Ei koskaan näytä lihaksiaan. Järjettömän kova punttiukko ja lihaksia löytyy.
Pyydän näyttämään habaa mutta ei näytä vaikka olisi t-paita päällä.
Ei koskaan kulje tanktopissa eikä koskaan ole ottanut yhtään posekuvaa.
Ei käy edes uimassa niin että saisi ihailevia katseita.
Sanoo että tärkeintä on hyvä ja terve olo.
Jos olisi lihaksikkaampi kuin nyt olen niin olisin jatkuvasti ilman paitaa.
Mitä mieltä miehestä joka
6
334
Vastaukset
- OtaOppia
Mies on järjissään, toisin kuin sinä.
- jonnekysyy
No mä en näe mitään järkeä siinä että rehkitään ja sitten ei näytä tuloksiaan muille.
- ölpo135
Jotkut reenaa ja tekee asioita itsensä vuoksi ei muiden vitun älymätä.
- veeäm43
jonnekysyy kirjoitti:
No mä en näe mitään järkeä siinä että rehkitään ja sitten ei näytä tuloksiaan muille.
No, mä en näe mitään järkeä siinä, että rehkitään pelkästään hahmon näyttämisen takia!
Tehohakuinen, kiloissa mittava tuloskunto näkyy tavallisesti myös ko. henkilön hahmossa.
Säälittävimpiä ovat heput joiden suoritusteho ei vastaa alkuunkaan ulkonäön antamia odotuksia.
Lihasmassa, voima ja teho ovat eri asoita mutta voima on osana tehoa.
- GulliverOrgasm
no enhän minäkään heiluttele mulkkuani julkisesti vaikka aikamoinen pölli minulla housuissa onkin. joskus vähän harvoille ja valituille naisille sitä heiluttelen ja varjoissa hiiviskelen.. kovan työn takana senkin kasvatus oli - vaati useiden tuntien käsitöitä teinipoikana.
- heikkinapander
Aloittaja taitaa olla aikamoinen stalkkeri. Tunnut tietävän idolisi liikkeistä turhan paljon.
Ehkäpä siksi ei esittele sinulle habaa kun sama kaveri hiipii perässä joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237