Kaverini ajoi minut viiltämään itseäni

pelästynyt

Olin ulkona illalla kaverini kanssa. Olin jo hyvin väsynyt ja saatoin sanoa jotain huolimatonta. Kaverini otti itseensä ja alkoi kertomaan "kuinka paljon rakastaa ja välittää minusta, eikä kestä jos minulle tapatuisi jotain". Sanoin vaan että "haluan kotiin". Hän alkoi tiivaamaan "rakastanko häntä ja oliko jokainen pusu vaan kusetusta" (hän siis pussaili minua aiemmin päivällä melko yksipuolisesti). Sanoin vaan että "jutellaan huomenna". Hän otti terävän avaimen taskustaan ja viilsi edessäni kaksi viiltoa käteensä (niistä alkoi tulla ihan valumalla verta) ja sanoi että "seuraava menee kurkusta läpi". Otin sitten kauhuissani oman avaimen ja sanoin "kerran sinua sattuu niin minäkään en voi olla kunnossa ja jos haluat että olen onnellinen, nii älä satuta itseäsi koska silloin minuakin sattuu". Vedin yhden viillon käteeni ja kun se alkoi valumaan verta hän tarttui käteeni lujasti ja alkoi pyytelemään anteeksi. Lähdimme kodilleni. Hän itki koko matkan ajan ja pyyteli anteeksi. Pääsin kotiin. Olen ihan kauhuissani. Tiedän että tästä pitäisi kertoa jollekin mielenterveydenosaajalle mutta en uskalla koska minua hävettää ja syytän itseäni. Minulla on ollut hieman huono itsetunto mutta en ole ollut itsetuhoinen ja olen sen takia ihan paniikissa.

4

342

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläole

Okei, ota ihan tauhallisesti. Ei tuosta nyt mitään sen kummempaa seuraa, pieni arpi vain muistuttamassa just sinua siitä että nyt et ehkä vähän väärässä seurassa tai sitten kaverisi oli mielentilassa, jossa ei pitäisi olla. Et maininnut oliko alkoholilla tai muulla osuutta tapahtumiin, mutta huomenna vaan hyvällä mielellä eteenpäin ja jos joku kysyy arvesta niin kerro just niikuin kävi. Kaikki ymmärtää että erilaisissa tilanteissa tulee tehtyä virheitä ja että et ole mitenkään huomionhakuinen tai itsetuhoinen.
      Hyvää yötä, kaikki hyvin

• Eivittujenkevät

No huhhu

• Viimeinenpisara

Itse jäin kerran pitkälle sairaslomalle yhden radio-ohjelman jälkeen.

• KaikkeaSitä

Entinen naisystäväni ihastui niin voimakkaasti, että ei pystynyt kuukausiin menemään töihin. Ei minuun, heh. Siksi entinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      220
      2228
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1322
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1167
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      832
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      739
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      731
    Aihe