Vihataan eikä kerrota syytä

ymmälläänn

Eli voisiko joku kertoa miksi mua vihataan eikä kukaan kerro miksi? Vaikka kuinka istuisi pöydän ääreen ja kysyisi että mitä olen tehnyt sulle? niin vastausta ei saa. Ei sitten kirveelläkään.
Jos kyse olisi jostain juoruista niin luulisi että edes yksi olisi sanonut että kuulin sinusta juttua. Mutta kun ei. Kukaan ei osaa perustella vihaansa minua kohtaan. Kunhan vaan ovat päättäneet vihata ja sulkea täysin ulkopuolelle.

Kuka tekee tuollaista ihan oikeasti? Oletteko itse toimineet noin? Itse kun joskus olen suuttunut ihmiseen niin olen kyllä kertonut syyn selvästi.

7

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otk

Voisitko kertoa millaisessa yhteydessä olet joutunut useamman henkilön vihan koh-
      teeksi? Sanoit,että kukaan ei osaa perustella vihaansa sinua kohtaan ja vastausta ei
      saa kirveelläkään vaikka kuinka istuisi pöydän ääreen.

Tuntuupa oudolta,että kaikki muut suhtautuvat sinuun noin jäätävästi.
      Luulisi joukosta löytyvän joku,joka puhuisi järkeä muille yhteisön jäsenille.
      On käsittämätöntä,jos et ole aiheuttanut mitään ja sinua savustetaan,ehkä luopu-
      maan jostain,mutta mistä?
      Kyllähän terveen tasapainoisen ihmisen pitäisi kohdella toista ihmisarvoisesti.

• hypocrite

Kuka tekee tuollaista oikeasti?

No aivan tavanomainen suomalainen mulkku rahvas. Tuohan on aivan tyypillistä käytöstä kaikkialla missä kaksi tahi kolme suomalaista rahvasta kokoontuu. Menet vaikkapa uutena työntekijänä suomalaiseen tavalliseen työpaikkaan. Ensin sinua tarkkaillaan kriittisellä silmällä etäisyyden päästä vikoja etsien, sinua persoonana arvostellen. Kahvihuoneessa aletaan keksiä hatusta jotakin inhottavaa tarinaa sinusta. Sitten kaikki alkavat käyttäytyä kuin uskoisivat kaiken paskan mitä itse ovat sinusta keksineet. Sitten aletaan kiusaantua kun olet paikalla, vältellään katsekontaktia, aletaan heittää rivien välistä jotakin monitulkintaista piikkiä joka jättää sinut kysymysmerkiksi ja aiheuttaa suunnatonta epävarmuutta ja ahdistusta. Ilmeillään. Elehditään. Kartellaan. Vihjaillaan säälien murheellisesti kuinka sä et tiedä mitä susta puhutaan.

Mutta kun yrität kysyä mikä on vialla kaikki teeskentelevät hämmästynyttä. Että mikä sinua vaivaa. Että oletko vainoharhainen kun luulet että sinusta juoruillaan seläntakana jotain pashaa. Ei me susta mitään puhuta, itselläsi on varmaan huono itsetunto kun luulet kakkien jauhavan paskaa.

Ja tällä tavalla sinut pidetään puolustuskyvyttömänä koska et pysty puolustautumaan sillä kukaan ei paljasta mitä sontaa ne pashanaamat sinusta jauhavat.

Tämä kaksinaamaisuus ja passiivisaggressiivinen sosiaalinen väkivalta on tyypillistä juuri suomalaisille ja muille introverteille kansoille kuten itäaasialaisille. Yksi piirre meidän vuorovikutuskuttuurissa jota inhoan itsekin yli kaiken.

• Anonyymi

👍👍👍👍👍👍

• elinkelvotonta

Minulle on tehty tuotamelkein koko elämä. Ensin kotona ja sittemmin mussa sosiaalisissa piireissä. edelleenkään en käsitä mistä on kyse ja kuka tai keillä voi olla niin paljon kaunoja minua kohtaan ja miksi. Totiset kunnon seuraukset vahingonkorvauksineen, rikosmerkintöineen ja eläkemaksuineen saattaisi hillitä. Edellyttäen ettet ole aivan yksin kuten minä, eli että sinulla on oikeamielisiä todistajia ja todisteita asiallesi. Varmaan aniharvalla asemassamme olevalla on.

• Anonyymi

Minne todisteita tarvii kun itse tietää totuuden jos on jotain ongelmaa sietokyvyn kanssa ni mä olen odotellu jo hyvän tovin niitä oikeuskanteitakin jos joku haluaa kokeilla onneaan toki tarvis olla si niitä todisteitakin siksi mä olen välttäny tekemästä mitään rikollista ei tarvitse edes yrittää todistella syyttömyyttään

• Anonyymi

Onko sillä jotain väliä tai vaikutusta sun elämään jos ei ni mitä vitun merkitystä sillä on anna vihata jos ei heillä muuta sisältöä elämässään ole tai parempaakaan tekemistä musta on ollu ainakin ihan kivaa omalla sairaalla tavallani seurata vierestä kuinka tekevät omasta elämästään itaelleen täydellistä helvettiä vihallaan kun eivät ymmärrä omien tekojensa seurauksia

• Anonyymi

Olen minäkin yhdenihmisen taholta yhtä äkkiä saanut jollaista kohtelua , enkä tiedä syytä siihen kysynyt olen vaan ei-vastausta.
      Hän on vaikuttanut omiin lapsiinsakkin nii että heitäkään ei näy enää .ämutta kun tiedän etten ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa niin olen ajatellut että olkoot , koska ei kerro, vaivahan on hänen eikä kenenkään muun . Älä anna heidän pilata mieltäsi , aikanaan tulee selville kuitenkin syyt?
      Elä ihan vaan tavallista elämää ja yritä olla välittämästä , sillä se että alat suremaan heidän käyttäytymistään ei auta ketään.
      Tsemppiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4373
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2495
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2049
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      400
      1706
    5. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      187
      1548
    6. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1505
    7. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1497
    8. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      34
      1496
    9. 250
      1335
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe