Coolin hiustyylin sijaan sain tätikampauksen 16- v

Cooli_mimmi

Haluaisin jakaa kanssanne hassun tarinani siitä kuinka yksi kampaaja pilasi hiukseni ja samalla koko tyylini.

Minulla oli pitkähköt hiukset 16-vuotiaana ja ajattelin kesän sekä pian alkavan uuden lukuvuoden kunniaksi leikkauttaa muodikkaan kampauksen, jonka olin nähnyt yhdellä laulajalla pop-musiikkikanavalla. Kyseisessä kampauksessa hiukset ovat suhteellisen lyhät ja kerrostetut, mutta latvojen tulisi olla "repaleisen" muotoiset (mikä tehdään ohennussaksilla) ja roikkuvat niin että niskaan saa myös tehtyä pienen poninhännän.

Koska en ollut löytänyt haluamani kampauksen kuvaa lehdestä, niin piirsin sen itse paperille ja näytin kampaajalle, joka sanoi okei ja ryhtyi työhön.

Ensiksi kampaaja laittoi hiusteni ylemmän osion pinneillä ylös aloittaakseen leikkaamisen takahiuksista. Hän kampasi ensimmäisen hiusrivin suoraksi niskaani vasten ja alkoi leikata hiuksiani sentin päästä kallosta. Ajattelin, että mitä ihmettä se tekee?! ...mutta okei, odotetaan kun se laskee kohta toisen rivin alas. Ehkä se jättää siihen enemmän pituutta.. ehkä se oli vain joku alkutekniikka..

No, toinen hiusrivi on kammattu niskaa vasten ja taas sakset kalisevat sentin päässä kallosta!
Eikä! Se on tekemässä mulle klassista lyhyttä kampausta, jota pitää keski-ikäiset tädit ja mummot!

Kun kampaus alkaa olla valmis, kampaaja vielä pörröttää luonnonkiharoita hiuksiani, jotta päälaellani olisi kunnollinen pehko. Lopuksi hän kysyy, onko hyvä. Minä vastaan, joo on.., maksan ja lähden ulos.

Vielä puuttuu helmet kaulaan ja kirsikan värinen huulipuna ja ei muuta kuin menoksi lukion ensimmäiselle luokalle! Siis luuliko se kampaaja, että 16- vuotias teinityttö haluaa vanhojen naisten kampauksen?!

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
        Ikävä
        111
        4389
      2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
        Ikävä
        80
        3564
      3. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
        Ikävä
        22
        3421
      4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
        Ikävä
        84
        3415
      5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
        Jämsä
        27
        3306
      6. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
        Ikävä
        90
        2974
      7. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
        Ikävä
        76
        2974
      8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
        Raisio
        67
        2865
      9. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
        Maailman menoa
        45
        2810
      10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
        Ikävä
        85
        2589
      Aihe