Nytloppuhyväksikäyttö

Aikansakutakinsanopässi

Sairas panomies vuosia käynyt hakemassa tyydytystä itselleen ja hyvää mieltä. Lallatellut ja paneskellut hyvällä tuulella muitakin. Nyt on mitta täynnä ja eukot saatte hänet pitää. Tuntimies on ihan peestä. Käväisee vain sieppaamassa energiat jotta jaksaa arkea. Viikonloput aina seukkaa ja nukkuu milloin kenenkin sängyssä. Todella pahaa jälkeää jättää jälkeensä mutta minäpä eheydyn. Enää en alistu panopatjaksi. Olen ennemmin vaikka yksin. Vihdoin ja viimein tunteeni viilenneet ja järki kulta alkanut raksuttaa. Tuo äijä saa eukot riippuvaiseksi itsestää. Ihmettelen kuinka mahdollista mutta niin se vain on. No, hän jääköön paneskelemaan ketä lystää. Minä jätin hänet ja joka ilta olen ravannut kapakoissa uutta etsimässä. Uskon että vielä sieltä minullekkin joku hauska tyyppi löytyy, joku normaalimpi. Katsotaan mutta hyvältä tuntuu ja mennyt on mennyttä. Nautin kun hän alkaa viestittelemään ja voin sanoa että on vain pimpin perään ja että sen saa vetää päähänsä, hah hah haa:)

21

1982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeavalinta

      Hu huu, hyvin kirjoittetu tekstia. Niin tutun tuntuista, itselleen oli sentyypinen mies Lappeenrannan suunnalta, mistä paikkakunnalta sinulla?

    • Annahuijarillekenkää

      Olen ennenkin sanonut saman:) Noita tyyppejä nykyisin joka kaupungissa ja kylässä. Muoti-ilmiö kai ja uskon että oikein porukalla naisia mollataan ja kavereille neuvotaan kuinka homma pelaa. Sääntö numero 1 ja varmaan tärkein. Tunnustaa ei saa, ei milloinkaan vaikka jää rysän päältä kiinni. Tuollainnen mies on saalistaja ja haluaa vain itselleen hyvää. Tarvitsee useaa koska sairas, pelaas ja kuluttaa paljon aikaansa naisten seurassa. Kuvio toistuu aina. On olevinaan rakas nro 1 jota petetään. Kun nro 1 hiffaa niin saa jäädä ja nro 2 siirtyy ykköseksi ja ne muut ovat vain ajan kulua. Ykkösen luona useimmin öitä ja hän muka bisneksissä ja saattaa jopa tietää muista naisista ja ehkä yhdessä naureskelevat ja mitä tahansa.. Kun pahuus saa vallan se lisääntyy ja tässä jutussa se on toidistettu. Rumaa jälkeä jättää naisparkoihin ja toipuminen petoksesta hankalaa mutta onnistuu jos uskaltaa hypätä omilleen. Ja omillaanhan tuon huijarin kanssa kaiken aikaa vaikka tuo panomies muuta esittää. En halua nimetä enkä tietoja tämän enempää koska yleistä on ja jokainen saa itse päätellä omaa kohtaloaa ja ehkä juttuni joitakin auttaa tajuamaan missä mennään eli elämä valuu hukkaan jos häneltä jotain muutakin alkaa odotteleemaan koska se on turhaa. Pettäjä on omahyväinen , itsekäs tapojensa orja eikä enää muutu kuin pahemmaksi.

      • soitatsillevielläitse

        otat sen viellä takaisin, siksi suojelleet häntä, enkä anna minkälaisia tuntomerkkejä


      • tunnensieltäjonkun

        voisko olla etelä-karjalasta tämä mies?


      • Hfwö

        Vai olisiko Tampere suunalta?


      • mä.tiedän.tiedän
        Hfwö kirjoitti:

        Vai olisiko Tampere suunalta?

        Älä nytten! Nyt kun tapahtumapaikaksi tulikin etelä-karjalan sijaan tampere, niin olen tainnut nähdä juuri tämän keltapipoisen miehen! En olisi koskaan uskonut, että tämä punahousuinen mies tamburiini päässään tulee vielä vastaan! Muuttaa kuulema ulukomaille ja ottaa kaikki akoilta pummatut autot mukaan!


    • samanlaistakokemusta

      mistä tää mies kotoisin on? Vaikka pieni vihje, auto nuomero, miehen ulkonäkö tai jotain... yleensä nämä miehet ovat kaikki yli 50, uskon että siinnä ei eksyy

      • Kannattaakiertääkaukaa

        60 Helsinki


      • fjioerwwt

        60 ja ajaa tummalla farmari Skodalla?


      • Paljastan
        fjioerwwt kirjoitti:

        60 ja ajaa tummalla farmari Skodalla?

        Ehkä. Joka kerta eri auto, ottaa naisilta antanut auton mukamas lainaan, eikä koskaan palauta. Myy pois tai vaihtaa toisen naisen kanssa autoa. Punainen Kakkuri sillä on aina, ja Ilveksen kannatuspipo. Tamburiini housuja pitää, ja pitkä keltainen takki.


    • Väärin

      Ei ole Hesalainen mutta sielläkin kyllä riittää noita oivan konstin keksineitä!

      • poninhäntäuseinsillä

        Varmasti ulkomaalainen-myy " krääsä-rääsä" ympäri Suomea


    • noidankehä

      Joo on kokemusta. Liittyy usein juttuun vielä niitä hekottelevia sekonaisia jotka oikein vielä lisää tuollaisen huonosti käyttäytymistä. mutta nuo auervaarat on tosiaan kyl olleet ihan tuttua kauraa, ruskein silmin selitetään vaikka mitä ja käytännössä tehdään täysin toisin päin selän takana. Säälittävää ja lapsellista menoa loputtomiin ja naiset senkun mahdollistaa tuon petollisuuden, kun ei kerta laiteta tunnustamaan petollisuus vaan uskotaan valheet. Vähän pitäis omaa mietintääkin ottaa kehiin ettei tuollaiseen tyyppiin turhaa sortuisi.

    • tiedänteistä

      Kuule laita se ovesi lukkoon äläkä päästä enään nautintojen ääreen noin helposti. Minäkin tiedän sen käyvän luonasi. On sillä useampi nainen ja sinun pitäisi tietää siitä vaimosta. Parempi se on lopettaa viihdyttämästä miestä jolla on muita.

    • Juoruakkojaliikkellä

      Kuule, sinä et tiedä yhtään mitään:) Hoitaisit vain omat paneskelusi vai onkohan ne jo entistä kauraa kun täytyy puuttua toisten asioihin. En aio luopua rakkaudesta vaikka se kuinka raatelisi. Ja jospa hän viihdyttää minua, mieti sitä niin päin ja entä jos rakastaa? Kukahan sinua rakastaisi, mieti sitäkin:) Mikset kirjoita omaa juttua niin ei tarvitsisi tulla toisten asioita hämmentämään. Sen satavarmasti tiedän että minun panomieheni EI OLE NAIMISISSA !

      • Pohjois-Helsinki

        Tehän voisitte kimpassa tavata, kaikki naiset ja tämä mies. Järjestäisitte hänelle yllätyksen. Kimppa kivaa, ei miehenkään tarvitsisi ajella illan aikana monessa paikassa.


    • kolmiotraamaatäällä

      Kuule täälläkin yhtä kolmio traamaa seurattu pitkään. Ja kakkonen on se jolle lankeaa ne pahimmat tuomiot. On ihme juttu joka tietoisesti varattua häslää. Mieti kakkonen miltä meistä muista tuntuu nähdä kun seurassamme pussailevat ja näyttelevät onnellisia. Käsikädessä kulkevat jne. Ja sinua seurataan. Mieti miltä tuntuu kun ei voi puuttua. Kuinka naurettavaa touhua teiltä. Inho tuota miestä kohtaan on kova. Mutta hyvin on pokkaa pidetty ja hymyssä suin naurettu. Kun ja jos ne eroaa kerrotaan vaimolle kuinka kauan puuhasitte. Usko että pidän huolen että lapsennekin tulevat kuulemaan. Lopeta nyt ihmeessä se kaveri näytteleminen meidän kaikkien silmien alla! Ymmärrätkö vihjeen? Tuskin no saadaanpa lisää juttua jokaisesta kommentista.

    • Väärääpuutahaukut

      Nyt kyllä kirjoittelet aivan väärään osoitteesen:) Olet oikea varsinainn moralisti ja pahansuopa ihminen. Onneksi minulla ei ole mitään tekenistä teidän stoorinne kanssa joten tämän tarinani voit todellakin ohittaa koska ei koske millään tavalla kolmiodraamaasi jota niin suurella palolla KYTTÄÄT:) Joten jätä tänne kirjoitteluPLEASE

      • annemp

        niin kauan kun elän en lakkaa kirjoittelemasta sinulle poroakka. olet tyhmä tai et tajua minun tilannetta mitä olet tehnyt......


    • koko.ketju

      enään- miehen trollailua ja "sukudraamaa"

    • Huhhuijaa

      Mene hoitoon:):)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe