Kaverini ajoi minut viiltämään itseäni

pelästynyt

Olin ulkona illalla kaverini kanssa. Olin jo hyvin väsynyt ja saatoin sanoa jotain huolimatonta. Kaverini otti itseensä ja alkoi kertomaan "kuinka paljon rakastaa ja välittää minusta, eikä kestä jos minulle tapatuisi jotain". Sanoin vaan että "haluan kotiin". Hän alkoi tiivaamaan "rakastanko häntä ja oliko jokainen pusu vaan kusetusta" (hän siis pussaili minua aiemmin päivällä melko yksipuolisesti). Sanoin vaan että "jutellaan huomenna". Hän otti terävän avaimen taskustaan ja viilsi edessäni kaksi viiltoa käteensä (niistä alkoi tulla ihan valumalla verta) ja sanoi että "seuraava menee kurkusta läpi". Otin sitten kauhuissani oman avaimen ja sanoin "kerran sinua sattuu niin minäkään en voi olla kunnossa ja jos haluat että olen onnellinen, nii älä satuta itseäsi koska silloin minuakin sattuu". Vedin yhden viillon käteeni ja kun se alkoi valumaan verta hän tarttui käteeni lujasti ja alkoi pyytelemään anteeksi. Lähdimme kodilleni. Hän itki koko matkan ajan ja pyyteli anteeksi. Pääsin kotiin. Olen ihan kauhuissani. Tiedän että tästä pitäisi kertoa jollekin mielenterveydenosaajalle mutta en uskalla koska minua hävettää ja syytän itseäni. Minulla on ollut hieman huono itsetunto mutta en ole ollut itsetuhoinen ja olen sen takia ihan paniikissa.

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläole

Okei, ota ihan tauhallisesti. Ei tuosta nyt mitään sen kummempaa seuraa, pieni arpi vain muistuttamassa just sinua siitä että nyt et ehkä vähän väärässä seurassa tai sitten kaverisi oli mielentilassa, jossa ei pitäisi olla. Et maininnut oliko alkoholilla tai muulla osuutta tapahtumiin, mutta huomenna vaan hyvällä mielellä eteenpäin ja jos joku kysyy arvesta niin kerro just niikuin kävi. Kaikki ymmärtää että erilaisissa tilanteissa tulee tehtyä virheitä ja että et ole mitenkään huomionhakuinen tai itsetuhoinen.
      Hyvää yötä, kaikki hyvin

• Eivittujenkevät

No huhhu

• Viimeinenpisara

Itse jäin kerran pitkälle sairaslomalle yhden radio-ohjelman jälkeen.

• KaikkeaSitä

Entinen naisystäväni ihastui niin voimakkaasti, että ei pystynyt kuukausiin menemään töihin. Ei minuun, heh. Siksi entinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe