Mistä eri sisäänkäynneistä K-kerroksen kaukoliikenteen terminaaliin pääsee illalla? Ilmeisesti kauppakeskuksen sisäänkäynnit arkisin auki klo 21 asti, mistä tämän jälkeen pääsee tuonne kaukoliikenneterminaaliin, ja mihin aikoihin?
Kiitos neuvoista, Kampin sivuilta ei tähän vastausta löydy millään :)
Hki linja-autoasema, Kamppi, sisäänpääsy illalla
9
12507
Vastaukset
- sisäänyölläkin
Kaukoliikenteen terminaaliin pääsee yöllä suoraan Narinkkatorin puolelta. Paikalliset sanovat että ns. ”Kampin suutarin” vierestä. Ulko-ovi on auki, siitä suoraan liukuportaat alas.
Itse kauppakeskuksen ulko-ovet ovat auki yli puolen yön arkisinkin. Sisäänkäynti on Narinkkatorin ja Fredrikinkadun puolelta.
Tämä johtuu siitä, että samassa kompleksissa on myös metroasema, Espoon yöbussien laiturit, Alepan valintamyymälä sekä Burger King. Viimeksi mainitut ovat auki klo 24.00 asti, joten niistä voi kätevästi hankkia matkaevästä illallakin.
Puolen yön jälkeen Kampin keskuksesta alkavat kulkea Espooseen menevät yöbussit. Ihmisten on päästävä sisään niihinkin. Sisäänkäynti on samasta ulko-ovesta kuin kaukoliikenteen terminaaliin, eli ”Kampin suutarin” vierestä Narinkkatorin puolelta.- Enolealoittaja
Voisko noista laittaa Google Mapsin kuvat, kun nuo termit ovat minulle, melkein 70 v Helsingissä asuneelle uppo-oudot?
Kiitos
En ole aloittaja. - kms
Todella hyvät neuvot ja vinkit, kiitos :) Voisinkin itsekin vielä vilkaista nuo Google Mapsista, mutta tälläkin tiedolla pääsen jo kyllä perille.
Suuret kiitokset :) - Narinkkatori
Enolealoittaja kirjoitti:
Voisko noista laittaa Google Mapsin kuvat, kun nuo termit ovat minulle, melkein 70 v Helsingissä asuneelle uppo-oudot?
Kiitos
En ole aloittaja.Piirros Narinkkatorista:
Hotelli Presidentti ja Salomonkatu torin tällä puolella
________- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
suutari|
🚌<==| 👈🏼 sisään kaukol.terminaaliin
________| Narinkkatorin luoteiskulmasta
|
K |
A |
M|
P | <= pääsisäänkäynti Kampin keskukseen
P | keskeltä toria
I |
|
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hotelli Scandic Simonkenttä ja Simonkatu
torin tällä puolella
- Anonyymi
Hitto ku olisin eilen lukenu tämän. Virallisilta sivuilta ei saa mitää Tietoa!
Hyvä että täällä joku järkevä kertoo! Ku Kamppi ei prkl osaa! - Anonyymi
Tässä vähän kohteesta karttaa: https://kamppi.fi/fi/node/10960
- Anonyymi
Juostuani koko helvetin keskuksen ovet läpi klo 2 yöllä ja myöhästyttyäni tämän takia bussista (yritin juosta myös Lapinrinteen pysäkille, mutten ehtinyt) harmittaa huolella, etten löytänyt tätä tietoa aiemmin.
- Anonyymi
Nostetaan tätä aloitusta, eli voiko joku vahvistaa onko tänä päivänäkin (kesä 2023) kulku yöliikenteen kaukobusseihin Narinkkatorin pääovista vai miten? Kyselee maalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaan tätä aloitusta, eli voiko joku vahvistaa onko tänä päivänäkin (kesä 2023) kulku yöliikenteen kaukobusseihin Narinkkatorin pääovista vai miten? Kyselee maalainen.
Päivällä pääsee kaikista ovista ja hissillä tai liukuportaat alas.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779