllä ainakin jonkinlaisessa parisuhteessa vaikka opiskelut ym sekoittivat sitä pakkaa, kun olimme pitkiäkin aikoja erillämme.
      Tai no, tämä "törmääminen" sattui eräällä sivustolla, mihin päädyimme sattumalta samaan aikaan.
      Yllätys oli melkoinen ja kyllä me siinä jonkin aikaa soittelimme ja mailailimme ja oli puhetta tavatakin, mutta tapaaminen jäi. Oli myös puhetta että pitäisiköhän meidän yrittää nyt suhdetta, kun ollaan sinkkujakin ja ainakin periaatteessa vanhempia ja viisaampia, mutta sekin sitten vaan jäi tähän ajatukseen.
      Ja kyllä se juttelukin oli mukavaa, mutta huomasin kyllä että ei se ehkä ollutkaan ihan sitä autuutta mitä olin muistellut, siinäkin tapauksessa vaikka aika kultaisikin muistot ja ihmiset muuttuvatkin vuosien kuluessa. Sitä kyllä ihmettelenkin, kun kuitenkin juttua tuli ihan hyvin, ettei olisi uskonut että tässä on kuitenkin 15v tauko välissä, ettei toisesta ole kuullut sanaakaan.
      Ja kyllä hän yhtä kauniskin oli kuin silloin tutustuessa.
      Ja itsellä ainakin on mielenrauha tuon asian suhteen, vaikka joskus ja välillä aika paljonkin mietin juuri kyseistä naista ja sitä että voi kun olisi onnistunut tämä meidän suhde tai jos tavattaisiin uudestaan jne. Niin ei ole enää.

    • Kiharatukkainentyttö

      Muistelen yhä kouluaikaa lämmöllä, niitä ystäviä ja entisiä poikakavereitani 1983-86 välillä. Olimme Rajamäen yläasteella, iltaisin kylällä poikia katsellen ja mopon kyydissä kurvaillen. Se oli ihanaa aikaa ♡ teille

      • Poljin-ku-vikaa-päivää

        Juu! Kyysäsin sua tarakalla ja rynkytin sitte ruohikossa sua paljaalla! Summer of lööv beiebee.. ;)

        T. Mäntis


    • Kiharatukkainentyttö

      Et sinä, koska en ollut kuin kahden kanssa , enkä todellakaan ruohikossa. Monkey Hondalla kaaduttiin ja naurettiin, tuuli hiuksissa Isokallion teillä viileteltiin. Muistatko R ? Vaikka eihän me sentään edes yhdessä muuta ikinä tehtykkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe