Kun tapasimme sokkotrefeillä 7.4.14 oli kaunis kevätilta, ja elämäni alkanut uudestaan tavatessamme ja rakastueasamme. Nyt kirjoitan tätä vuodatusta ehkä hieman katkeroituneena, ja nostan maljan elämälle. Miksi jätit minut 4v:n jälkeen, miksi et halunnut olla s.suhteessa eron jälkeen, miksi et halua olla ystäväni enää, miksi et halua puhua minulle ja estit minut fb:ssä. Olen todella yksin, mietin olenko kadottanut itseni enkä löydä enää ikinä ketään tästä maailmasta joka haluaisi olla kanssani jne, katsoa kun vanhenen ja rypistyn ja lihon tai ehkä laihdun kun ruokahalut kadonneet yllätys vaan.. Minulla ei ole ketään kelle puhua tunteista tällätavoin. Haluan vain kirjoittaa, vuodattaa pari kyyneltä. Jokatapauksesa kiitos näistä neljästä vuodesta. Uskolla, toivolla, ja rakkaudella. T
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.792494Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32847
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33482