Naisen henki on halpa

Tuonkin jutun perusteella:

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/avopuolisonsa-kuoliaaksi-kuristanutta-miesta-epaillaan-taas-taposta-poliisi-vaatii-vangittavaksi-myos-lukuisista-rikoksista-tuomittua-naista/6976940#gs.tDTSLUo

Murhaajap..ka sai jo alunperinkin aika lyhyen tuomion (8v 10kk) ja käytännössä istunut siitä varmaankin vain puolet kun nyt on taas jo ollut vapaalla uudestaan murhaamassa. Jutussa mainitaan että on pitkä rikoshistoria mutta eipä näytä paljon painaneen sekään vapauttamisessa ja taas on murhannut.

Täällä kun on ennenkin näistä keskusteltu niin eipä ole minun ajatukset tuollaisten lopuillisesta kitkemisestä saaneet kannatusta mutta mikä on sitten "ihmiselämä on pyhä" yms. shittiä suoltavien perustelu sille että tuollaiset paskapäät aina vaan uudestaan päästetään murhaamaan toisia? Mikä on se lisäarvo jonka tuollainen tuo yhteikuntaan? mu kuin se että taas joku viaton pääsee hengestään. Miksi ei muka valtiolla ole oikeutta päättää kenenkään elämästä mutta p..la on se oikeus toistuvasti, muutaman vuoden vaan käy välillä lepäilemässä ja sitten taas jakaa tappotuomioitaan sivullisille.

10

122

1Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Noo joo mut tää on suomi jossa jännämiehiä suositaan ja naiset tuomarina siellä oikeudessa on niitä jännämiehiä tuomitsemassa. V 2013 tuomittu joten ei se nyt kovin kauaa siellä linnassa ole ollut ja naisia varmaan on riiittänyt .

• naistuomari

No todetaan tähänkin että miehet on tappajia.

• Totuus-
        naistuomari kirjoitti:

No todetaan tähänkin että miehet on tappajia.

En minä ole. Montako jännämiestä olet armahtanut

• naistuomari
        Totuus- kirjoitti:

En minä ole. Montako jännämiestä olet armahtanut

Tuominnut kuolemaan kaikki.

• kuetyykeykyteykeyk

Jos ihminen tietää että seuraavasta kiinnijäämisestä lähtee henki niin silloinhan sitä voi tehdä mitä vaan paskaa. Eipä kuolemantuomio tai kolmannesta kerrasta poikki laki jenkeissäkään liiemmälti rikoksia vähennä.
      Mutta itsekin olen kyllä väkivalta- ja seksuaalirikosten tuomioiden koventamisen puolesta.

• Niin ja kun p..kapää tietää että seuraavastakaan kiinnijäämisestä ei seuraa kuin lepokotijakso täysihoidolla niin silloinhan sitä'voi tehdä mitä' vaan paskaa ja tekevät myös.

• kuetyykeykyteykeyk
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin ja kun p..kapää tietää että seuraavastakaan kiinnijäämisestä ei seuraa kuin lepokotijakso täysihoidolla niin silloinhan sitä'voi tehdä mitä' vaan paskaa ja tekevät myös.

Mutta ei tartte esimerkiksi tappaa todistajia, olisihan se kaikille mukavaa jos joku kaljavaras ensimmäiseksi lataisi siwan kassatytölle kuulan päähän. Mutta jokainen voi miettiä haluaisiko naapuriinsa tyypin joka on istunut jossain kopissa sekoamassa lisää vaiko inhimillisissä olosuhteissa.

• kuetyykeykyteykeyk kirjoitti:

Mutta ei tartte esimerkiksi tappaa todistajia, olisihan se kaikille mukavaa jos joku kaljavaras ensimmäiseksi lataisi siwan kassatytölle kuulan päähän. Mutta jokainen voi miettiä haluaisiko naapuriinsa tyypin joka on istunut jossain kopissa sekoamassa lisää vaiko inhimillisissä olosuhteissa.

Jos sekopää makaa lautayksiössä muutama metri multaa nokan päällä se ei ole vaaraksi kenellekään.

• Ikisinkkunainen

Sellaisia miehet on. Myös moni mies menettää henkensä toisen miehen toimesta. Oliko peräti tämänkin päivän iltapäivälehdessä sellaista juttua. Mieshän on viisaampi kun nainen niin luulisi valitsevan kaverinsa sen mukaan.

• Totuus-

Onneksi minulla ei ole kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe