Kuutisen vuotta vanha aikanaan hyvin parantunut nännilävistys, josta on koru ollut pois jo reilun vuoden, on alkanut mätiä. Muistan joskus koittaneeni saako korua takaisin ja tämän jälkeen alkoi oireilu. Nänni ei ole edes kipeä, vaan ikään kuin toiseen reunaan lävistyksen käytävään kertyy sisäpuolelle juoksevaa keltaista mätää, joka virtaa ulos puristaessa vain sen puoleisesta kolosta. Kun mätä on tullut ulos, tulee ensin vaaleaa nestettä, sitten joskus verta. Olen nainen, että ihan pikku nännistä ei ole kysymys. Varmaan alkoi kun nirhaisi hiukan korua kokeillessa jostain väärästä paikasta. Mukava paikka muhia. Eli älkää ottako ikinä lävistyskorua "kokeiluksi" pois nännistä, jos haluaette sen takas laittaa.
Täytyiskö tässä käydä hakemassa joitkut antibiootit vai loppuuko joskus? Jos paikallaan olisi koru, se todenäköisesti olisi jo parantunut, mutta kun ei ole, eikä siihen sitä saa.
Toinen nänni ihan kunnossa ja kumpikin ulkoisesti ihan hyvällä mallilla, ei ulkoisia merkkejä mistään tulehduksista.
Ongelmallinen nännilävistys
Nännikoru
0
160
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552