Ei koskaan näytä lihaksiaan. Järjettömän kova punttiukko ja lihaksia löytyy.
Pyydän näyttämään habaa mutta ei näytä vaikka olisi t-paita päällä.
Ei koskaan kulje tanktopissa eikä koskaan ole ottanut yhtään posekuvaa.
Ei käy edes uimassa niin että saisi ihailevia katseita.
Sanoo että tärkeintä on hyvä ja terve olo.
Jos olisi lihaksikkaampi kuin nyt olen niin olisin jatkuvasti ilman paitaa.
Mitä mieltä miehestä joka
6
299
Vastaukset
- OtaOppia
Mies on järjissään, toisin kuin sinä.
- jonnekysyy
No mä en näe mitään järkeä siinä että rehkitään ja sitten ei näytä tuloksiaan muille.
- ölpo135
Jotkut reenaa ja tekee asioita itsensä vuoksi ei muiden vitun älymätä.
- veeäm43
jonnekysyy kirjoitti:
No mä en näe mitään järkeä siinä että rehkitään ja sitten ei näytä tuloksiaan muille.
No, mä en näe mitään järkeä siinä, että rehkitään pelkästään hahmon näyttämisen takia!
Tehohakuinen, kiloissa mittava tuloskunto näkyy tavallisesti myös ko. henkilön hahmossa.
Säälittävimpiä ovat heput joiden suoritusteho ei vastaa alkuunkaan ulkonäön antamia odotuksia.
Lihasmassa, voima ja teho ovat eri asoita mutta voima on osana tehoa.
- GulliverOrgasm
no enhän minäkään heiluttele mulkkuani julkisesti vaikka aikamoinen pölli minulla housuissa onkin. joskus vähän harvoille ja valituille naisille sitä heiluttelen ja varjoissa hiiviskelen.. kovan työn takana senkin kasvatus oli - vaati useiden tuntien käsitöitä teinipoikana.
- heikkinapander
Aloittaja taitaa olla aikamoinen stalkkeri. Tunnut tietävän idolisi liikkeistä turhan paljon.
Ehkäpä siksi ei esittele sinulle habaa kun sama kaveri hiipii perässä joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746