Onko teillä kokemusta flow with nature värianalyysista?
Flow with nature värianalyysi kokemuksia?
1
500
Vastaukset
- Värianalysoitu
Kävin Flow with Nature -värianalyysissa pari vuotta sitten. Tuloksena oli että olen Bright Winter mutta True Winter on toiseksi paras värivuodenaikani, joten voin käyttää värejä myös tästä vuodenajasta. Itse pidin enemmän True Winter -kankaista, koska näin niiden vaikuttavan suotuisammin kasvojeni värin tasaisuuteen. En siis ole jyrkästi eri mieltä analyytikkoni kanssa, mutta kuitenkin olen ostanut itselleni myös True Winter -paletin, koska koen nuo värit miellyttävämpinä käyttää. Jonkin verran olen nähnyt että ihmiset ovat käyneet redraping -analyysissä eli he eivät ole olleet varmoja ensimmäisestä tuloksesta ja ovat käyneet ilmaisessa uudelleenarvioinnissa. Joskus tulos on ollut erilainen kuin ensimmäisellä kerralla. En tiedä kuinka paljon näistä redraping -analyyseistä ja täysin uusista tuloksista johtuu siitä että analyytikolla näyttää tulevan aika paljon noita Bright Winter tuloksia asiakkaille. En osaa sanoa ovatko kaikki Bright Winter -tuloksen saaneet vielä vuosienkin jälkeen sitä mieltä, että se on heidän paras värivuodenaikansa. Olen myös huomannut sen, että jos asiakas ei ole täysin tyytyväinen analyysitulokseensa edes tuon redraping -analyysin jälkeen, niin Facebookin tämän analyysin saaneille asiakkaille tarkoitetussa väriryhmässä monet analyytikoista eivät enää näytä kiinnostuneen kommunikoimaan eri mieltä olevan asiakkaan kanssa. Mielestäni tällaisessa tapauksessa mennään siis analyytikoiden tyytyväisyys edellä, eikä asiakkaan tyytyväisyys edellä. Huolimatta siitä että asiakas on lähes samaa mieltä kuin analyytikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647