Moottoriurheilusta kiinnostuneille

Markku_Näätä

29

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wroooom

Tuo Rossihan voittikin kerran kisan pari vuotta sitten.

• Tuskin se OIKEA Markku Näätä, eli SUOMI-Make tykkää siitä, jos joku feikki käyttää täällä hänen oikeaa nimeään. Voisi aloittaja ottaa itselleen jonkun toisen nimimerkin.

• Jfeppffn

Ei periksen mielikuvitusystävä osaa pahastua mistään nimimerkeistä.

Luitko artikkelin? Aika kova jätkä tuo Rossi. Nousi Indyssä neljänneksi ihan takariveistä.

• Jfeppffn kirjoitti:

Ei periksen mielikuvitusystävä osaa pahastua mistään nimimerkeistä.

Luitko artikkelin? Aika kova jätkä tuo Rossi. Nousi Indyssä neljänneksi ihan takariveistä.

Kun ei ole mikään Periksen mielikuvitusystävä. Olenhan mä ihan itsekin nähnyt SUOMI-Maken Varisuolla ja usein myös Turun keskustassa vartijan työasussa mm. Hansa-keskuksessa, Wiklundin talossa ja keskustan Lidlissä. Työajan ulkopuolella Makella onkin päällä just se Penetrators MC:n musta nahkaliivi, jonka selässä onkin iso Penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))

Luin kyllä artikkelin, mutta en jaksanut sitä sen suuremmin kommentoida, kun en ole tota Indy Car-sarjaa seurannut, vaikka toki formuloita seuraankin. Mutta muistan vaan Paksuniska-Maken kertoneen täällä jotain siitä, että hän olisi myös ajanut neljänneksi jossain Amerikan Indy Car-kisassa.

• Jööti-Joe
        DarkFear kirjoitti:

Kun ei ole mikään Periksen mielikuvitusystävä. Olenhan mä ihan itsekin nähnyt SUOMI-Maken Varisuolla ja usein myös Turun keskustassa vartijan työasussa mm. Hansa-keskuksessa, Wiklundin talossa ja keskustan Lidlissä. Työajan ulkopuolella Makella onkin päällä just se Penetrators MC:n musta nahkaliivi, jonka selässä onkin iso Penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))

Luin kyllä artikkelin, mutta en jaksanut sitä sen suuremmin kommentoida, kun en ole tota Indy Car-sarjaa seurannut, vaikka toki formuloita seuraankin. Mutta muistan vaan Paksuniska-Maken kertoneen täällä jotain siitä, että hän olisi myös ajanut neljänneksi jossain Amerikan Indy Car-kisassa.

Moniko voi olla neljäs samassa kilpailussa? ;)

Vastaus: yksi oikea kilpailija ja yksi periksen satuhahmo:)))))))))))))))))))))

• Jööti-Joe kirjoitti:

Moniko voi olla neljäs samassa kilpailussa? ;)

Vastaus: yksi oikea kilpailija ja yksi periksen satuhahmo:)))))))))))))))))))))

En kyllä muista yhtään, että mistä kisasta ollut kyse, kun en tota sarjaa seuraa. Mutta varmaan sitten ollut eri kisa tämä, jossa se Paksuniska-Make oli mukana ja ajoi neljänneksi.

• Osteoporoosi-KAKE
        DarkFear kirjoitti:

Täältä virallisilta kisasivuilta voi lukea kaiken tiedon tämän vuoden Indystä.

https://www.indianapolismotorspeedway.com/events/indy500/news-multimedia/all?year=2018&month=5&keywords=results

Yhtään peris-ätmin luomaa hahmoa ei tulosluettelossa ole. Neljänneksi tuli Alex Rossi.

• jenssu_mäyrä
        DarkFear kirjoitti:

En kyllä muista yhtään, että mistä kisasta ollut kyse, kun en tota sarjaa seuraa. Mutta varmaan sitten ollut eri kisa tämä, jossa se Paksuniska-Make oli mukana ja ajoi neljänneksi.

Indy500-kisasta sillä profiililla on tänne kirjoitettu :}

• porariTirkkonen
        DarkFear kirjoitti:

Onko se mies ainoa, kellä on Pentratos liivit suomessa?

https://www.facebook.com/pages/Penetrators-Motorcycle-Club/116106181743888

• indy500

Darkfearin mielikuvitusta kaikki nuo hahmot. Varissuolla ei kukaan ole kuullutkaan mistään Penetrators jengistä, joka toimi Belgiassa 50-luvulla. Varissuolla kylläkin asuu kaveri,
      jonka korjaamo huoltaa MCkerholaisten pyöriä ja tuntee MCkerholaisilaisa hyvinkin muita, muttei
      mitään Penetratoreita ei ole olemassakaan.

• jorman_leski

Niinpä. Aivan kuten peris useasti kertoi palstalla, mutta sitten, ilmeisesti mielenterveyden heikennyttyä, alkoi inttää trolli-DF:n säestyksellä, että ne ovat todellisia henkilöitä.

• jorman_leski kirjoitti:

Niinpä. Aivan kuten peris useasti kertoi palstalla, mutta sitten, ilmeisesti mielenterveyden heikennyttyä, alkoi inttää trolli-DF:n säestyksellä, että ne ovat todellisia henkilöitä.

Mä kun en olekaan mikään trolli ja se periksen mielenterveys on oikein hyvällä mallilla, että tiedä sä se. Enkä edes muista Periksen koskaan kertoneen mitään tollaista.

• itseltäsi
        DarkFear kirjoitti:

Mä kun en olekaan mikään trolli ja se periksen mielenterveys on oikein hyvällä mallilla, että tiedä sä se. Enkä edes muista Periksen koskaan kertoneen mitään tollaista.

Sait oikein peukunkin:D)))

• Khhhhg
        itseltäsi kirjoitti:

Sait oikein peukunkin:D)))

Kaljupää peukuttaa itse omia kommenttejaan. Nahkatukka kun on.

• Jännä juttu miten jostain Alexander Rossista tuli yhtäkkiä tällainen palstameemien aihe, vaikka minähän se olin neljäs kisassa. Toki Rossi voitti kisan pari vuotta sitten. Hieno suoritus, se ei ole mitenkään häneltä pois.

Tässä viralliset eli OIKEAT aika-ajotulokset, kisan tulokset sekä eräs pressikuva meikäläisestä kun yllätyin itsekin miten hyvin ajoin aika-ajoissa.
      https://aijaa.com/tgxazW
      https://aijaa.com/pXskPt
      https://aijaa.com/ICw5gq

Eipä mulla ole esittää muita faktoja, mutta voin sanoa että oli mielenkiintoinen kokemus ja voi olla että ensi toukokuussa yritetään uudestaan ja tavoitellaan sitä kirkkainta palkintoa.

• Jos laskin oikein niin sana Peris eri sijamuodoissa on mainittu tähän mennessä 7 kertaa vaikka mä en liity koko aiheeseen mitenkään 🙄

Tai no katsoin kyllä kisan, kannustin Makea ja olen seurannut sarjaa muutenkin, mutta eipä yksi random turkulainen tyyppi pysty erityisemmin vaikuttamaan Indycar-sarjan tallipaikkoihin tai tallien kuskivalintoihin 😅

• Jep kumma juttu miten sut vedetään aina näihin väittelyihin mukaan.

Se oli loppujen lopuksi hyvinkin yksinkertainen juttu. Penetrators maksoi tietyn summan mun ajopaikasta, tiimin virallinen nimi oli mun tapauksessa sanahirviö Ed Carpenter Racing In Association With Penetrators MC Finland, maksoin palkintorahoista mun ajopaikan hinnan takaisin kerholle ja pidin loput itse.

• FinaFear
        paksuniska-make kirjoitti:

Jep kumma juttu miten sut vedetään aina näihin väittelyihin mukaan.

Se oli loppujen lopuksi hyvinkin yksinkertainen juttu. Penetrators maksoi tietyn summan mun ajopaikasta, tiimin virallinen nimi oli mun tapauksessa sanahirviö Ed Carpenter Racing In Association With Penetrators MC Finland, maksoin palkintorahoista mun ajopaikan hinnan takaisin kerholle ja pidin loput itse.

Kisassa ei ollut ketään Poraria peris:)))

Katso itse:

https://www.indianapolismotorspeedway.com/events/indy500/news-multimedia/all?year=2018&month=5&keywords=results

:))

• Takuma_Satokorvaus
        paksuniska-make kirjoitti:

Jep kumma juttu miten sut vedetään aina näihin väittelyihin mukaan.

Eli pitääkö uskoa ennemmin kisan nettisivuihin ja Autoweekin artikkeliin vai periksen tuhertamaan aijaa-kuvaan? Lollerii :P

• Isä_Matteo

Kannattaa Googlata Marco Porari, tulee jänskiä osumia, vaan ei ihmisestä eikä rallin parista :-)))

• Huima saavutus, hienoa Alexander Rossi.

• Kinnusen_Leksa

Tiettävästi kovin nousu koskaan takarivistä. Tekijämiehiä toi Rossi.

• Kinnusen_Leksa kirjoitti:

Tiettävästi kovin nousu koskaan takarivistä. Tekijämiehiä toi Rossi.

Joo, en muista vastaavaa niiltä vuosilta mitä itse olen seurannut kilvanajoa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe