Miten voi tehdä asian helpoksi ?

mustikoita

Olen kuntoradalla sauvakävelijä ja olen useasti törmännyt mieheen jonka kanssa olemme jutelleet ja aina joku kerta jotakin heitelleet juttua kun ohi menemme toisistamme. Ja tulemme polulla aina vastaan. Tiedän hänen nimensä ja ikänsä ja olemme samanikäisiä noin mä vanhempi muutaman vuoden.
Sitten tässä kesäkuun aikana innostuin hänestä niin, että laitoin hänelle tekstarin, että lähtisikö kahville ? mutta vastausta ei kuulunut vieläkään ja sitten näin hänet taas kuntoradalla niin selitin hänelle asian. Mutta oishan hän voinnut siinä jo vastata lähteäkö vai ei ? mutta en ole saannut mitään vastausta ja eilenkin tuli vastaan ja moikattiin ! tuli toisen kierroksen vastaan mutta olin mustikoita siinä poimimassa muutamia suuhuni kun hän kysyi, että ovatko nuo jo kypsiä.
Ihmettelen, tuota miksi ei kahville lähtenyt ja selitin myös silloin hänelle, että eihän tuon mitää tarvitse olla ... mutta minulle naiselle tuo on tyly juttu olla lähtemättä edes kahville kun sillä ei ns. voi olla syytä miksi ei lähtisi ?
Mitä teen ? Nyt kyllä olen antanut olla herran omissa oloissan ja olen aika ahvistunut hänestä kun nään sen _ _ _ _ pään .

7

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kopotitikoo

      Lottoan, että kyseessä on varattu ihminen. Tällöin minäkään en tee minkäänlaista vastakaikua toiselle. Vaikka kyse on vain kahvikutsusta, niin toinen osapuoli helposti pitää sitä myöntymisen merkkinä toisen ihmisen "kosiskelulle."
      Ja koska ette ole kavereita vaan hyvänpäivän tuttuja, ei hän ole velvollinen sinulle tilittämään, miksei kahville lähde.
      Ota vinkistä vaariin ja anna olla, etsi uusi kohde.

    • mietinäitäkin

      Ootko varma että tekstari on edes mennyt perille? Itselläkin aikoinaan pitkän aikaa löytyi nimellä puhellinumero,joka ei enää ollut käytössä :D tai ede oikealle henkilölle -samannimisiä kun usein sattuu olemaan. Tai se puhellinnumero on henkilön nimellä,mutta käyttäjä on joku muu -esim. oma lapsi, vaimo tai mummo. Näin omassa lähipiirissä ollut joskus.

      Ota asia puheeksi naamatusten, jos se kerta vaivaa. Aikunen ihminen :D

    • kuppeltton

      Aijoo oot ilemeisesti siis ottanu aisan naamatusten jo puheeksi :) hei kuules anna ukon mennä, se ehkä nyt aattelee et oot joku munahaukka. Usein myö miehet tykätään itse olla metsästäjänä :) itse pidän kyllä aloitteelisista naisista ja sytyn siitä.,mut ehkä tää herra ei.

      • ddkgy

        Lukemisen ymmärtäminen on kyllä kova sana..aikuiselle ihmiselle. Kaikki vaan ei osaa.


    • oppeliini1

      Mies saattaisi tehdä sinusta ilmoituksen jos jatkat hänen vainoamistaan!
      Vain jätä hänet rauhaan. Hänellä on vaimo ja liuta lapsia kotona odottamassa. Tuo kävelylenkki kenties on paikka jossa hän voi hetkisen olla yksin.
      Tai ehkä hänellä ei vielä ole perhettä, joka tapauksessa, vain jätä hänet rauhaan!

      • nojust

        Mitä sä oikein selittelet? Ei ole se vainoaminen kun hän kutsuu hänet kahville, mistä AP voi tietää onko aviossa ja lapsia ym???
        Jöstes sinunlaisia, kun kaikki on sitä mieltä, että anna olla ja äläkä puhuu, älä tee mitään, niin kohta ei ole yhtään pareja maailmassa ja maailma on sinkkuja täynnä.
        Miten norm ihmiset löytää kumppanin, kun ei edes jossain pururadalla voi keskustella ja kutsua kahville? Onko kalja-pub parempa paikka vai?


    • mietippä.tätä

      Ap, oletko pohtinut että jahtaamasi mies voi tietää että kirjoittelet Suomi24-sivustolle?

      Se voi laimentaa intoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe