Mikä juttu tää oikeen on?Nainen siis siippa pyytää anteeksi asioita ja hetken päästä syyttää samoista asioista mitä pyysi anteeksi.Epäili esimerkiksi että olen varastanut jotain 10e arvoista mitä en ikinä tekisi.Pyytää hetken päästä anteeksi mutta seuraavan riidan aikana väittää samaa:(.On muitakin asioita mihin palaa aina vaikka on pyytänyt anteeksi:(
Vastaukset 1
- outo
Anteeksipyynnön aitoutta voisi olla ihan paikallaan kyseenalaista. Ei kuulosta siltä että olisi oikeasti pahoillaan vaan pyytää anteeksi ehkä koska pelkää menettävänsä sinut tai jotain. Jos mulle kävis noin, niin kysyisin seuraavan kerran tarkoittaako hän sitä? Että onko hän pahoillaan? kertoisin että en hyväksy tuollaista aiheetonta syyttelyä, että anna olla viimeinen kerta. Ja voisinpa vielä lisätä siihen, että älä enää ikinä pyydä anteeksi, ellet aidosti ole pahoillasi. Ei sitten enää jankuteta sitä samaa vanhaa asiaa kun on jo anteeksi pyydetty ja annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K14968En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65831
- 60760
- 57720
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 60627
- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 72486
- 18484
- 40467
- 24449