Olen 35 v kundi . Onko miehille ? Siis sellasii ?
Balettisukkahousut
10
504
Vastaukset
- Emilia22
On.
- oboye
On kyllä. Mutta ovat jonkin verran kalliimpia kuin naisten balettisukkahousut. Ovat paksumpia ja lisäksi niissä on yleensä saumat, joita pyrin välttämään. Sen vuoksi käytän naisten malleja. Enemmän valinnanvaraa.
- Sukkahousutvuodesta2004
Miksi baletti sukkahousut? Itse käytän ihan perus sukkahousuja niin miesten kuin naisten malleja. Naisten mallit huomattavasti halvempi niin niitä tulee usemmin ostettua.
- Pieleenmenismuuten
Tarkennusta kehiin.Miehet käyttää balettitrikoita,terällisiä tai ilman terää ( leggarit ) naiset käyttää sukkahousuja.
- Kjq
Jospa kysyjä harrastaa balettia.
- kysynvaann
Eikö teille rättifetisseille ole omia palstoja, kun pitää tämäkin palsta sotkea iljettävyyksillänne?
- Pieleenmenismuuten
Mikä tässä on iljettävää jos keskustellaan balettitrikoista ?
- zxcvbnmmnbvcxzasd
siksi koska balettitrikoot eivät ole pukuja, kauluspaitoja, solmioita, farkkuja, boksereita tai t-paitoja, eikä näin ollen ole näiden änkyröiden mukaan miesten muotia....
- normimies
Tänä aamuna taas paksu sukkiset jalkaan ja menoksi.Pitkät kalsarit goodbye
- Kjq
Samoin. Paksut sukkahousut ulkohousujen alle ja lumitöihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014