Moikka! Olen 15 vuotias tyttö eli minun tissit ovat vielä kasvu vaiheessa. Olen käyttänyt aina rintaliivejä mutta en koe että ne olisivat oikea vaihtoehto minulle. Urheiluliivejä olen pari kertaa käyttänyt, mutta ne ei myöskään tunnu hyvältä. Tosiaan minulla on melko pienet tissit. Haluisin olla niin että en pitäisi mitään paidan olla. Mut on se kiusallista jos nännit sillai näkyy läpi. Minun tyylini on kuitenkin sellainen että pidän peittäviä ja isoja vaatteita. Onks teidän mielestä Ok olla käyttämättä mitään paitojen tai huppareihin alla. Musta se on vapauttavaa kun voin olla niin että ei ole alla mitään. Vai onko mitään muita vinkkejä? Lähtisinkö ettimään kaupasta vielä jotain paremman tuntuisia rintsikoita tai urrei vai olenko vain mikä tuntuu parhaalta itselleni...?
Vastaukset 3
- Nannit
Musta ei todellakaa ole Ok olla niin että paidan alla ei Ole mitää! Hyi että mieti järjellä!
- Karkkikepponen
Ole miten haluat! Se on paras ratkaisu
- MissDD
Mikään pakko ei ole liivejä käyttää.
Mutta liivejäkin on erilaisia, on kaarituettomia, on ns. kolmioliivejä, on sellaisia toppimaisia yläosia, ohuita aluspaitoja, jne...
Lisäksi jos ei pidä liivejä, mutta haluaa peittää nännit, siihenkin on niitä nännisuojia, niitäkin on useasta eri materiaalista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87824Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466