Olen miettinyt pääni puhki mitä veisin miehelle tuliaisiksi Turkkiin. Mies ei ole paikallinen, muttei myöskään suomalainen.
Ainakin jotain "parempaa" suomalaista suklaata vien, mutta mitä sen kaveriksi?
Mies on itse hieman varakkaampi, joten en ihan mitään krääsää haluaisi viedä, mutta itsellä vähän tiukempi budjetti.
Mietin Kalevala-Korua (=olisi suomalainen ja vähän arvokkaampi), mutta osoittautui hieman liian arvokkaaksi.
Muumit ja yms astiat ei ehkä uppoa.
Olisiko jotain ideaa?
Tuliaisia miehelle
9
1161
Vastaukset 9
Ulkomailla ei ymmärretä miksi suomalaiset tuovat aina tuliaisenaan juuri suklaata. Muumimukitkin näyttävät ulkopuolisen silimissä lasten kupeilta..salmiakista taas ei tykätä.
Vie vaikka poron sarvet..en osaa sanoa.- Isompireikäniinlaihtuu
Osta sträppäri ja anna pimeässä makuuhuoneessa ullatuuus!
Jos mies käyttää alkoholia niin vie hänelle pullo jaloviinaa, jaloviinasekoitushan on Suomalainen erikoisuus jota ei valmisteta missään muualla maailmassa. Sekin tietysti kannattaa kertoa miehelle, jos Jallupullon hänelle viet.
- Tiedätkösss
Vie kodomeja . Säästyy joku vaippojen vaihdolta .
Laadukkaat vesivärivalmisteet hyväl paperil & teline
- häh
Vie satiaisia, kiitoksena luottamuksesta?
- Tahvo53
Sukupuolitauti on aina hyvä vaihtoehto.
- sp-tautiklinikka
Terve Pillu olisi varmaan mieleen
- ÖtziEtuskunnassa
Pukkaa Özille paketti härmäläistä Lampaan paskaa ! Ja Kerro et ihailet ÖTZin pressaa,,,,,, Ötzi raflaa Pässin peräpäätä.. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 33444
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120388Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89338Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334