Näin tunnistat tyhmän kirjoittajan

Pimpinhajut

Hänellä tulee tuplapostauksia, viestit katoavat "bittiavaruuteen" tai tieteokone "söi" sen. Hänen tablettinsa tuntuu olevan aina vasthangassa ja hän ei osaa kirjoittaa kun juuri luuri vaihtui.

86

996

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeert

      Tuplapostaukset johtuu yhteyksistä ja juurikin koneen hidastelusta, ei tyhmyydestä mutta mistäs tyhmä ap sen voiskaan tietää.

    • No kiitos. Minä kun innokkaasti syyttelin hiirtäni tyhmäksi. 😃

      * Nolo*

    • LinssitOn

      Siis miten kenenkään älykkyyteen liittyä, jos joku juttu katoaa.
      Tai tietokone söi? Mistä tiedät kenelle tai tapahtuuko jollekin niin
      Jos et ite hakkeroitunut oo toisen koneeseen?

    • helmiä_sioille

      No siitä, etten pahemmin jaksa lukea kirjoittajan viestiä tai viestejä. En kommentoi pahemmin eikä huvita keskustella kirjoittajan kans... :D

    • tyhmäonkapeakatseinen

      Tyhmä kirjoittaja luulee kaikkia hänelle puskista vittuilevia trolleiksi. Ja sellaisia rekattuja, joiden kaltaisia hän ei ole irl tavannut. Yleensä tyhmällä on muutama prototyyppi naisista ja miehistä, mitkä tunnistaa, muut ovat trolleja, jotka esittävät toista sukupuolta, koska tyhmän mielestä eivät lausu vuorosanojaan oikein ja niinkuin tyhmä on tottunut.

    • Rekattu tai ei rekattu, niin anonyymi on silti.

      Rekkaamattomilta tulee ihan fiksujakin rakentavia kommentteja, esimerkiksi edesunissa, floweri, trollikka, lihavihatipunen jne mutta heidänkin kommenttinsa voi olla jonkun muun kun sen saman henkilön kirjoittamia. Totta myös, että heidät pitäisi tunnistaa kirjoitustyylistä.

      Sitten on näitä jotka pitävät nimimerkkiään jo kannanottona, jotka vaihtaa sitä keskustelun kulun aikana. Ei voi tietää, puheleeko yhden vai usean kanssa. Vaikea suhtautua.

      On vaikeaa suhtautua rekkaamattomiin, kun pitää miettiä, että onko kyse tarkoituksella ilkeilystä, vai erimielisyydestä vain. Loppusummana kuitenkin on, että vuorovaikutus silti toimii täälläkin. Metsä vastaa kun sinne huudetaan. Oli rekattu tai ei.

      Rekatulle vastaamalla tiedät ainakin sen, että kyse on yhdestä henkilöstä. Se sama vastaa tänään ja huomenna, eikä siihen pääse kukaan väliin. Mutta jokainen tehkööt niin, kuten parhaaksi näkee.

      • Heh, täällä myös " nolifet" pääsee ääneen ja tulee huomatuksi, mitä taas irl voi jopa ihmiskammossa vältellä. Huomatuksi tulemista. ☺️

        Mut hyvin avasit aiheezta...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, täällä myös " nolifet" pääsee ääneen ja tulee huomatuksi, mitä taas irl voi jopa ihmiskammossa vältellä. Huomatuksi tulemista. ☺️

        Mut hyvin avasit aiheezta...

        No eipä tullut varsinaiseen otsikkoon kyllä vastattua, mutta ei tyhmyyttä kyllä tunnista mistään. Toisia ärsyttäväkin tapa voi olla fiksua, jos halutaan ärsyttää muita. Eihän täällä kaikkien anonyymisen ihmisten tarkoitusperiäkään voi tietää.

        Meikä alkaa saada jonkinlaisen uudenlaisen palstailumotiivin tässä. Sinäänsä tuo sinun laittama kuva on kiva "kääntömerkki". En sentäs vaihda nikkiä enää, mutta jotain sen laittaminen tuonne profiiliin "nytkäytti" minussa. Täällähän kaikenlaiset muutokset tulee ns. "portaittain". Ainakin mulle....


      • Dissident kirjoitti:

        No eipä tullut varsinaiseen otsikkoon kyllä vastattua, mutta ei tyhmyyttä kyllä tunnista mistään. Toisia ärsyttäväkin tapa voi olla fiksua, jos halutaan ärsyttää muita. Eihän täällä kaikkien anonyymisen ihmisten tarkoitusperiäkään voi tietää.

        Meikä alkaa saada jonkinlaisen uudenlaisen palstailumotiivin tässä. Sinäänsä tuo sinun laittama kuva on kiva "kääntömerkki". En sentäs vaihda nikkiä enää, mutta jotain sen laittaminen tuonne profiiliin "nytkäytti" minussa. Täällähän kaikenlaiset muutokset tulee ns. "portaittain". Ainakin mulle....

        Eipä sen väliä, eiköhän kaikenlaiset ajatukset kirpoa pintaan millon mistäkin. :)

        Tarkoitusperiä on varmaan monia. Mä olen ottanut tämän ikään kuin sohvaksi mukavassa kahvilassa, missä tutut naamat piipahtelee ja on mukavaa jutella mistä milloinkin. Tuun tänne siis, kun haluan olla myönteisellä fiiliksellä, en tappelemaan ja rähisemään. Mä rähisen pyykkien kanssa kodinhoitohuoneessa sitten. :D



        Portaittainhan se mullakin on tainnut kulkea, metamorfoosi. Kotelosta alkaen. ;)
        Mä en voi luvata, ettenkö vaihda nikkiä. Olen sen miljoona kertaa vaihtanut, kun kyllästyn johonkin nikkiin. Alkuun kyllä vaihtelen siksi, että joku aina innostui jahtaamaan nimimerkkiäni tai kirjoittelemaan millon mitäkin shaibaa sen ympärillä. Nyt on se kriisipiste ohitettu ja pelkkä kyllästyminen niminerkkiin voi aiheuttaa nimen vaihtumisen. Mä en oikeen löydä tai keksi semmosta mikä istus. :D

        Onko se yks hiton nimimerkki nyt niin tärkee, onhan se niin kun kunnon kengätkin. :D
        Kuvia mä vaihtelen tuhkatiuhaan, koska mä pidän kuvista ja minusta taulujakin saisi vaihdella viikottain seinille. ;)


        Tuo Wuffeli oli löytänyt sen photofunian, mistä tuon sun kuvan löysin. Mä olen aina tykännyt tosta pf kuvien käsittelyssä. Kivoja teemoja.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Eipä sen väliä, eiköhän kaikenlaiset ajatukset kirpoa pintaan millon mistäkin. :)

        Tarkoitusperiä on varmaan monia. Mä olen ottanut tämän ikään kuin sohvaksi mukavassa kahvilassa, missä tutut naamat piipahtelee ja on mukavaa jutella mistä milloinkin. Tuun tänne siis, kun haluan olla myönteisellä fiiliksellä, en tappelemaan ja rähisemään. Mä rähisen pyykkien kanssa kodinhoitohuoneessa sitten. :D



        Portaittainhan se mullakin on tainnut kulkea, metamorfoosi. Kotelosta alkaen. ;)
        Mä en voi luvata, ettenkö vaihda nikkiä. Olen sen miljoona kertaa vaihtanut, kun kyllästyn johonkin nikkiin. Alkuun kyllä vaihtelen siksi, että joku aina innostui jahtaamaan nimimerkkiäni tai kirjoittelemaan millon mitäkin shaibaa sen ympärillä. Nyt on se kriisipiste ohitettu ja pelkkä kyllästyminen niminerkkiin voi aiheuttaa nimen vaihtumisen. Mä en oikeen löydä tai keksi semmosta mikä istus. :D

        Onko se yks hiton nimimerkki nyt niin tärkee, onhan se niin kun kunnon kengätkin. :D
        Kuvia mä vaihtelen tuhkatiuhaan, koska mä pidän kuvista ja minusta taulujakin saisi vaihdella viikottain seinille. ;)


        Tuo Wuffeli oli löytänyt sen photofunian, mistä tuon sun kuvan löysin. Mä olen aina tykännyt tosta pf kuvien käsittelyssä. Kivoja teemoja.

        Joo, tää mesta sopii joillekin, toisille paremmin ja toisille huonommin. Ja aikanaan täällä jokainen löytää konstit ja ennenkaikkea sen, mitä täältä haluaa ja miten sen saa. Tuulimyllyjä vastaan on turha alkaa reuhaamaan, se ei onnistu kyllä.

        Wuppis on kyllä hauska naikkonen. Hänhän alkuun oli niin kärkäs ja ulkopuolinen, mutta nythän tuo on kammennut itsensä tänne "piireihin". On tosi jännä katsella muitten palstakehitystä. Harmiskin on muuttunut paljon. Ja monesta näkee kaikenlaista tässä seuraamalla... Mutta monesti se on myös irl elämän muutostakin. Sekin vaikuttaa tietenkin palstaelämäänkin....

        Mutta loistokas mesta minusta....

        Paitsi tää itse ohjelma...taas viskas mut ulos...

        ALLER! MIKS VITUSSA KYSYT LAITTAMAAN RUKSIN MUISTA MINUT , KUN SE EI TOIMI KUITENKAAN!!!!


      • LadyZorro kirjoitti:

        Eipä sen väliä, eiköhän kaikenlaiset ajatukset kirpoa pintaan millon mistäkin. :)

        Tarkoitusperiä on varmaan monia. Mä olen ottanut tämän ikään kuin sohvaksi mukavassa kahvilassa, missä tutut naamat piipahtelee ja on mukavaa jutella mistä milloinkin. Tuun tänne siis, kun haluan olla myönteisellä fiiliksellä, en tappelemaan ja rähisemään. Mä rähisen pyykkien kanssa kodinhoitohuoneessa sitten. :D



        Portaittainhan se mullakin on tainnut kulkea, metamorfoosi. Kotelosta alkaen. ;)
        Mä en voi luvata, ettenkö vaihda nikkiä. Olen sen miljoona kertaa vaihtanut, kun kyllästyn johonkin nikkiin. Alkuun kyllä vaihtelen siksi, että joku aina innostui jahtaamaan nimimerkkiäni tai kirjoittelemaan millon mitäkin shaibaa sen ympärillä. Nyt on se kriisipiste ohitettu ja pelkkä kyllästyminen niminerkkiin voi aiheuttaa nimen vaihtumisen. Mä en oikeen löydä tai keksi semmosta mikä istus. :D

        Onko se yks hiton nimimerkki nyt niin tärkee, onhan se niin kun kunnon kengätkin. :D
        Kuvia mä vaihtelen tuhkatiuhaan, koska mä pidän kuvista ja minusta taulujakin saisi vaihdella viikottain seinille. ;)


        Tuo Wuffeli oli löytänyt sen photofunian, mistä tuon sun kuvan löysin. Mä olen aina tykännyt tosta pf kuvien käsittelyssä. Kivoja teemoja.

        Nikinvaihto on kuin vaihtaisi paidan (tai ne kengät). Ei mulla ainakaan ole ollut yhtäkään nikkiä jonka olen kokenut olevan osa identiteettiäni, ne on vain palstanikkejä. Oikeastaan enempi minä olisin huolissani siitä jos palstanikistä alkaisi tulla identiteetti...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, tää mesta sopii joillekin, toisille paremmin ja toisille huonommin. Ja aikanaan täällä jokainen löytää konstit ja ennenkaikkea sen, mitä täältä haluaa ja miten sen saa. Tuulimyllyjä vastaan on turha alkaa reuhaamaan, se ei onnistu kyllä.

        Wuppis on kyllä hauska naikkonen. Hänhän alkuun oli niin kärkäs ja ulkopuolinen, mutta nythän tuo on kammennut itsensä tänne "piireihin". On tosi jännä katsella muitten palstakehitystä. Harmiskin on muuttunut paljon. Ja monesta näkee kaikenlaista tässä seuraamalla... Mutta monesti se on myös irl elämän muutostakin. Sekin vaikuttaa tietenkin palstaelämäänkin....

        Mutta loistokas mesta minusta....

        Paitsi tää itse ohjelma...taas viskas mut ulos...

        ALLER! MIKS VITUSSA KYSYT LAITTAMAAN RUKSIN MUISTA MINUT , KUN SE EI TOIMI KUITENKAAN!!!!

        Jees. Tää sylkee ulos kirjautumisista yhtenään. Että välillä jää ihan asappina vastaamatta.

        Juu irl elämäkin vaikuttaa. Oon huomannut, että kun itse haluan muutosta alan sitä vimmatusti pohtimaan. Tutkin ja tutkailen. Kokoan jostain mielenkiintoisesta pakettia ja tutkin taas.

        Sulattelen, luon kytköksiä jne.

        Tänään taas huomasin miten erilainen olen mm. mieheni kanssa. Hän kokee, että on jo nähnyt kaiken, mikään ei enää säväytä tai jaksa kiinnostaa. Tai hyvin harva asia, hän on aika flegmaattinen tai apaattinen eläjä. Kun ite taas löydän jatkuvasti elämästä uusia mielenkiintoisia asioita ja elementtejä. Jaksan innostua ja ilahtua. Olen kai jatkuvasti tutkimusmatkalla ja löydän uusia juttuja.

        Tää erilaisuus hiukan joskus hiertää välillämme. Tuntuu, et toinen vois vaikka kuolla huomenna ja ei haittais häntä, kaikki on jo nähty. Luukut kii ja möllötystä.

        Mä en aina jaksa tommosta pakko myöntää. Sit piristää joku Pönttis joka saa pelkillä sanoilla elämään väriä ja kaivattua iloa. Semmosta jihuu fiilistä.🤣


      • Ananias kirjoitti:

        Nikinvaihto on kuin vaihtaisi paidan (tai ne kengät). Ei mulla ainakaan ole ollut yhtäkään nikkiä jonka olen kokenut olevan osa identiteettiäni, ne on vain palstanikkejä. Oikeastaan enempi minä olisin huolissani siitä jos palstanikistä alkaisi tulla identiteetti...

        Juu, totta. Just yöllä katselin ohjelmaa nettipelien lomassa tutustuneista pareista. Tulikohan 5 kanavalta. Mietin, että miten siinä abataria luodessa voi olla riski, että alkaa elää sitä todellisuutta ja tää todellinen todellisuus katoaa sen alle...unohtuu.

        Ettei oikea elämä viehätäkään, kun se avatar peli homma siellä imee mukaansa. Siellä elämä onkin mitä haluaa, käsikirjoitusta voi muokata mielensä mukaan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu, totta. Just yöllä katselin ohjelmaa nettipelien lomassa tutustuneista pareista. Tulikohan 5 kanavalta. Mietin, että miten siinä abataria luodessa voi olla riski, että alkaa elää sitä todellisuutta ja tää todellinen todellisuus katoaa sen alle...unohtuu.

        Ettei oikea elämä viehätäkään, kun se avatar peli homma siellä imee mukaansa. Siellä elämä onkin mitä haluaa, käsikirjoitusta voi muokata mielensä mukaan.

        Tällä palstalla on kirjoittajia jotka voisivat vaihtaa nikin yhtenä päivänä näin halutessaan, ja parin kommentin jälkeen porukka jo tietäisi kenestä on kyse.

        Mielestäni silloin kun kommentoija tunnistetaan ajatuksistaan, hän on onnistunut luomaan jotakin merkityksellisempää kuin pelkän tunnetun palstanikin.


      • Ananias kirjoitti:

        Tällä palstalla on kirjoittajia jotka voisivat vaihtaa nikin yhtenä päivänä näin halutessaan, ja parin kommentin jälkeen porukka jo tietäisi kenestä on kyse.

        Mielestäni silloin kun kommentoija tunnistetaan ajatuksistaan, hän on onnistunut luomaan jotakin merkityksellisempää kuin pelkän tunnetun palstanikin.

        Tuokin on ihan totta, joskin kyllä välillä tunnistaa negatiivisessäkin mielessä jonkun. Ja huomaa, että on omattu kaatopaikka mentaliteetti.

        Se ei välttämättä ole kiva merkitys...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Tuokin on ihan totta, joskin kyllä välillä tunnistaa negatiivisessäkin mielessä jonkun. Ja huomaa, että on omattu kaatopaikka mentaliteetti.

        Se ei välttämättä ole kiva merkitys...

        En tarkoittanut puskailkeilyä.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jees. Tää sylkee ulos kirjautumisista yhtenään. Että välillä jää ihan asappina vastaamatta.

        Juu irl elämäkin vaikuttaa. Oon huomannut, että kun itse haluan muutosta alan sitä vimmatusti pohtimaan. Tutkin ja tutkailen. Kokoan jostain mielenkiintoisesta pakettia ja tutkin taas.

        Sulattelen, luon kytköksiä jne.

        Tänään taas huomasin miten erilainen olen mm. mieheni kanssa. Hän kokee, että on jo nähnyt kaiken, mikään ei enää säväytä tai jaksa kiinnostaa. Tai hyvin harva asia, hän on aika flegmaattinen tai apaattinen eläjä. Kun ite taas löydän jatkuvasti elämästä uusia mielenkiintoisia asioita ja elementtejä. Jaksan innostua ja ilahtua. Olen kai jatkuvasti tutkimusmatkalla ja löydän uusia juttuja.

        Tää erilaisuus hiukan joskus hiertää välillämme. Tuntuu, et toinen vois vaikka kuolla huomenna ja ei haittais häntä, kaikki on jo nähty. Luukut kii ja möllötystä.

        Mä en aina jaksa tommosta pakko myöntää. Sit piristää joku Pönttis joka saa pelkillä sanoilla elämään väriä ja kaivattua iloa. Semmosta jihuu fiilistä.🤣

        No himpun verran ketuttaa, kun on jaaritellut hirmu litanian kirjautuneena ja sit voi vaan todeta, että on viskonut pellolle...kyllä sieppaa, jos on ajatusta ja sitten muuten vaikka hiukka kiireentynkä, vaikka täällä töissä...mutta toisaalta sen suhteen aika huono selitys.... Ehkä antaa mahkut miettiä tosissaan, että laittaako kirjoitusta eetteriin vai ei...

        No mulla on aikas samantyyppinen ajatuskuva irl touhuista. Oikeastaan huomaa, että sieltä keksii tänne teemoja ja toisinpäin. Kiva myllätä jotain täällä ja irl. Kyllä minustakin täällä ja irl, pitää olla väriä. Vaikka ei sen tarvitse olla suurta, mutta sellaista paikallaan murjottamista en jaksais... Esimerkiksi en varmasti jaksais jossain aurinkorannalla vaan maata päivää auringossa ja käännellä itseäni kuin grillipihviä paikallaan...

        No pönttis, sinä, wuppis, harmis ja moni muukin on ihan piristysruiskeita tänne. Muuten tää ois sellainen ankea mesta, että loppuis kiinnostus.. Ei pelkällä asialinjalla jaksais täällä olla. Tarvitaan vähän äksöniä ja huumoria mukaan. Muuten kai mesta ois kuin joku yliopiston fysiikan tutkimuslaitos. hehe..


      • LadyZorro
        Ananias kirjoitti:

        En tarkoittanut puskailkeilyä.

        En minäkään yksinomaan, vaan ylipäänsä pelkän pahanolon ja mielen levittämistä.


      • Dissident kirjoitti:

        No himpun verran ketuttaa, kun on jaaritellut hirmu litanian kirjautuneena ja sit voi vaan todeta, että on viskonut pellolle...kyllä sieppaa, jos on ajatusta ja sitten muuten vaikka hiukka kiireentynkä, vaikka täällä töissä...mutta toisaalta sen suhteen aika huono selitys.... Ehkä antaa mahkut miettiä tosissaan, että laittaako kirjoitusta eetteriin vai ei...

        No mulla on aikas samantyyppinen ajatuskuva irl touhuista. Oikeastaan huomaa, että sieltä keksii tänne teemoja ja toisinpäin. Kiva myllätä jotain täällä ja irl. Kyllä minustakin täällä ja irl, pitää olla väriä. Vaikka ei sen tarvitse olla suurta, mutta sellaista paikallaan murjottamista en jaksais... Esimerkiksi en varmasti jaksais jossain aurinkorannalla vaan maata päivää auringossa ja käännellä itseäni kuin grillipihviä paikallaan...

        No pönttis, sinä, wuppis, harmis ja moni muukin on ihan piristysruiskeita tänne. Muuten tää ois sellainen ankea mesta, että loppuis kiinnostus.. Ei pelkällä asialinjalla jaksais täällä olla. Tarvitaan vähän äksöniä ja huumoria mukaan. Muuten kai mesta ois kuin joku yliopiston fysiikan tutkimuslaitos. hehe..

        Älä muuta sano, todella joskus nypyttää kun ehtii kirjottaa piiitkän vastauksen tms. Sitten pitäs se copypastettaa, kirjaantua ja lähettää. Ei aina jaksa tai pääse...

        Tää kirjavuus mua kiehtoo täällä. Huumorikin on joillain ihan pirskatin nasevaa.🤣

        Puskilla ja rekatuilla.

        Mikä parasta tääl näkee ihmisyyden psyykepuolta..vaikkei ihmistä nää.

        Ei lisättävää. Sulle on joskus vaikea keksiä vastattavaa, tiiätkö miksi? Nokun de tuntuu että toistelis vaan samoja sanoja. Kommentoidessaan. ☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Älä muuta sano, todella joskus nypyttää kun ehtii kirjottaa piiitkän vastauksen tms. Sitten pitäs se copypastettaa, kirjaantua ja lähettää. Ei aina jaksa tai pääse...

        Tää kirjavuus mua kiehtoo täällä. Huumorikin on joillain ihan pirskatin nasevaa.🤣

        Puskilla ja rekatuilla.

        Mikä parasta tääl näkee ihmisyyden psyykepuolta..vaikkei ihmistä nää.

        Ei lisättävää. Sulle on joskus vaikea keksiä vastattavaa, tiiätkö miksi? Nokun de tuntuu että toistelis vaan samoja sanoja. Kommentoidessaan. ☺️

        Se eikä de..osuu herkästi viereiseen kirjaimeen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        En minäkään yksinomaan, vaan ylipäänsä pelkän pahanolon ja mielen levittämistä.

        Osa kommentoi tunteella, mutta kannattaa muistaa että anonyymikeskustelussa voi käyttää myös sellaisia tehokeinoja joita irl ei voisi harkitakaan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Älä muuta sano, todella joskus nypyttää kun ehtii kirjottaa piiitkän vastauksen tms. Sitten pitäs se copypastettaa, kirjaantua ja lähettää. Ei aina jaksa tai pääse...

        Tää kirjavuus mua kiehtoo täällä. Huumorikin on joillain ihan pirskatin nasevaa.🤣

        Puskilla ja rekatuilla.

        Mikä parasta tääl näkee ihmisyyden psyykepuolta..vaikkei ihmistä nää.

        Ei lisättävää. Sulle on joskus vaikea keksiä vastattavaa, tiiätkö miksi? Nokun de tuntuu että toistelis vaan samoja sanoja. Kommentoidessaan. ☺️

        No voitais hei numeroida vastaukset valmiiks, niin ei tarttis niin pitkää litaniaa kirjoitella...

        "hei, mä vastaisin 3 ja sitten tohon toiseen menisin 5:lla!

        hehe...


      • Dissident kirjoitti:

        No voitais hei numeroida vastaukset valmiiks, niin ei tarttis niin pitkää litaniaa kirjoitella...

        "hei, mä vastaisin 3 ja sitten tohon toiseen menisin 5:lla!

        hehe...

        Ois aika hyvä idea. ☺️👍

        1)


      • Ananias kirjoitti:

        Osa kommentoi tunteella, mutta kannattaa muistaa että anonyymikeskustelussa voi käyttää myös sellaisia tehokeinoja joita irl ei voisi harkitakaan.

        Juu, yritän muistaa. ☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ois aika hyvä idea. ☺️👍

        1)

        Todella 1)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu, yritän muistaa. ☺️

        No 7) tai sitten 8)...


      • Dissident kirjoitti:

        No 7) tai sitten 8)...

        Hahhaa!🤣

        Stop! Menee mahrottomaks.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Hahhaa!🤣

        Stop! Menee mahrottomaks.

        12) heh ja muuten 45) sitten tänään 67) ja 97) Mutta huomenna vaan 66).


      • Dissident kirjoitti:

        12) heh ja muuten 45) sitten tänään 67) ja 97) Mutta huomenna vaan 66).

        Täytyis olla joku arkistointi tuota varten. 😃

        Mä lähren nyt lätkimään, tonne pihalle. Ukko kääntää kankea ja mukelot kättä..huh huh. Tää on kans yks olis jo ohi päivä. 😌


      • LadyZorro kirjoitti:

        Täytyis olla joku arkistointi tuota varten. 😃

        Mä lähren nyt lätkimään, tonne pihalle. Ukko kääntää kankea ja mukelot kättä..huh huh. Tää on kans yks olis jo ohi päivä. 😌

        No voi sentään. Mullakin taas ollut aikas vauhikas työpäivä, mutta vielä pitäis jotain evästä keksiä huomiselle ja tehdä tässä illalla... Noi muksut vetää sapuskaa ihan simona... Pankrottiin syövät isäpolosen, runtit...

        palataan...


    • flowersreally

      Eikö tähänkin voisi sopia jotain kätevämpää tunnistetta, vaikka hihamerkkiä. Tai sitten kaikki tyhmät voisi vaan viitata.

      • Karkkipussityhjä

        No kuinka se hihamerkki muille sit näkyis, hä?? :o mutta mä tykkään viitata. Se on kivaa.


      • flowersreally
        Karkkipussityhjä kirjoitti:

        No kuinka se hihamerkki muille sit näkyis, hä?? :o mutta mä tykkään viitata. Se on kivaa.

        What? Etsä muka nähny ku mä heilutin sulle?


      • flowersreally kirjoitti:

        What? Etsä muka nähny ku mä heilutin sulle?

        .. PyllynKeinutusta ei lasketa.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. PyllynKeinutusta ei lasketa.. =)

        .. Tai Noh.. Taidetaan Laskea Sittenkin.. Riippuu ihan Tilanteesta.. ;D


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. PyllynKeinutusta ei lasketa.. =)

        Ajatteletko sä että mä vittuilen alinomaan?


      • flowersreally kirjoitti:

        Ajatteletko sä että mä vittuilen alinomaan?

        Etkös sä juuri niin tee? tai ainakin pyri siihen? Ootko muuten tuossa treffeillä:

        https://static.mvlehti.net/uploads/2018/07/äänestä-vihreitä.jpg


      • flowersreally
        Harmaaritari kirjoitti:

        Etkös sä juuri niin tee? tai ainakin pyri siihen? Ootko muuten tuossa treffeillä:

        https://static.mvlehti.net/uploads/2018/07/äänestä-vihreitä.jpg

        Menikö sulla taas nikit sekaisin?


      • flowersreally kirjoitti:

        Menikö sulla taas nikit sekaisin?

        Ei, käytän vaan yhtä niin ei voi mennä. Tuli vaan toi kuva mieleen tuosta sun kommentista "Ajatteletko sä että mä vittuilen alinomaan?" kun sitähän sä teet tai en ainakaan muista että oisin sulta oikeen muuta ikinä nähnyt.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ajatteletko sä että mä vittuilen alinomaan?

        .. Miks Mä niin Ajattelisin?.. Toi nyt oli tuollainen Tylsistyneenä Suoritettu "TylsäMoikkaus" tjsp.. ;D

        .. Tsori.. En Tierä Mikä Muhun Meni.. ;(


      • pyllymeni
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miks Mä niin Ajattelisin?.. Toi nyt oli tuollainen Tylsistyneenä Suoritettu "TylsäMoikkaus" tjsp.. ;D

        .. Tsori.. En Tierä Mikä Muhun Meni.. ;(

        Pylly meni ajatuksiisi.


      • pyllymeni kirjoitti:

        Pylly meni ajatuksiisi.

        .. HeuReka!.. FreudinLoogista.. ;D

        .. Laitetaan sen A.Jatuksen piikkiin.. KuNma Jantteri Se.. ;D


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miks Mä niin Ajattelisin?.. Toi nyt oli tuollainen Tylsistyneenä Suoritettu "TylsäMoikkaus" tjsp.. ;D

        .. Tsori.. En Tierä Mikä Muhun Meni.. ;(

        No kun yleensä takaliston näyttämistä ei pidetä kovin kohteliaana.


      • flowersreally
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei, käytän vaan yhtä niin ei voi mennä. Tuli vaan toi kuva mieleen tuosta sun kommentista "Ajatteletko sä että mä vittuilen alinomaan?" kun sitähän sä teet tai en ainakaan muista että oisin sulta oikeen muuta ikinä nähnyt.

        Se ei ollut kommentti vaan kysymys _Nuuskikselle_.


      • flowersreally kirjoitti:

        No kun yleensä takaliston näyttämistä ei pidetä kovin kohteliaana.

        .. Pötyä.. Riippuu ihan mistä Roikkuu.. Tämä(kin) asia.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Pötyä.. Riippuu ihan mistä Roikkuu.. Tämä(kin) asia.. ;P

        Ei muuten riipu.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ei muuten riipu.

        .. Kyllä Muuten Riippuu.. ;P

        .. Onko ihan Pakko Vaihtaa aihetta.. Ei tässä nyt selvästikään Sun Persikasta Puhuttu.. ;D

        .. Omituista SiastaNeljänteen Hyppimistä.. ;(


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kyllä Muuten Riippuu.. ;P

        .. Onko ihan Pakko Vaihtaa aihetta.. Ei tässä nyt selvästikään Sun Persikasta Puhuttu.. ;D

        .. Omituista SiastaNeljänteen Hyppimistä.. ;(

        Ehkä sun pitäis vaihtaa aihetta jos oot pyllyissä ollut jumissa jo eilisestä.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ehkä sun pitäis vaihtaa aihetta jos oot pyllyissä ollut jumissa jo eilisestä.

        .. Ehkä Sun Pitäis sit Lopettaa A.Jatuksen Ruokkiminen.. Ja sen Kanssa Leikitteleminen.. ;(


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe