Oon ostamassa ensimmäistä akustista kitaraa ja oon paininu näiden kahden kitaran välillä. Yamaha F-310 on ilmeisesti aika paljo vanhempi malli kuin tuo Fender CD-60S? Ja niissä on joku 50€ hintaerokin. Eli osaisko kukkaan sanoa että kumpi olis järkevämpi ostaa? Vai onko väliä että kumpi jos on ostamassa ensimmäistä kitaraa?
Fender CD-60S vai Yamaha F-310
Iknownothing
3
819
Vastaukset
- J-Tolonen
Kyllä aivan ehdottomasti Fender.
Se on kyllä paljon parempi. - muutamallasatkulla
Osta sellainen, mikä on sopivan kokoinen ja tuntuu kevyeltä ja helpolta soittaa. Merkkiä on turha funtsia.
- vm41
Ei Fender enää mikään autuaaksi tekevä ole.
Yamaha on usein kauniimpi ääninenkin.
Itse omistan Yamaha F 340 joka on todella soittimena mahtava, verrattuna vastaaviin "muihin" merkkeihin.
Suosittelisin ensimmäiseksi kitaraksi nylonkielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980