Olen 35 v kundi . Onko miehille ? Siis sellasii ?
Vastaukset 10
- Emilia22
On.
- oboye
On kyllä. Mutta ovat jonkin verran kalliimpia kuin naisten balettisukkahousut. Ovat paksumpia ja lisäksi niissä on yleensä saumat, joita pyrin välttämään. Sen vuoksi käytän naisten malleja. Enemmän valinnanvaraa.
- Sukkahousutvuodesta2004
Miksi baletti sukkahousut? Itse käytän ihan perus sukkahousuja niin miesten kuin naisten malleja. Naisten mallit huomattavasti halvempi niin niitä tulee usemmin ostettua.
- Pieleenmenismuuten
Tarkennusta kehiin.Miehet käyttää balettitrikoita,terällisiä tai ilman terää ( leggarit ) naiset käyttää sukkahousuja.
- Kjq
Jospa kysyjä harrastaa balettia.
- kysynvaann
Eikö teille rättifetisseille ole omia palstoja, kun pitää tämäkin palsta sotkea iljettävyyksillänne?
- Pieleenmenismuuten
Mikä tässä on iljettävää jos keskustellaan balettitrikoista ?
- zxcvbnmmnbvcxzasd
siksi koska balettitrikoot eivät ole pukuja, kauluspaitoja, solmioita, farkkuja, boksereita tai t-paitoja, eikä näin ollen ole näiden änkyröiden mukaan miesten muotia....
- normimies
Tänä aamuna taas paksu sukkiset jalkaan ja menoksi.Pitkät kalsarit goodbye
- Kjq
Samoin. Paksut sukkahousut ulkohousujen alle ja lumitöihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117746
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t95708Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.68527- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447