Mikä juttu tää oikeen on?Nainen siis siippa pyytää anteeksi asioita ja hetken päästä syyttää samoista asioista mitä pyysi anteeksi.Epäili esimerkiksi että olen varastanut jotain 10e arvoista mitä en ikinä tekisi.Pyytää hetken päästä anteeksi mutta seuraavan riidan aikana väittää samaa:(.On muitakin asioita mihin palaa aina vaikka on pyytänyt anteeksi:(
Pyytää anteeksi ja hetken päästä tekee saman asian
1
194
Vastaukset
- outo
Anteeksipyynnön aitoutta voisi olla ihan paikallaan kyseenalaista. Ei kuulosta siltä että olisi oikeasti pahoillaan vaan pyytää anteeksi ehkä koska pelkää menettävänsä sinut tai jotain. Jos mulle kävis noin, niin kysyisin seuraavan kerran tarkoittaako hän sitä? Että onko hän pahoillaan? kertoisin että en hyväksy tuollaista aiheetonta syyttelyä, että anna olla viimeinen kerta. Ja voisinpa vielä lisätä siihen, että älä enää ikinä pyydä anteeksi, ellet aidosti ole pahoillasi. Ei sitten enää jankuteta sitä samaa vanhaa asiaa kun on jo anteeksi pyydetty ja annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882