Mistä ISClinicalia?

Nirja

Onko kukaan ostanut ISClinicalin hoitoaineita Suomesta? Millaisia kokemuksia teillä on näistä aineista. Eniten kiinnostaa Youth Eye Complex. Bloggarit kehuu, mut kukaan tutuistani ei edes tunne kyseistä kosmetiikkamerkkiä.

5

216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketti

      Oon itse käyttänyt iS Clinicalia muutaman vuoden ja se on aivan huippusarja. Tuon sitä matkoiltani ja nyt sitä saa jo suomestakin. Hämeenlinnassa kauneushoitola Inkeri Valtonen myy sitä ainakin. Toi silmärasva on paras mitä tiedän ja putsarit toimii hyvin. Ainoo mikä tehoo mun rosacceaan on niiden proheal serum.

      • lamaava_voide

        Ko. silmärasva ei iholle tee varsinaisesti mitään, mutta se sisältää lihaksia lamaannuttavaa ainetta, joka vähän muuttaa silmänympäryksien ulkonäköä. Siis vaikka itse ihon kunto ei parane ollenkaan, ulkonäkö kuitenkin muuttuu hiukan ympäröivien kasvolihasten lamaantuessa.


    • Sairi79

      Parhaita aineita mitä olen käyttänyt. Isclinicalin active serum oikeesti supistaa huokosia ja talipatit loppui muutamassa viikossa. Tuolla hämeenlinnan kosmetologilla on verkkokauppa ja lisäks sitä saa ainakin Torniosta ja tietysti pääkaupunkiseudulta. Mun mielestä mikään ulkomainen verkkokauppa ei toimita isclinicalia suomeen.

      • Tanskatar

        Mites on mahdollista, että ammattilaisten arvostamaa ISclinicalia myy vaan joku pikkukaupungin kosmetologin verkkokauppa?! Ainakin Tanskassa on tosi tarkkaa kuka saa ISclinicalin myyntiin eikä niitä ehtoja täytä ihan mikä tahansa kauneushoitola. Keskustelussa oleva Youth eye complex oli Tanskassa suosituin tuote. Sen tunsi kaikki ja sen vaikutukset näkyy alle viikossa.


      • ostareiden_hoitolat

        isclinical.fi -> jälleenmyyjät
        Jälleenmyyjiä on myös Helsingissä, espoossa, vantaalla, turussa, ja kaikissa suurimmissa kaupungeissa suomessa 27 kpl. Ne ovat kaikki kauneushoitoloita ja spa-salonkeja, marketeissa tuotesarjaa ei myydä. Löytyy kuitenkin ostareilta, esim. kauppakeskus kaaren kauneussalongista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe