Suihkun jälkeen mun hiukset on ihanan kiharat myös kuivana, mutta heti ensimmäisen harjan vedon jälkeen ne suoristuu. Oisko mitään tuotetta joka pitäis hiukset kiharana ilman et harjalla suoristuu?
Kiharat suoristuu heti, miten saan ne pidettyä??
2
328
Vastaukset
- Luonnonkihara
Kiharoilla on tapana suoristua harjattaessa. Ei yleensä täysin suoraksi, mutta suoremmiksi. Harjaus tavallaan riikkoo sen kiharan. Jos haluat pitää kiharat mahdollisimman kiharoina, niin ei kannata käyttää kovin tiivispiikkistä harjaa. Hiukset voi selvittää joko harvalla kiharoille hiuksille sopivalla kammalla tai ihan omien sormien avulla. Näin saat kiharat säilymään pidempään.
- wella
Lopeta se harjaaminen ja osta harvapiikkinen kampa, ja kiharasuihketta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623