Mikä ihme mun hiuksia vaivaa?! Hiukset on heti likaiset pesun jälkeen, käytän silikonitonta shampoota, pesen aina huolellisesti hoitoaineen pois, en käytä muotoilu tuotteita, syväpuhdistavaa kerran viikossa ja silti ne vaan on rasvaiset. Mitä teen kun mikään ei auta itku tässä tulee.
Hiukset likaiset heti pesun jälkeen
4
298
Vastaukset
- ihotulehtunut
Sulla on päänahassa joku tulehdus , hiukset on kuollutta keratiinia ei niissä ole mitään elämää, mutta iho hiusten alla on sun ongelma.
- ABC6
Likainen pyyhe johon kuivaat
- nermasyd
Mene kampaajalle näyttämään päänahan ihosi, jollei se auta niin ihotautilääkäriin.
- Sienipää
Mulla sama! Tai ei ne varsinaisesti näytä likaisilta heti pesun jälkeen, mutta eivät tuoksu aivan raikkailta ja tuntuvat jotenkin mähmäisiltä. Uskon, että minulla johtuu jostain päänahan hiivasienitulehduksesta. Kokeilepa ap apteekin Selukos shampoota tai jotain hilseshampoota mikä sisältää esim. ketokonatsolia. Niiden pitäisi tehota päänahan tulehduksiin. Itse kokeilin niitä kerran, mutta en oikein innostunut enemmän käyttämään, koska haisevat niin pahalle. Pitäisi taas varmaan kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623