Moninaisuutta

huihai215

Nainen kiihtyy nollasta sataan tosi nopeesti eikä kyse seksistä vaan suuttumisesta. Saattaa istua pöydän ääressä ja joku vaan alkaa vituttaa ja sitten kiehahtaa. On jopa joskus lyönyt mua muutaman kerran nuorempana, oli kerran alkoholia ottanut ja kerran selvänä. Naamaan ei tirvaisut mutta löi rintaan ja kerran on jopa potkaissut. Sinällään ihme ettei pyytänyt anteeksi ihan kuin olis muisti katkos, väitti vielä ettei tee sellaista että keksin päästäni. Muutenkin aika tempperamennttinen nainen ollut lähes aina ja kiahahtaa siis helposti, välillä taiteilua tunteiden ja olotilojen kanssa jos itseeni ajattelen. Mutta toisaalta taas oikein makeilija, sokeri hani joka taitaa kyllä lepertelynkin. Olen aina kiertynyt naisen pikkurillin ympäri kun ei vaan voi vastustaa kun seksistäkin kyse. Onko kyse mielentilan häiriöistä, manipuloinnista vai mitä. Onko jollain miehellä samanlaista naista.

4

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kojoihihpptf

kysehän on ilmiselvästi naisen oikeuksista eikä naisessa ole mitään vikaa
      sinä itse vain kuvittelet ja korjaa oma käytöksesi,
      Ei naisia saa syyttä mistää ne on aina oikeassa ja naisissa ei missään nimessä voi olla mitään vikaa, sinä ett keskustele ett ol ehellä et osaa vaan hemmotella ja olet luuseri ja et ikinä ajattele naista muutakuin seksin takia, olet putkiaivo ,,,

• kkkkk

Selvä nainen.....

• mr.kex

Mitä teet ja miten toimit kun nainen kiihtyy? Tulee vaikutelma, että olet voinut päästää hänet näissä lyömätilanteissa aika helpolla, kerran jos hänellä on myöhemmin varaa väittää ettei mitään tapahtunut. Itse suuttuisin varmasti takaisin, nostaisin kunnon sanallisen metelin ja osoittaisin kerrasta, ettei tällainen vain sovi. Sellainen jää mieleen sille toisellekin.

Kirjoituksessasi kerrot joutuvasi varomaan hänen temperamenttiaan. Tuntuuko sinusta, että voit olla suhteessa oma itsesi? Monesti kumppaninsa suuttumista varovista tulee täysin altavastaajia suhteissa. Entä oletko sinä koskaan suuttunut hänelle tai aloittanut itse riitaa? Jonkinlainen rajan vetäminen ja itsepuolustus olisi tarpeen tilanteessasi. On toki totta, etteivät kaikki ihmiset ole temperamenttisia eikä heidän tarvitse olla, mutta toisaalta kukapa ihmistä puolustaa ellei hän itse?

• Samaa mieltä.

Väkivaltaan suhteessa pitäisi olla ehdoton nollatoleranssi sukupuolesta riippumatta. Jos et usko minua, niin kysy keneltä tahansa ammattilaiselta.

Hyväksytkö jos hän murjaisee mahdollista tulevaa lastanne? Usko vaan, että teini voi ajaa vanhempansa hulluuden partaalle.

Kuten mr.kex sanoi. Vaarana on, että sinusta tulee suhteen varoja ja se tietää huonoa suhteelle. Pikkuhiljaa sinä menetät aloitekykysi ja sinusta tulee kivireki ja väistelijä, jota nainen ei ainakaan kunnioita ja raivoaa entistä enemmän.

Tuollainen käytös muuten liittyy osana narsistiseen persoonallisuuteen. Onko naisesi narsisti, en tiedä ja ei sillä ole väliäkään.

Olen ollut juuri tuon tyyppisen naisen kanssa pitkässä parisuhteessa ja erehdyin pitämään käytöstä normaalina naisten käytöksenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5890
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5217
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3205
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2759
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2591
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2280
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2070
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1880
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1791
    Aihe