Kertokaa parhaimpia panokokemuksia!

HimoNussija

Esim. Yhtä äkkiä joku tyrmäävä nainen kiinnostuu teistä ja päädytte salamannopeasti panemaan jossain!

Tai yhtä äkkiä saattekin viistoistakesästä kisakireää jonka pimpsa on niin että WOu wOu WOU!

Siis pointti että yllättäen pääsettekin panemaan jotain tosi namunaista ihan yhtä äkkiä ja odottamatta!

20

889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt-Setä

      No eipä ole vielä toistaiseksi tapahtunut.

    • NeitsytATM

      Ei ole meitsilläkään mitään kerottavaa.

    • pitkätukka-68

      Kyllä säväyttävimmät rakastelukerrat ovat olleet ihan parisuhteessa.

    • panisin-mies

      Kaikki panot on uskomattoman ihania kokemuksia ollut. Oon pannut 14 vuotiaana sen jälkeen lähes joka vuosi ja ainoastaan 19 vuoden iässä en pannut koska olin armeijassa. Yhden 16 v tytön kanssa meillä oli seksisuhde 8 kk, se oli yhtä panemista, Yökerhossa kerran tuli yks kaunis tyttö hakee tanssimaan ja se lämpö ja läheisyys sai minut heti kiimaiseksi. Jostain vaan tiesin että tyttö haluaa seksiä kun haki tanssimaan. Sen tytön kanssa olisin halunnut seurustella. Jokainen seksikerta on uusi kokemus tavallaan.

    • En laita ilmaiseksi runkkausmateriaalia.

    • ätmelsson

      on kerran eläessä sattunut. nuorena noin 25-28 vuotiaana olin kaverin luona juomassa. oli tämmöne ryyppykaveri, jonka luona kävin ainoastaan juomassa. siihen takapihan teranssille ilmesty sitten naapurista kolme kaunista naista. yks oli mulle puolituttu ja niiden kahden kans esittäydyttiin. 17 kesänen oli yks näistä ja esittäytyessä hymyili kauniisti. oli niinku oikeesti muodokas. ei läski vaan kurvit kohdallaan ja pirun isot tissit. no siinä sitten yhessä vaiheessa tein kylppärissä yhelle kaverille tatuointia niin tää iso hinkki tuli ihan viereen kyttää ja juteltiin siinä kaikkee kunnes hän alko haluta itelleen tatuointia. kieltäydyin tekemästä sille, koska olin niin humalassa ja tyttö ala ikänen. kaverin tatska valmistu ja se meni olkkariin esittelee muille sitä kuvaa ja tää tyttö jäi siihen mun seuraks kun keräilin laitteet, värit yms laatikkoon. tää tyttö veti sen kylppäri/sauna tilan kiinni ja lukkoon. sit se riisu ittesä alus vaatteilleen ja voi jeesus mitkä himot iski päälle. tuli ihan sika kuuma siinä ja tää kiusatakseen puhu vieläkin siitä tatuoinnista, mistä olin jo kieltäytynyt ja kyseli siinä, et mihin olis hyvä ottaa. siis stringit jalassa ja liian pienet rintsikat päällä! lol syke kohos hetkessä varmaan 200. sanoin sille et istu tähän ja taputin syliäni. naps rintsikat auki käsi rintoihin ja toinen housuun. kännissä sain sanotuks jotain, et en oikeen keksi mitään paikkaa tatuoinnille ja että musteetki lopussa. tää muija vaan huohotti ja kun oli tarpeeks märkää ni päästiin siinä vielä itse asiaan.

      vieläki vaikee tajuta mikä tuuri kävi ja pidän tota iltaa elämäni parhaana

    • onnekasolen

      Niitä on niin paljon ettei enään pysty erittelemään yksittäistä pano kertaa.
      Monesti juttu on edennyt niin että pienen silmäpelin jälkeen olen rohkeasti mennyt kysymään että kiinnostaisiko tulla juttelemaan vähän sivummalle, ja sen jälkeen nopeasti itse asiaan.
      Olen sen verta hyvännäköinen että aina on onnistannut.
      Käsihoidolla aloitettu niin itse akti on kestännyt kauemmin.
      Eikä ole haitannut minkä kokoisesta vehkeestä on ollut kyse, omat paikat niin tiukat että saa lypsettyä pienenkin aisan.

      • ätmelsson

        onnekas olet? se onnekkuus kait tarkottaa, että synnyit naiseks. naiselle tohon riittää normi ulkonäkö


      • onnekasolen

        Voi ollakkin.
        Se on ollut mielenkiintoista kuinka helposti ukkomiehet lankeavat vaikka oma vaimo tai tyttöystävä olisi jopa mukana.
        Siis oikeasti kun vaimo menee vessaan niin sillävälillä saa miehen houkuteltua sivummalle. Ja sitten onkin jo liian myöhäistä. Vähän kun hieroo kivesten takaa ja toisella kädellä hinkkaa nupin alta niin mies ei muista enään vaimoa. Reikää pitää saada.
        Jos haluan pitää ukon pitempään poissa vaimon luota niin saa kakkostakin jos ensin nuolee.
        Kyllä on kiva sitten kysyä mitä vaimo tykkäisi jos tietäisi...


    • Kaveriton_nussimaton

      Sattuneesta syystä ei ole yhtään panokokemusta.

    • kuumakesätaas

      Ihan kiva olla 50 n tavallinen mies jolle alta 20 set naiset tekee ehdotuksia 16-17 kesäset käy näillä helteillä kuumana eikä tartte kortsua sisään vaan

      • Puumis

        Taitaa vanha paappa nähdä päiväunta.. Kukaaan 20v nainen halua fossiilia, jos nuoria ja komeita miehii tarjolla.. Taitaa helle sekoittaa paapan pään..


    • Tavallinen-tapaus

      Se ole se eka kerta ekan tyttöystävän kanssa. Sitähän ei koskaan unohda

    • tinderi.tytöt

      ihan tyypillistä tinderitouhua no kyllä se kivaa on kun jotakin koulutettua saa painaa joka rööriin ja reikään eikä tarvi tytöstä välittää yhtään vaan armotonta survomista ja sitähän tyttö kaipaakin

      • melaa.reikiin

        ja tytöt sanoo itsekkin älä sääli sääli on sairautta ja pane


    • Mies38

      On vaikka kuinka monta. Oon nussinut teltassa festareilla yhtä typyä, sitten kesämökin laiturilla, laivan porealtaassa panin yhtä ruotsalaista mimmiä. Parhaa kokemukset on oman tyttöystävän kanssa koska siinä on tunnetta ja haluaa antaa parasta omalle rakkaalle.

    • ö.Paskamäki

      Panin pääni pantiksi kinatessa..
      Nyt jutskaan päättömiä ananiaksena

    • Aloitttaja

      Kertokaa miten olette naineet tohtorinaista peräaukkoon!!!

    • Kokenutmies-

      Nainen antoi pyllyreikää. Se oli paras koska sanoi ettei ole kokeillut koskaan. Myös hyvin nuoret naiset on aina hyvä kokemus koska niissä on sellaista nuorta viattomuutta, halu kokeilla ja halukkaita seksiä harrastamaan.

    • hienoahienoa

      Eivät naiset anna kun jännämiehille. Kännissä joskus erehtyvät ätmille antamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe