Mikä juttu tää oikeen on?Nainen siis siippa pyytää anteeksi asioita ja hetken päästä syyttää samoista asioista mitä pyysi anteeksi.Epäili esimerkiksi että olen varastanut jotain 10e arvoista mitä en ikinä tekisi.Pyytää hetken päästä anteeksi mutta seuraavan riidan aikana väittää samaa:(.On muitakin asioita mihin palaa aina vaikka on pyytänyt anteeksi:(
Pyytää anteeksi ja hetken päästä tekee saman asian
1
260
Vastaukset
- outo
Anteeksipyynnön aitoutta voisi olla ihan paikallaan kyseenalaista. Ei kuulosta siltä että olisi oikeasti pahoillaan vaan pyytää anteeksi ehkä koska pelkää menettävänsä sinut tai jotain. Jos mulle kävis noin, niin kysyisin seuraavan kerran tarkoittaako hän sitä? Että onko hän pahoillaan? kertoisin että en hyväksy tuollaista aiheetonta syyttelyä, että anna olla viimeinen kerta. Ja voisinpa vielä lisätä siihen, että älä enää ikinä pyydä anteeksi, ellet aidosti ole pahoillasi. Ei sitten enää jankuteta sitä samaa vanhaa asiaa kun on jo anteeksi pyydetty ja annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996