Olen miettinyt pääni puhki mitä veisin miehelle tuliaisiksi Turkkiin. Mies ei ole paikallinen, muttei myöskään suomalainen.
Ainakin jotain "parempaa" suomalaista suklaata vien, mutta mitä sen kaveriksi?
Mies on itse hieman varakkaampi, joten en ihan mitään krääsää haluaisi viedä, mutta itsellä vähän tiukempi budjetti.
Mietin Kalevala-Korua (=olisi suomalainen ja vähän arvokkaampi), mutta osoittautui hieman liian arvokkaaksi.
Muumit ja yms astiat ei ehkä uppoa.
Olisiko jotain ideaa?
Tuliaisia miehelle
9
1136
Vastaukset
Ulkomailla ei ymmärretä miksi suomalaiset tuovat aina tuliaisenaan juuri suklaata. Muumimukitkin näyttävät ulkopuolisen silimissä lasten kupeilta..salmiakista taas ei tykätä.
Vie vaikka poron sarvet..en osaa sanoa.- Isompireikäniinlaihtuu
Osta sträppäri ja anna pimeässä makuuhuoneessa ullatuuus!
Jos mies käyttää alkoholia niin vie hänelle pullo jaloviinaa, jaloviinasekoitushan on Suomalainen erikoisuus jota ei valmisteta missään muualla maailmassa. Sekin tietysti kannattaa kertoa miehelle, jos Jallupullon hänelle viet.
- Tiedätkösss
Vie kodomeja . Säästyy joku vaippojen vaihdolta .
Laadukkaat vesivärivalmisteet hyväl paperil & teline
- häh
Vie satiaisia, kiitoksena luottamuksesta?
- Tahvo53
Sukupuolitauti on aina hyvä vaihtoehto.
- sp-tautiklinikka
Terve Pillu olisi varmaan mieleen
- ÖtziEtuskunnassa
Pukkaa Özille paketti härmäläistä Lampaan paskaa ! Ja Kerro et ihailet ÖTZin pressaa,,,,,, Ötzi raflaa Pässin peräpäätä.. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky124860Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444764Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2023941Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty523675Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1233624Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm693121Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1172061Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121100Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63907- 93822