Hei olen miettinyt minkälaisia alusvaatteita nuoret pojat käyttävät. Omalla 16v pojalla boksereita, mutta valittaa merkin olevan väärä, sanoi björn borgin ja calvin keleinit olevan suosiossa, ovatko totta? Minkä kokoiset bokserien kannattaa olla ja onko tuo varmasti oikea merkki joita menisin ostamaan. Entäs väri? Onko sillä väliä? Minkälaisia alusvaatteita te nuoret käytätte, kertokaa?
Nuorten poikien (14-18v) alusvaatteet
40
5435
Vastaukset
- Apu
Itse käytän calvinia koko m valkoisia. Kannattaa varmistaa peniksen koko ettei ns ”munapussi” hierrä sillä joskus tiukkaa matskua
- Ookkotyhym
Miten voit kysyä kokoa täältä? Sun pitää tietää kullin koko tietenkin ensin
- Björn
Itse käytän Björn borgin urheiluboksereita ne on polyamidia ja sopivan tiukat pysyy paikoillaan, yleensä ostan mustia väriltään
- Jaanamama
Meillä poika haluaa ostaa itse alushousunsa ja haluaisi itse pestäkin ne.
- Poika16v
Björn borgin bokserit on hyvät bokserit ja värejä löytyy paljon ja kuviollisia itse kyllä tykkään enimmäkseen Björn borgin mustista tiukoista boksereista, käytän kokoa M
- Peppo
Pojan kaveri näyttää kulkevan alushousujen lisäksi sukkahousissa
- Kurko33
Ookko oikeen kurkannu sen hameen alle ?
- yksi_äiti
Vähän aikaa sitten sanoin pojalle, että aion tehdä tilauksen Zalandolle, ja hän voi katsoa, jos sieltä löytyy jotain mitä hän haluaisi. Hetken päästä poika kysyi, että käyttääkö pojat sukkahousuja. Totesin siihen, että on hänelläkin ollut sukkahousuja alle kouluikäisenä. Poika totesi, että kun täällä on 176 cm sukkahousujakin myytävänä pojille. Menin katsomaan, ja siellä tosiaan oli paljon sukkahousuja, jotka oli tosiaan mainittu poikien vaatteiksi. Löytyi jopa 20 ja 40 den polyamidi elastaani sukkahousujakin. Onkohan tässä tullut joku virhe noissa luokitteluissa, vai käyttääkö jotkut kouluikäiset pojat sukkahousuja.
- Mirjaa
Kyllä ne pojat käyttää sukkiksia nykyään jonkin verran. Näin olen käsittänyt ja meilläkin 12v poika halusi sukkahousut kun kuulemma kavereillakin on. Olen varmaan sen verran vanhanaikainen että aluksi vähän oudoksuin :D
- Jönssons
En ihan heti usko että kouluikäiset pojat haluaisivat sukkahousuja jalkaansa. Missä päin tällainen muoti on vai onko totta ollenkaan?
- Klopsuks
Zimbabwessa ja Keniassa
- Meline
No tuota, meillä ei ole lopetettu sukkiksien käyttöä pojalla vielä ollenkaan vaikka on jo kuudennella. Pakotettu ei ole ja ei ole pakko pukea niitä jos ei halua. Tänäkin syksynä on taas monena aamuna vetänyt ne jalkaan. Asiasta ei ole ollut edes puhetta koskaan.
- Liss
Sama juttu täällä. Ei ole tullut vielä se aika vastaan kun poika sanoisi että ei laita sukkahousuja talvella. Tiedän kyllä että jotkut ovat peräti pakottaneet lapsensa pukemaan sukkahousuja tai jotain muuta epämieluisaa vaatetta. Heti kun sanoo ettei halua tai että kiusataan tai jotain niin se on sillä selvä. Muuten on päälysvaatteistaan kovin tarkka ja vaativa. Pitää olla sitä mitä muillakin. En tosin ole koskaan viitsinyt kysyä onko muilla pojilla sukkahousuja.
- Birge
Poikani 14v tuossa joitain aikoja sitten kertoi että jotkut pojat koulussa käyttää sukkahousuja. En ollut uskoa mutta näin väitti. Siis pitkien kalsareiden sijasta housujen alla. Kysyin haluaisiko hänkin sukkikset mutta ei ollut oikein innostunut. Itsekin olen mielestäni aika vapaamielinen ja avarakatseinen mutta tämä vähän laittoi jo miettimään.
- hmmmmm
Joukuluun alussa poika sanoi kaupassa että ostetaan hänelle fleece sukkahousut. Kysyin että ihanko tosi ja sanoi että kaverillakin on. No ostettiin ja onhan tuo pitänyt niitä. Laitoin joululahjaksi myös yhdet villaiset sukkikset ja on piränyt niitäkin. Eipä tuossa mitään kummaa taida nykyään enää olla.
- Isäntätalossa
hmmmmm kirjoitti:
Joukuluun alussa poika sanoi kaupassa että ostetaan hänelle fleece sukkahousut. Kysyin että ihanko tosi ja sanoi että kaverillakin on. No ostettiin ja onhan tuo pitänyt niitä. Laitoin joululahjaksi myös yhdet villaiset sukkikset ja on piränyt niitäkin. Eipä tuossa mitään kummaa taida nykyään enää olla.
Nuorilla on tänäpäivänä erillainen tapa protestoida kuin meillä silloin aikanaan.
Meidän vanhin meni mekossa naiseksi tälläytyneenä kouluun, älä kysy mistä sai mekon.
Hänen luokkansa oli saanut tietää koulutarkastajan tulevan ko. päivän koululle, rehtori on koulustaan sitämieltä että se on paras ja tasarvoisin kuin muut koulut, tästä muistaa jaaritella aina vanhempainillassa, ongelmat lakaistaan maton alle.
Siispä koko luokka oli päättänyt vaihtaa tuona päivänä rooleja ja siitä päivästä tuli todellinen kaaos, rehtorilla meni hermot aivan totaalisesti ja opettajat soittelivat vanhemmille ja käskivät hakea teinit kotiin, en hakenut. En ole pojasta huolissaan tuon mekko asian suhteen, enemmän olisin huolestunut jos mitään kapinahenkeä ei tuon ikäisellä olisi. - Anonyymi
Isäntätalossa kirjoitti:
Nuorilla on tänäpäivänä erillainen tapa protestoida kuin meillä silloin aikanaan.
Meidän vanhin meni mekossa naiseksi tälläytyneenä kouluun, älä kysy mistä sai mekon.
Hänen luokkansa oli saanut tietää koulutarkastajan tulevan ko. päivän koululle, rehtori on koulustaan sitämieltä että se on paras ja tasarvoisin kuin muut koulut, tästä muistaa jaaritella aina vanhempainillassa, ongelmat lakaistaan maton alle.
Siispä koko luokka oli päättänyt vaihtaa tuona päivänä rooleja ja siitä päivästä tuli todellinen kaaos, rehtorilla meni hermot aivan totaalisesti ja opettajat soittelivat vanhemmille ja käskivät hakea teinit kotiin, en hakenut. En ole pojasta huolissaan tuon mekko asian suhteen, enemmän olisin huolestunut jos mitään kapinahenkeä ei tuon ikäisellä olisi.mistä sai mekon?
- Fledaputkella
Poikkesin aamulla H&M kauppaan ja siellä tuli miesmyyjä tukkaputkella sukahousupaketti kädessä ojentaen sen minulle ja sanoi nyt näitä saa miehillekkin.Ajattelin että mitäs miehiä sitä ollaan kun noin auliisti palvellaan.Sanoin että en nyt suinkaan sukkahousuja ostamaan tullut vaan ihan boxereita vaan.Hiukka pettyneenä myyjä mongersi että jos nyt kuitenkin kokeilisit kun ovat niin hyvät ja kaikkien miesten vaimot käskevät näitä miesten ostaa.Ostin sitten kuitenki 2 parit niitten omia merkkejä ja täytyy sanoa että hyvät ovat jalassa.Munia mukavasti puristaa ja mukavaahanse vaan on.
- Poika16v
Minulla ei muita boksereita ole kuin Björn borgin tiukkoja sportti boksereita mustia mutta tänään ostin uusia niin otin yhdet kiiltävät punaiset oli uutuudet ja ai että kun tuntui kiihottavalta laittaa ne jalkaan
- Jalkasienionvaarallinen
ei mitään
- Jeppestringeissä
Ite käytän stringejä! Aloin joskus 17v käyttää ! Nyt 23 ja en oikeastaan enää muita käytäkkään kuin stringejä!
- Anonyymi
Onko täällä muita jotka käyttää jakapäiväsesti stringejä? Ite oon 23poika ja oon kolmise vuotta käyttäny stringejä iha julkisissakin pukuhuoneissa tulee riisuttua normisti. Kantsii koittaa naistenki stringejä jos miesten malleista ei löydy. Itse aika pieni kokoinen niin käytän melkeen vaan naisten malleja.
- Anonyymi
Stringit ja sukkahousut ovat nykyään in poikien keskuudessa.
- Anonyymi
Miten meisseli pysyy stringeissä.. ? Sukkahousuja olen käyttänyt farkkujen alla. En kylläkään kun housut joutuu riisumaan , silloin kalsarit. Keväällä meinasin kokeilla urheiluhousut/sukkahousu tyyliä . Niitä näkee kaupingilla, vai onko ne jotkut legginsit tai urheilutrikoot ?
- Anonyymi
Joo, sukkahousut punaset ja pitsipöksyt. Ne on aamulla ko lähe pöllimehtään.
- Anonyymi
Kolkölloliyyjjj böö🤪
- Anonyymi
Ite 16v poika ja käytän stringejä. Ne on mukavat ja saa kivoja kommentteja pukkareissa. Koulu liikkatunnilla verkkareitte alla tuntuu parhaalle. Syösittelen
- Anonyymi
Millaisia stringejä sulla on ja mistä oot hankkinu? Entä millasia kommentteja tullu?
- Anonyymi
Kuulostaa erikoiselta. Ajattelin että niistä tulisi enemmän negatiivisia kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta. Ajattelin että niistä tulisi enemmän negatiivisia kommentteja.
Minun kokemus on että tulee positiivisia kommentteja. Naisilta positiivista ja kommentit on enemmänkin uteliaisuutta.
- Anonyymi
Sukkahousut kyllä , stringejä ei ole
- Anonyymi
Oon 15 enkä oo nähnyt että kavereilla olis muita alkkareita kuin boksereita.
- Anonyymi
Mulla on sun ikäset pojat ja sun ikäset käyttää juuri boksereita. Älä kuuntele näitä pervoja aikuisia.
- Anonyymi
oon 6 kk ja mulla vielä vaipat.
- Anonyymi
Käytän aina boksereita. Eniten on varmaan Jack&jonesin boksereita ja löytyy eri värisiä.
- Anonyymi
Noi Björn Borgin bokserit on tosiaan aika suosittuja ja itelläkin on niitä. Koulu uinneissa oon nänhy et kaikki muutki käyttää bokserei.
- Anonyymi
Mun pojat on aina käyttänyt boksereita. Lähinnä löytyy kauppojen omia merkkejä mutta myös vähän noita tunnettujakin. Eivät ole sanoneet, että pitäisi olla tietyn merkkisiä boksereita.
- Anonyymi
Oon 17 ja käyttänyt boksereita niin pitkään kuin muistan. Merkillä ei ole paljon väliä mut tykkään käyttää myös niitä.
- Anonyymi
Tykkään käyttää merkkiboksereita ja merkkivaatteita ylipäätään. Ite suosittelen Niken, Björn borgin ja Puman boksereita. 👍 Oon 16v.
- Anonyymi
Kyllä mullakin on boksereita. Mulle merkillä ei oo niin väliä kunhan ne tuntuu hyviltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882