Hei tarvisin vähä apua. Koneeni sammuu itsestään pelatessani tiettyjä pelejä. Esimerkiksi csgo, garrys modi ja plants vs zombies garden warfare. Epäilen koneeni kuumenevan ku tuuletin tai joku huutaa aika paljon näissä peleissä kunnes sammuu. Olen hankkimassa jimmsiltä neste/vesijäähdytintä tai jotain joka auttaisi ongelmaan. Osaatteko te sanoa vastauksia jotai minun kannattaisi tehdä? Haluaisin vain saada loppumaan tuon itsestään sammuilemisen.
Itsesammuileva ja kuumeneva kone
Kone
3
148
Vastaukset
- tämätepsii
Puhdista pölyt koneesi sisältä.
- KuivaMunkki
Voisin kokeilla mutta ei kyllä ole näkynyt paljoo pölyä kun olen konetta tarkkaillat mutta täytyy kokeilla
- palstat_pielessä
Se sammuiluhan on juuri sitä konemusiikkia mistä tällä palstalla keskustellaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124488BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003697- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722852Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 841401
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 61996
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120993