Olen miettinyt pääni puhki mitä veisin miehelle tuliaisiksi Turkkiin. Mies ei ole paikallinen, muttei myöskään suomalainen.
Ainakin jotain "parempaa" suomalaista suklaata vien, mutta mitä sen kaveriksi?
Mies on itse hieman varakkaampi, joten en ihan mitään krääsää haluaisi viedä, mutta itsellä vähän tiukempi budjetti.
Mietin Kalevala-Korua (=olisi suomalainen ja vähän arvokkaampi), mutta osoittautui hieman liian arvokkaaksi.
Muumit ja yms astiat ei ehkä uppoa.
Olisiko jotain ideaa?
Tuliaisia miehelle
9
1097
Vastaukset
Ulkomailla ei ymmärretä miksi suomalaiset tuovat aina tuliaisenaan juuri suklaata. Muumimukitkin näyttävät ulkopuolisen silimissä lasten kupeilta..salmiakista taas ei tykätä.
Vie vaikka poron sarvet..en osaa sanoa.- Isompireikäniinlaihtuu
Osta sträppäri ja anna pimeässä makuuhuoneessa ullatuuus!
Jos mies käyttää alkoholia niin vie hänelle pullo jaloviinaa, jaloviinasekoitushan on Suomalainen erikoisuus jota ei valmisteta missään muualla maailmassa. Sekin tietysti kannattaa kertoa miehelle, jos Jallupullon hänelle viet.
- Tiedätkösss
Vie kodomeja . Säästyy joku vaippojen vaihdolta .
Laadukkaat vesivärivalmisteet hyväl paperil & teline
- häh
Vie satiaisia, kiitoksena luottamuksesta?
- Tahvo53
Sukupuolitauti on aina hyvä vaihtoehto.
- sp-tautiklinikka
Terve Pillu olisi varmaan mieleen
- ÖtziEtuskunnassa
Pukkaa Özille paketti härmäläistä Lampaan paskaa ! Ja Kerro et ihailet ÖTZin pressaa,,,,,, Ötzi raflaa Pässin peräpäätä.. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782176Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2161327Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561182Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801160Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089- 681006
- 64998
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125994Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935