Olin ulkona illalla kaverini kanssa. Olin jo hyvin väsynyt ja saatoin sanoa jotain huolimatonta. Kaverini otti itseensä ja alkoi kertomaan "kuinka paljon rakastaa ja välittää minusta, eikä kestä jos minulle tapatuisi jotain". Sanoin vaan että "haluan kotiin". Hän alkoi tiivaamaan "rakastanko häntä ja oliko jokainen pusu vaan kusetusta" (hän siis pussaili minua aiemmin päivällä melko yksipuolisesti). Sanoin vaan että "jutellaan huomenna". Hän otti terävän avaimen taskustaan ja viilsi edessäni kaksi viiltoa käteensä (niistä alkoi tulla ihan valumalla verta) ja sanoi että "seuraava menee kurkusta läpi". Otin sitten kauhuissani oman avaimen ja sanoin "kerran sinua sattuu niin minäkään en voi olla kunnossa ja jos haluat että olen onnellinen, nii älä satuta itseäsi koska silloin minuakin sattuu". Vedin yhden viillon käteeni ja kun se alkoi valumaan verta hän tarttui käteeni lujasti ja alkoi pyytelemään anteeksi. Lähdimme kodilleni. Hän itki koko matkan ajan ja pyyteli anteeksi. Pääsin kotiin. Olen ihan kauhuissani. Tiedän että tästä pitäisi kertoa jollekin mielenterveydenosaajalle mutta en uskalla koska minua hävettää ja syytän itseäni. Minulla on ollut hieman huono itsetunto mutta en ole ollut itsetuhoinen ja olen sen takia ihan paniikissa.
Kaverini ajoi minut viiltämään itseäni
4
270
Vastaukset
- äläole
Okei, ota ihan tauhallisesti. Ei tuosta nyt mitään sen kummempaa seuraa, pieni arpi vain muistuttamassa just sinua siitä että nyt et ehkä vähän väärässä seurassa tai sitten kaverisi oli mielentilassa, jossa ei pitäisi olla. Et maininnut oliko alkoholilla tai muulla osuutta tapahtumiin, mutta huomenna vaan hyvällä mielellä eteenpäin ja jos joku kysyy arvesta niin kerro just niikuin kävi. Kaikki ymmärtää että erilaisissa tilanteissa tulee tehtyä virheitä ja että et ole mitenkään huomionhakuinen tai itsetuhoinen.
Hyvää yötä, kaikki hyvin - Eivittujenkevät
No huhhu
- Viimeinenpisara
Itse jäin kerran pitkälle sairaslomalle yhden radio-ohjelman jälkeen.
- KaikkeaSitä
Entinen naisystäväni ihastui niin voimakkaasti, että ei pystynyt kuukausiin menemään töihin. Ei minuun, heh. Siksi entinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297