Olen 35 v kundi . Onko miehille ? Siis sellasii ?
Vastaukset 10
- Emilia22
On.
- oboye
On kyllä. Mutta ovat jonkin verran kalliimpia kuin naisten balettisukkahousut. Ovat paksumpia ja lisäksi niissä on yleensä saumat, joita pyrin välttämään. Sen vuoksi käytän naisten malleja. Enemmän valinnanvaraa.
- Sukkahousutvuodesta2004
Miksi baletti sukkahousut? Itse käytän ihan perus sukkahousuja niin miesten kuin naisten malleja. Naisten mallit huomattavasti halvempi niin niitä tulee usemmin ostettua.
- Pieleenmenismuuten
Tarkennusta kehiin.Miehet käyttää balettitrikoita,terällisiä tai ilman terää ( leggarit ) naiset käyttää sukkahousuja.
- Kjq
Jospa kysyjä harrastaa balettia.
- kysynvaann
Eikö teille rättifetisseille ole omia palstoja, kun pitää tämäkin palsta sotkea iljettävyyksillänne?
- Pieleenmenismuuten
Mikä tässä on iljettävää jos keskustellaan balettitrikoista ?
- zxcvbnmmnbvcxzasd
siksi koska balettitrikoot eivät ole pukuja, kauluspaitoja, solmioita, farkkuja, boksereita tai t-paitoja, eikä näin ollen ole näiden änkyröiden mukaan miesten muotia....
- normimies
Tänä aamuna taas paksu sukkiset jalkaan ja menoksi.Pitkät kalsarit goodbye
- Kjq
Samoin. Paksut sukkahousut ulkohousujen alle ja lumitöihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567