Olen n. 40 v hyvä kroppainen nainen ja tykkään brazilian- stringmallisista bikineistä. Peppu tulee hyvin näkyviin. Esim Italiassa ne ovat suurimmalla osalla naisista. Eikö täällä Suomessakin jo olisi aika siirtyä EU-aikaan eikä elää junnillassa ? Samalla saisimme virtaa miehiimme.
T: Calzedonia nainen
brazilian bikinit
3
394
Vastaukset
- Yyteriin
Kanssasi samaa mieltä. Läpättämät mummomalliset alaosat näyttävät ruumilta. Brazilian bikinit tuo pepun hyvin esille ja jos rohkeus riittää niin stringit on todella kauniit.
- miesnäkökulma
Tämä mannermainen tapa on mielenkiintoinen aluevaltaus. Ei ehkä sovi käytettäväksi lesta-alueella, ettei mene rannalla olijoiden välipalat väärään kurkkuun tai estää miehiä nousemasta seisaalleen.
Viittaan myös uimavalvojien linjanvetoon 17.8.-18 lehdissä, missä on ok. että nainen ottaa aurinkoa vatsallaan tai selällään ilman ylä osaa, mutta kun hän nousee seisaalleen, niin se onkin säädytöntä.
Tilanne muuttuu kuitenkin sallituksi kun uimavalvoja poistuu klo 19 aikaan, joten sen jälkeen saa kirmailla vähissä vaatteissa ja käydä yöllä jopa perinteisellä naku-uinnilla.
Jos joku on vähissä vaatteissa niin eihän se ole keneltäkään pois vaan pikemminkin ilo silmälle.
Täytyy tietysti ei pidä tehdä mitään provosoivia temppuja. - Kuolonkorinat
Minä ole 50-vuotias paksu ja löysäperseinen.
Kokeilin näitä naruhousuja ja yksi mies meinasi tukehtua tuoreeseen kampaviineriin.
Sen koommin en ole naruhousuja harrastanut enkä harrasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112751- 1862209
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731507Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721275- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162